Tegelikult on mure... Mitte vanaraua hinna üle, vaid selle üle, et seda vana rauda on. Tegelikult peaks kõigest vabanema - süümepiinatetta, kuid ei.
Mida teha? Ikka keerutad mingit pool roostes juppi käes ja mõtled, et vot kust siit saaks - ja sinna see jääbki 2-3-4 aastaks, siis teeb loodus oma töö.
Teeks garaažimüügi? Kes soovib tuleb võtab selle, mis meeldib, maksab kassas ja lahkub...
Eile just mõtlesin, et huvitav kas peaks metalli enne ära viima kui hinnad täitsa maha prantsatavad. Tänase seisuga jõudsid juba kukkuda ja arvatavasti kukuvad edasi, seega jääb esialgu viimata. Päris huvitav kui alla need hinnad tulevad lõpuks. Eelmine kord kukkusid vist sinna 80 juurde tonnist. Kahtlaselt ülemaailmse pupu poole triivib kogu see majanduse teema.
Ennustused ei näi olevat täitunud, vanaraua hind on viimase kolme aasta kõrgeim. Meie auulis on näiteks plekk 180.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Mõned aastad tagasi sain akude pealt ka kümneka peale!
Kuskil jaanide paiku teeb tavaliselt hind jõnksu alla, aga kui mõni "laevuke" (ooteaeg maksab nagu taksol)
vaja parasjagu kiirelt täita, siis saab boonust.
(31-01-2021, 19:23 PM)Kult Kirjutas: Kuna vanaraua hind olevat hea siis tuli hull mõte mõned asjad võibolla rauda viia.
Kas teab äkki keegi mis haagis palju kaalub:
Zil haagis GKB(mitte kallutav) , põhi ja ported mädad.
2pts4 haagis, samasugune rodu
Rou-6 sitalaotur.(2tk)
Lisak veel tavaari(3-4t) plus 3-4 autot.
Kas sellise koguse pealt saab juba mingit boonust ka(peale selle et saaks ruumi juurde)
Mis olukorras need laoturid on ja kus asuvad? Võibolla peale minu veel kellelgi huvi...
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Sisuliselt on nüüd aasta aega kestnud see vanaraua buum , kuid rekordiliselt kõrge vanaraua hind on kahe otsaga asi . Positiivne on see et igasugune vedelev metallikolu mida leidub rohkelt ettevõtete aga ka eraisikute valdustes leiab nüüd tee vanaraua kokkuostu. Negatiivne asjaolu aga see et selline kõrge vanaraua hind ärgitab vanaruda saatma ka heas seisukorras vanu autosid ja eriti nõukogude aegset tehnikat , mis muidu oleks nn ellu jäänud - mälestuseks tulevastele põlvedele.
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Retooriline küsimus: palju neid mälestusi vaja on? Kas peab olema iga teise kodu õuel, üks-kaks maakonnas või mõned riigi peale muuseumis?
Üldjuhul on ju nii, et see vara on kellegi oma ja just see keegi teeb valikuid. Valik on ka see, et konkreetne asi lõpetab platsil. Kui on selle kohta erinevaid arvamusi, siis võib alati teha konkureerivaid pakkumisi ja näidata eeskuju päästeaktsioonide osas.
Vanarauaplatsi eelis on alati see, et "härra Maurus on alati kodus, kui kaupa tuuakse". Ei vingu, ei virinat.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Kurb jah. Nii see eluke meil juba on.
Aga ksf. Aspelundile vastuseks... päästa tasuks hetkel pigem neid masinaid ja asju, mida juba praeguseks on alles jäänud käputäis. Teistega on veel aega. Ja kuna veskid on terve vabariigi aja juba jahvatanud, siis ilmselt jahvatavad samas tempos veel edasi. Kui jaksu on, korjake oma tehnikale veel varuosi tagavaraks, sest 10 aasta pärast pole enam suurt midagi võtta. Kas nüüd selle "lainega" kõik platsile rändab... , aga millalgi lõppevad meie lemmikute varuosad lihtsalt otsa. Ja imestama paneb juba see, et küll on meie mehed ikka vanasti varumisel tublid olnud....
Eks ta jah selline kaheotsaga asi. Üritad kellegi käest põllul vedelevat asja ära osta ja määratakse selline hind,et kuku perseli(kordades üle vanaraua hinna). Ja mõne aja möödudes näed sama asja kokkuostu platsil. Ise ei viitsi eriti müügiga tegeleda. Võtan omale vajamineva ja võib olla lähi ringkonnas pakun mõnele kel huvi ja siis läheb kokkuostu. Alati leidub normaalseid ostjaid. Kahjuks suurem osa veedab kohutava koguse su tööaega ning lõpuks solvub kui sa ei maksagi ise varuosale peale ja garantiid kah ei anna.
Eks meenutamiseks ongi olemas ju näiteks Maanteemuuseum ja Järva-Jaani vanatehnika varjupaik.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Optimist näeb surnuaial riste vaadates plussmärke: kõrge vanaraua hind motiveerib lauda tagant võsast päevavalgele tirima, tegudeinimesed hoiavad vanarauaplatsidel silma peal ja panevad käe ette, kus asi seda väärt.
Ka siin foorumis on olnud selliseid näiteid. Veel rohke on näiteid, kus antakse teada kannatlikult saatust ootavast eksemplarist, jutumehed halavad ja ohivad, aga senti ei pilla ja koju ei vii.
(02-11-2021, 13:27 PM)wagoneer Kirjutas: Kahjuks suurem osa veedab kohutava koguse su tööaega ning lõpuks solvub kui sa ei maksagi ise varuosale peale ja garantiid kah ei anna.
No ma olen neile vähestele virisejatele kohe ära öelnud: Et minge poodi! Seal kõik vajaminev saada.