Webasto ühendamine
#21

webasto ahju ei huvita kütuse kogus , kui ta saab kütust peale siis käivitub , mingit taseme mõõtmist ei toimu . Arvestab aku pinget vist oli alla 11 voldi siis lülitab ahju vlja et oleks võimalik käivitada autot veel , seega pakuks et aku kehv .
veel mõõdab jahutusvedeliku tempi ja läbi selle lülitab end välja see peaks olema 70 kraadi
Vasta
#22

Ei pannud tähele, kuidagi liiga võimas 5KW on antud isend R4 või R5 jaoks. Scanial 4,9 KW aga mootor ka 16 liitrine mürakas.
Vasta
#23

Sisse välja lõksib,see puhur seal sees nagu puhuks lahjalt kui käima sunnid,aga kui auto käima paned siis puhur teeb korralikku häält. See tempi värk toimib,70 ne pealt jääb vait.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#24

(23-04-2017, 15:13 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Ei pannud tähele, kuidagi liiga võimas 5KW on antud isend R4 või R5 jaoks. Scanial 4,9 KW aga mootor ka 16 liitrine mürakas.

Scaniatel nagu teistelgi veokatel on webasto põhieesmärgiks ikkagi mitte mootori, vaid salongi soojendamine. 5kw on täiesti tavaline webasto võimsus sõidukale et tunni - pooleteisega mootor ja salong soojaks ajada. Mida võimsam, seda rutem ta lihtsalt soojaks ajab etteantud ruumi. 4kw on juba küllaltki jõuetu...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#25

(23-04-2017, 13:40 PM)tiitnato Kirjutas:  webasto ahju ei huvita kütuse kogus , kui ta saab kütust peale siis käivitub , mingit taseme mõõtmist ei toimu .

Kütuse taseme mõõtmist küll ei toimu, kuid see on paika pandud kõrre pikkusega mis kütust imeb. Umb. veerandi peale see ulatub. Erandid võivad tulla ise järelpaigaldatud ahjude puhul. Seal tõesti sõltub kõrre pikkus paigaldajast.
Vasta
#26

Akule laadija järgi ühendada ja kui siis ka lisasoojendi tööle ei hakka, on viga mujal, kui pingelanguses.
Vasta
#27

ja veokatel on kõll 5kw ahjusi , need sel juhul ainult õhu soojendajad kabiinis  ja mootorit nad ei soojenda . Ning ahi asub reeglina kuskil kabiinis ... istme all
Kui mootorit ka soojendab siis jah märksa suuremad ahjud seal
Vasta
#28

Mul ka bussil 5kw ahi.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#29

(24-04-2017, 17:44 PM)tiitnato Kirjutas:  ja veokatel on kõll 5kw ahjusi , need sel juhul ainult õhu soojendajad kabiinis  ja mootorit nad ei soojenda . Ning ahi asub reeglina kuskil kabiinis ... istme all
Kui mootorit ka soojendab siis jah märksa suuremad ahjud seal

Scania 620 2015. a. 4,9 KW märg gero. tuba soe ja mootor ka soe Rolleyes Toa jaoks aitab 1-2 KW ka.
Vasta
#30

webasto ahi eelduste kohaselt 2012 aasta ja ahi vaikib jas ka pult tumm.esimese asjana ajan voolu taga,et kas üldse peale tuleb,aga tundub,et mitte.ahjul 2 pistikut ühes pruun ja punane mõlemad jämedad kaablid ja pruun on mass ja olemas ja punane eeldan +,aga vot pistikus pole toidet punasel.teine pistik vist 6 juhet ja peened.kapotii all olemas 3 kaitset ja relee ja sealt lähevad juhtmed aku alla ja edasi kuhugi ja päris mitu kimpu.üks kimp on salongi pult teised peab siis kusagilt ju + tulema.aku on ka mingi plast katte alla peidetud ja kuda maha käib jälle ei  tea.tekkis mõte testimiseks,et teiselt akult viia toide peale ja proovida,agas kas medagi pekki keerata ei või?osadel autodel läheb akult eraldi toide ahjule ja kaitse vahel lisaks veel 3 kaitset.ka sellel võib kuskil lisa kaitse olla ,aga oska otsida.kuna ka pult on tumm siis julgeks eeldada,et toide puudub.
Vasta
#31

Äkki aitab avarii väljalülituse deaktiveerimine? Vaata kõige viimane lehekülg siit.
Vasta
#32

(23-02-2019, 12:36 PM)muska71 Kirjutas:  webasto ahi eelduste kohaselt 2012 aasta ja ahi vaikib jas ka pult tumm.esimese asjana ajan voolu taga,et kas üldse peale tuleb,aga tundub,et mitte.ahjul 2 pistikut ühes pruun ja punane mõlemad jämedad kaablid ja pruun on mass ja olemas ja punane eeldan +,aga vot pistikus pole toidet punasel.teine pistik vist 6 juhet ja peened.kapotii all olemas 3 kaitset ja relee ja sealt lähevad juhtmed aku alla ja edasi kuhugi ja päris mitu kimpu.üks kimp on salongi pult teised peab siis kusagilt ju + tulema.aku on ka mingi plast katte alla peidetud ja kuda maha käib jälle ei  tea.tekkis mõte testimiseks,et teiselt akult viia toide peale ja proovida,agas kas medagi pekki keerata ei või?osadel autodel läheb akult eraldi toide ahjule ja kaitse vahel lisaks veel 3 kaitset.ka sellel võib kuskil lisa kaitse olla ,aga oska otsida.kuna ka pult on tumm siis julgeks eeldada,et toide puudub.

 Pakun et nood kaks paksemat juhet lähevad hõõgküünlasse hoopiski. Vähemalt vanemal variandil on nii. VBolla uutel on aju juba ahjuga koos aga igal juhul oleks skeemi või veel parem paigaldusjuhendi järgi palju lihtsam aru saada mis toimub.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#33

(24-02-2019, 11:47 AM)Tegelane5 Kirjutas:  
(23-02-2019, 12:36 PM)muska71 Kirjutas:  webasto ahi eelduste kohaselt 2012 aasta ja ahi vaikib jas ka pult tumm.esimese asjana ajan voolu taga,et kas üldse peale tuleb,aga tundub,et mitte.ahjul 2 pistikut ühes pruun ja punane mõlemad jämedad kaablid ja pruun on mass ja olemas ja punane eeldan +,aga vot pistikus pole toidet punasel.teine pistik vist 6 juhet ja peened.kapotii all olemas 3 kaitset ja relee ja sealt lähevad juhtmed aku alla ja edasi kuhugi ja päris mitu kimpu.üks kimp on salongi pult teised peab siis kusagilt ju + tulema.aku on ka mingi plast katte alla peidetud ja kuda maha käib jälle ei  tea.tekkis mõte testimiseks,et teiselt akult viia toide peale ja proovida,agas kas medagi pekki keerata ei või?osadel autodel läheb akult eraldi toide ahjule ja kaitse vahel lisaks veel 3 kaitset.ka sellel võib kuskil lisa kaitse olla ,aga oska otsida.kuna ka pult on tumm siis julgeks eeldada,et toide puudub.

 Pakun et nood kaks paksemat juhet lähevad hõõgküünlasse hoopiski. Vähemalt vanemal variandil on nii. VBolla uutel on aju juba ahjuga koos aga igal juhul oleks skeemi või veel parem paigaldusjuhendi järgi palju lihtsam aru saada mis toimub.

too punane jäme läheb keskmise kollase kaitsme alla ja juhend õpetab nagu juba sooviutati restarti tegema,tegin kuid tulemuseta.
Vasta
#34

Siin on hunnik juhendeid, skeemi järgi tunduvalt lihtsam vaadata kuhu peab vool jõudma.
https://www.butlertechnik.com/technical_...manuals-d3

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#35

(24-02-2019, 12:01 PM)muska71 Kirjutas:  too punane jäme läheb keskmise kollase kaitsme alla ja .....

See punane ongi pidev toide ehk "+" See peab alati olemas olema. Kontrolli kaitset ja ühendusi. ja ka seda, et juhe poleks kuskilt läbi ussitanud.
Vasta
#36

panin siis tollele  otse voolu peale punasele juhtmele ja pult võttis pildi ette,aga ahi tööle ei hakanud.järelikult kuskil on peakaitsemaku ja vebasto vahel,aga kus vot ei tea.eile kiskusin ka ahju kere küljest lahti ja pistikud kokku lahti,et välistada ka oksüdeerunud pistikud.ahi tundub olema tehase paigaldus.
Vasta
#37

võiks ikka avaldada auto margi ja mudeli.mõned kaitsmed  on vahel peidetud katete alla.need kaitsmed ei asu tavakaitsmete juures
Vasta
#38

(24-02-2019, 19:23 PM)sturmbannführer Kirjutas:  võiks ikka avaldada auto margi ja mudeli.mõned kaitsmed  on vahel peidetud katete alla.need kaitsmed ei asu tavakaitsmete juures

2012 partner on.nt rav-il on webasto peakaitse kohe aku kõürval  nii 5 cm kaugusel.aku alla suunduvad kimbud,üks on pumba vool,puldi vool ja ka salongi ventikale vaja ju vool viia.ahju konkreetne mark teadmata kuna asub all ja kitsas,näeks kui kiskuda põhjakaitse alt. paberid autos kus thermo top c e z kirjas.milline neist ja mis vahe nendel vot ei tea hetkel.
Vasta
#39

Kuna webasto ei ole kaugeltki keerulisem seadeldis autos, siis üht- teist annab seal kontrollida küll. Esiteks, et nii pluss kui miinus oleks ahju peal olemas. Edasi, et ahi üldse midagi teeks, on vaja käivitust. See peaks olema suuremas pistikus juhe nr 1. Pole küll sellesse eraldi kunagi süvenenud, kuid juhtimine peaks toimuma massiga. Seega, kui läbi kontroll lambi (mitte LEDi) sinna massi anda võiks midagi toimuda. Võiks hakata tööle ahju sees olev ventilaator. Kui ventilaator tööle ei hakka, siis läheb asi juba niipalju spetsiifilisemaks, et tasub pöörduda spetsialistide poole. Põhjused võivad olla näiteks. et ahi on lukus (korduv tõrge ahju töös) või, et ahju aju on vigane (veekahjustus vmt) või ventilaator on vigane (haruharva, aga võimalik) Sellised mõtted siis. Absoluutsele tõele ei pretendeeri aga äkki on abiks.
Vasta
#40

Mul thermo top C webastol vist tsirkulatsioonipump ära surnud. Alguses võtab suure hooga tule üles, 1-2 minutit käib, siis jääb seisma. Üks kerost tulev voolik on kuum, teine aga päris külm. Samas kui auto käib, siis töötab ilusti. Imelikku häält teeb ka, ragiseb justkui. Kuidas neil nende pumpadega lood on? Kipuvad surema? Ja kas tasub mingi vuffli vastu vahetada või pigem originaal?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne