Ja, korv on tõesti tsikli vasakul küljel käinud, seda küll. Aga teame ka, et olid ajad, mil ka mandril eriti vahet ei tehtud, kuhu külge korv pisteti, nii et selle järgi me seda kindlalt saarerahva künaks määrata ei saa. (ja sealt maalt ta ei ole ka!)
Ma arvan küll, vaevalt et malmist valatud, aga mine tea, igatahes hästi roostetab küll! Varuratta "kinnitusvarras" ei pruugi algne olla, ärge sellest eriti lähtuge!
Ma vaatan korvi suurust ja üsna pirakas kuhu ikka mahub ka manti sisse ja seetõttu jätaks jawa ja muud sarnased võrrid kõrvale,raskem ja jõulisem pill.Meenutan izi korv oli nii pisike,et isegi kaks last kõrvuti ei mahtunud korvi eriti istuma.izil ja jawal olid korvid ju ka madalad.
(Seda postitust muudeti viimati: 31-07-2015, 21:40 PM ja muutjaks oli kass.)
(31-07-2015, 19:18 PM)muska71 Kirjutas: Ma vaatan korvi suurust ja üsna pirakas kuhu ikka mahub ka manti sisse ja seetõttu jätaks jawa ja muud sarnased võrrid kõrvale,raskem ja jõulisem pill.Meenutan izi korv oli nii pisike,et isegi kaks last kõrvuti ei mahtunud korvi eriti istuma.izil ja jawal olid korvid ju ka madalad.
Nagu me kõik muidugi mäletame ja teame, siis Jawal peaks tänavu täituma 85 aastat sünnist ja tema korvilugu ei alanud mitte nn "vanat jaavast". Aga olgu, jätame Jawa pealegi kõrvale, ka amfiibvariandi.
Aga miks ta siis punane on olnud? Üldjuhul sellised vanemad asjad olid ikka mustad. Äkki on siis Zündapi korv? Ma ühte punast korviga Zündappi nagu oleks kusagil kunagi näinud?
Igaks juhuks mainin, et korv pole minu jagu ja ei asu üldse Eestis ja tegu ob ikka ennesõja asjaga, enne seda viimast suurt sõda tehtuga.
Aga aavu, Sinu korvid on ju kõik rohelised ja hallid, juba seepärast need ei lähe mitte...
Tänan pakkumast ja kaasa nuputamast! Mina tõtt-öelda tean, kelle ja mille külgkorvi foto ma üles riputasin ja siiani on lähim pakkumine olnud IŽ, mida küll tegelikult ei pakutudki. Ja ei ole see ka IŽ-i oma, selle aja IŽ-idel üldiselt korve polnud ja polnud nad ka punast värvi.
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2015, 22:29 PM ja muutjaks oli urmast.)
Kui kõige lähem pakkumine on IZ, siis võiks õige vastus olla PMZ. Minul PMZ korvist olemas ainult raam, korv ise peaks olema Harleyle küllalt sarnane. Tundub, et tagaosa kõrgendus on omalooming. Suure tõenäosusega võib kogu kupatus olla osava plekksepa kätetöö.
Kurtna Mootorrattamuuseum; külalistemaja,saun www.teearu.ee
Mootorite plokikaante remont; alumiiniumi keevitus, töötlemine. tel.5087150, Urmas Teearu.
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2015, 22:40 PM ja muutjaks oli kass.)
PMZ ka ei ole ja tagaosa kõrgendus on algne, aga eks ta plekksepa töö muidugi on, vaevalt, et rätsepad ja pagarid seal meisterdanud on. Muidugi oli seal tollal aeg, kus köögitüdrukustki võis saada riigijuht või vähemalt ametiühingu liinis kellekski...
Ah jaa, veel, see ava seal paremas pardas on ka ehtne ja aus, algusest saati.
Ilus mõtteline osa mootorrattast. Lõunanaabritest virtuoosid õmbleksid nööbile nagu niuhti uue pintsaku külge ja tulemuseks oleks täitsa kobe tükk tehnikaajalugu...
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Kas tuletõrjemootorratta korvi erinevus tavakorvist oli tema veekindlus ehk kustutusvesi võeti korvis kaasa?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)