(14-01-2016, 00:11 AM)izplaneta Kirjutas: Seda masinat ära müü! Pole mõtet ja muidu lihtsalt väga kõva pill. Case closed!
Oot-oot, miks siis kohe kass klosed?
Mina ei saa küll aru, miks pole mõtet masinaid müüa ja osta? Või on jut konkreetsest masinast ja põhjus on selles, et see on "muidu lihtsalt väga kõva pill"? Mis siin salata, tõesti on tegu mudeliga, millel puudub tagaratta vedrustus, nn kõva pe rssega masinaga. Aga ega ta nüüd nii kõva ka ei ole, sadulal head suured vedrud all ja teed on ju tänapäeval suhteliselt head.
Ja nagu kartsingi, ksf! Jürgenpii keeruline küsimus -".. kui suur vahe on sees.." pole saanud adekvaatset vastust. On selge, et keegi ei tea selle vahe suurust ega ole kursis selliste hästi varjatud peenete nüanssidega nõukogude mootorrattamudelite arengus, olid ju sedasorti andmed osavalt tavakodaniku jaoks varjatud ning peidetud salajastes arhiivides ja ainult ametkondlikuks kasutamiseks. Ja palju neid endisi KGB-lasi, kes selliste andmetega omal ajal tutvuda said, siin foorumis enam tegutsebki?
Hakkasin seoses selle küsimusega mõtisklema, kes üldse peaks siin taolisele pärimisele vastama?
1. See, kes teab ja tahab vastata?
2. See, kes ei tea aga tahab siiski vastata?
3. See, kes teab aga ei taha vastata?
4. See, kes ei tea ja ei tahagi teada, vastamisest rääkimata?
5. See, kes teab aga ainult loeb ja kurdab, et midagi asjalikku lugeda ei ole?
6. Ksf! Marko?
7. Polegi vaja vastata, sest kõik teavad niigi ja ega küsijatki eriti ei huvita, kui suur vahe kusagil sees on?
Vast olekski kõige lihtsam, kui ksf! Jürgenpii läheks peresse sisse ja vaataks seda olemasolevat 1956 aasta Moskvat terase pilguga eest ja tagant, seejärel aga uuriks ksf! Mellonu postitatud pilti 1953 aasta Moskvast ja teeks endale ja teistele selgeks, mitu erinevust ta 2-l tsiklil märkas?
On mille üle mõtelda....