"Nutumüür" vol2 ehk kas kellelgi on veel ka selline vidin ülearu?
(12-10-2017, 01:34 AM)Mahno Kirjutas: Ei taha mündimasinat hoovi. Kuna auto pargib majast eemal värava juures, siis oleks ju jube mõnus, kui saaks Defa külmal talvehommikul sooja panna. Lukk pole esmane, vaevalt et mõni majanaaber voolu tuleb võtma ja kui tulebki, siis küsib enne või annab pärast teada.

Ostad suure harukarbi 
 https://www.google.ee/search?q=harukarp&client=tablet-android-samsung&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjVhbfhperWAhUJAxoKHTF6AP4Q_AUIEigB&biw=1280&bih=800#imgrc=VQy6zppgfUcJ5M:

Paned posti otsa ( mul postiks 50 kanali toru, sama hall ja kaablit saab sisse panna)  pistik külge ja valmis. Sisse saab ka taimeri panna. Odav, näeb viisakas välja ja ise tehtud.
Vasta
Posti otsa jätad lahti - sinna saavad kasutajad tippi visata.  Big Grin
Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta
(12-10-2017, 01:34 AM)Mahno Kirjutas: Ei taha mündimasinat hoovi. Kuna auto pargib majast eemal värava juures, siis oleks ju jube mõnus, kui saaks Defa külmal talvehommikul sooja panna. Lukk pole esmane, vaevalt et mõni majanaaber voolu tuleb võtma ja kui tulebki, siis küsib enne või annab pärast teada.

No aga pane siis suvaline välisvariant(niiskuskindel) ,peab ta siis olema just põdra õue mall. Rolleyes
Vasta
Panengi kui paremat keegi välja ei paku. Siin leidub aegajalt inimestel imelisi asju, mida nad ise ei vaja.

Peamine valu on kaabel üle õue vedada, hulk kraavi kaevata jne Smile
Vasta
(12-10-2017, 23:42 PM)Mahno Kirjutas: Peamine valu on kaabel üle õue vedada, hulk kraavi kaevata jne Smile
Selle pärast olen igal suuremal kraavi kaevamisel pannud maa sisse ka 50mm kanalka toru. Igaks juhuks. Kui tekib vajadus kaablit vedada, lisada, vahetada vms. siis on ainult traadiga läbiajamise vaev. Kui traadist/nöörist kahju pole, võib selle kohe paigaldamisel toru sisse jätta.
Iga töö tulemus on selle riista nägu, millega seda tehti.
Vasta
Kui toast voolu vead, siis saad lüliti tuppa vahele panna, kui oma auto pistiku otsas pole võtad voolu välja ja kui juhtme pihtapanekut ei karda saad juba õhtul juhtme järgi panna, ning hommikul mugavalt toast soojenduse järgi lülitada, ei pea õue minema vahepeal....
Vasta
(13-10-2017, 10:11 AM)maisalup Kirjutas: Kui toast voolu vead, siis saad lüliti tuppa vahele panna, kui oma auto pistiku otsas pole võtad voolu välja ja kui juhtme pihtapanekut ei karda saad juba õhtul juhtme järgi panna, ning hommikul mugavalt toast soojenduse järgi lülitada, ei pea õue minema vahepeal....

Programm kell on selle asja nimi...
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
(13-10-2017, 14:16 PM)Naabrivana Kirjutas:
(13-10-2017, 10:11 AM)maisalup Kirjutas: Kui toast voolu vead, siis saad lüliti tuppa vahele panna, kui oma auto pistiku otsas pole võtad voolu välja ja kui juhtme pihtapanekut ei karda saad juba õhtul juhtme järgi panna, ning hommikul mugavalt toast soojenduse järgi lülitada, ei pea õue minema vahepeal....

Programm kell on selle asja nimi...
Mul lihtlabane taimer [Pilt: images?q=tbn:ANd9GcRPcmN8uZ5L1Mmpl8dStN3...UfoAXl6S6M] pistikupesas vahel ja lasen kõva külmaga 4 tundi soojendada, soojemal ajal piisab paarist tunnist. Samas ei pidavat liigne aeg paha tegema.
Vasta
(13-10-2017, 16:46 PM)honkomees Kirjutas: ... lasen kõva külmaga 4 tundi soojendada, soojemal ajal piisab paarist tunnist. Samas ei pidavat liigne aeg paha tegema.
Küllap oleneb küttekehast, aga omal ajal tegin vahel nii, et -25*C-ga sõidust tulles plokisoojendus kohe järele ja mootorile vana vatikuub peale. Mootori temp jäi siis 40-50*C peale ja hommikul vatnikut ära võttes mootor auras ning tuuleklaasi alumine serv õhusuunajate läheduses oli jääst puhas.
Elektrikulu ... maksis kinni tööandja  Big Grin  Käisin siis öösiti ühte puiduladu valvamas. Kodus seisis auto külmas garaažis, kus programmkell lükkas tund või paar enne minekut soojenduse sisse. Hädavaevu leigeks läks, aga käivituseks oli küll.
Paarimehele hakkas ka see trikk meeldima, hommikul oled ikka kunn ja tõmbad hädalisi käima. Aga tema vatnikut hommikul ära ei võtnudki. Kuu aega sõitis nii ringi, siis vajus vatnik sõidu ajal vastu kollektorit ja läks põlema.  Big Grin
Iga töö tulemus on selle riista nägu, millega seda tehti.
Vasta
Ehk on kellegil üleliigseks jäänud:

Kogujaga muruniiduk.
Oleks hea, kui terve kerega.

Mootor võib vajada remonti.
Vasta
(14-10-2017, 21:43 PM)Basilio Kirjutas:
(13-10-2017, 16:46 PM)honkomees Kirjutas: ... lasen kõva külmaga 4 tundi soojendada, soojemal ajal piisab paarist tunnist. Samas ei pidavat liigne aeg paha tegema.
Küllap oleneb küttekehast, aga omal ajal tegin vahel nii, et -25*C-ga sõidust tulles plokisoojendus kohe järele ja mootorile vana vatikuub peale. Mootori temp jäi siis 40-50*C peale ja hommikul vatnikut ära võttes mootor auras ning tuuleklaasi alumine serv õhusuunajate läheduses oli jääst puhas.
Elektrikulu ... maksis kinni tööandja  Big Grin  Käisin siis öösiti ühte puiduladu valvamas. Kodus seisis auto külmas garaažis, kus programmkell lükkas tund või paar enne minekut soojenduse sisse. Hädavaevu leigeks läks, aga käivituseks oli küll.
Paarimehele hakkas ka see trikk meeldima, hommikul oled ikka kunn ja tõmbad hädalisi käima. Aga tema vatnikut hommikul ära ei võtnudki. Kuu aega sõitis nii ringi, siis vajus vatnik sõidu ajal vastu kollektorit ja läks põlema.  Big Grin
saab ise ka katla teha 2kw tenniga ja ka poes saadaval ca 2 kw tenni ja ringluspumbaga soendajad mis toimetavad kiiresti.
Vasta
lõustaraamatus jäi silma  http://www.avaruosad.ee/tarvikud/mootori...-8003.html  valida 3-4 erinevat.
Vasta
Nende eelsoojenditega peab ettevaatlik olema. Ainult mootorit küttes on oht esiklaas ära lõhkuda. 
Korralik eelsoojendus ajab vedelikku läbi salongiradika mootorisse ja samal ajal töötab ka salongiventilaator.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
(16-10-2017, 15:45 PM)muska71 Kirjutas: lõustaraamatus jäi silma  http://www.avaruosad.ee/tarvikud/mootori...-8003.html  valida 3-4 erinevat.
Sellistega peab väga hästi teadma kuhu ühendada et tekiks reaalne ringvool ning soojuse edasikandmine - muidu on oht küttekehast lahti saada või suisa auto maha põletada.
Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta
(16-10-2017, 17:00 PM)Marko Kirjutas: Nende eelsoojenditega peab ettevaatlik olema. Ainult mootorit küttes on oht esiklaas ära lõhkuda. 
Korralik eelsoojendus ajab vedelikku läbi salongiradika mootorisse ja samal ajal töötab ka salongiventilaator.

tenni saba torkad seina ja hakkab susisema ja pump ringi lööma,et kuidas salongi ventika tööle saad?

mootorist salongiradikasse läheb ju 2 voolikut millest üks radika pealevool ja teine tagasivool.see huinjaa tuleks siis pealevool läbi lõigata ja sinna vooliku vahele panna ja hoolega jälgida hujnjaa peal olevaid nooli?
Vasta
(16-10-2017, 20:40 PM)muska71 Kirjutas:  kuidas salongi ventika tööle saad?
Eks peab mõned releed ja dioodid appi võtma. Edasijõudnud kasutavad trafoga alaldit ka veel.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
(16-10-2017, 22:45 PM)Marko Kirjutas:
(16-10-2017, 20:40 PM)muska71 Kirjutas:  kuidas salongi ventika tööle saad?
Eks peab mõned releed ja dioodid appi võtma. Edasijõudnud kasutavad trafoga alaldit ka veel.

see eeldab ju tublit lammutust,et juhtmetele ligi pääseda ja eriti lõbus lääne masinatel 2000 ja uuemad.
Vasta
Mootori eelsoojenditest on siin hiljuti juttu olnud.
Ega kellelgi juhuslikult Defa Classicu võrgukaablit üleliigsena vedele, millest mõistliku hinnaga loobuma oleks nõus?
Vasta
(17-10-2017, 10:11 AM)muska71 Kirjutas:
(16-10-2017, 22:45 PM)Marko Kirjutas:
(16-10-2017, 20:40 PM)muska71 Kirjutas:  kuidas salongi ventika tööle saad?
Eks peab mõned releed ja dioodid appi võtma. Edasijõudnud kasutavad trafoga alaldit ka veel.

see eeldab ju tublit lammutust,et juhtmetele ligi pääseda ja eriti lõbus lääne masinatel 2000 ja uuemad.

Kui niikuinii 220 v.taga,siis lihtsam panna putkasse el.puhur(spesial salongide jaoks ju olemas)
Vasta
(17-10-2017, 10:11 AM)muska71 Kirjutas:
(16-10-2017, 22:45 PM)Marko Kirjutas:
(16-10-2017, 20:40 PM)muska71 Kirjutas:  kuidas salongi ventika tööle saad?
Eks peab mõned releed ja dioodid appi võtma. Edasijõudnud kasutavad trafoga alaldit ka veel.

see eeldab ju tublit lammutust,et juhtmetele ligi pääseda ja eriti lõbus lääne masinatel 2000 ja uuemad.

Oleneb autost. Mersudel on selle tarbeks "Rest"-funktsioon, mida peaks olema väga lihtne ühendada. Ta vist enamvähem selleks ongi tehtud, et saaks lisasoojendust rakendada.

Mingil teisel margil olen veel samasugust funktsiooni kohanud. Aga enamikul on jah keerulisem.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: nemps, 1 külali(st)ne