Gaz 23 KGB variant
#41

(14-08-2016, 12:52 PM)stihl Kirjutas:  "mis kõige suurem iroonia - starteri vahetuseks tuleb maha võtta mootor." - ?????



1. Volkswagen Touareg, suure V mootoriga: termostaadi vahetus pool tundi PLUSS, selleks, et seda saaks teha, mootor maha-peale 16 tundi. 
Ja sellisel ei lähe mootori külge 2 juhet ega neli veevoolikut, vaid ikka kümneid ja kümneid kordi rohkem, lisaks pärast mootori tagasipaigaldusele tuleb teha arvutiga vastavad seadistused.
Mootor tuleb, loomulikult, maha ainult koos kastiga, mingit riputamist ei toimu, vaid kere tõstetakse pealt üles ja mootor ja kast jäävad spetspukki maha.



2. Lambodel (neil uuematel, nelivedustel) tuleb igas hoolduses (20000) km mootor maha võtta, sest ette on nähtud vahetada ka siduriketas.
Sel käib samuti kast koos mootoriga maha, selleks on neil töökojas mingid lärakad ratastel kraanad...

.......

3. Jne
4. Jne


See on elu ja irooniat ei kuskil. Lihtsalt keegi pole käskinud luksusautot omale osta.
Mõlemaid autosid on toodetud kordi rohkem, kui Gaz23e.

Tundke autosid, mehed.
Ja ma ei arvaks, et nende kumbagi näite puhul peainsenerid idioodid oleks, pigem maailma tipud ikka.

Toungue

Jah, kõik on õige, ainult neil Lääne autodel ei olnud Vene autode tüüpvigu, küll andis starter üle, küll oli vaja puhastada pendiksi kontakte jne.
Vasta
#42

"küll oli vaja puhastada pendiksi kontakte jne."


Ehee, vene autodel seevastu pole jälle seda Lamborghini tüüpviga, et Eestis (ja kogu maailmas) on vaid loetud treilad, kes neid oma plate peale saavad tõmmata. 
Kuna need autod on nii siga madalad ja see karbonist esistange maksab fng 6k€. + värv ja paigaldus. Cool

Aga ära muretse väga selle starteri pärast; tee ta lihtsalt heade juppidega korda ja ega loodusjõudude vastu ei saa. 

Pendiksil, usun, on tal samamoodi, et mingeid kontakte ei ole ja tegu on lihtsalt kinnise "konserviga".
Seega kuulub ainult vahetamisele, kui mingi jama või kulunud.

Ja solenoidi kontakt ei mustu tavaliselt sekundipealt, alul jamab harva, siis tihemini jne. Väsivad ära, usakatel annab neid isegi teistpidi pöörata jne.
Saab hakkama.
(osadel saab kodus relee ehk ka nii maha, et starterit ei eemalda?)

Ja kui jamab ahel süüteluku plaat, juhe, starteri kaitselüliti (automaatidel), mingi relee, siis on taskus alati ju võtmekimp (või lihtsalt traadijupp) ja kui häda käes, annab sellele neetud juhtotsale ka läbi v8 kollektori, mis jalus tolkneb, pinge peale. Süüde samal ajal sees ja käik väljas. Smile
Vasta
#43

Loodan oma 23-e järgmiseks Jaanipäevaks valmis saada, aga praegu on teha tööd, kus lihtsaid lahendusi pole.
Jätkub väljalaske torustiku ehitus, mis osutus arvatust palju keerulisemaks. Kaks toru, kaks potti, siis kummaltki poolt bentsupaaki spets rennis ja siis üks torudest täisnurga all keerdu ja ühinemine üheks. Ega KGB seltsimeeste auto ei tohtinud visuaalselt eristuda tavakodanike autodest. Piduri torud jooksevad ka kardaanitunneli kõrval.  Tõenäoliselt, et hoida neid väljalaske torustikust kaugemal.
Jätkub bentsupaagi taastamine ja ka kardaan tuleb 20 cm lühemaks teha. Originaalkardaan on kaotsi läinud. Kui see põhjaalune kompott valmis saab, eks panen mõne pildi ka üles. Radiaatori taastamine on käsil, aga see võtab kauem aega.
Vasta
#44

Paak sai valmis ja ootab värvimist
   
   
Vasta
#45

Kas mitte GAZ 24 ka polnud kahtetüüpi mahutavusega paake? Mis moodi need augud pidama saite? Kas traditsiooniline jootmine?


Vasta
#46

(17-08-2016, 20:24 PM)MAZ Kirjutas:  Kas mitte GAZ 24 ka polnud kahtetüüpi mahutavusega paake? Mis moodi need augud pidama saite? Kas traditsiooniline jootmine?

Poeg taastab mul 2424, kajastab seda Volga.ee foorumis. Sellel elukal on paak 105 L, kuid ma ei tea, kui suur on tava 24 paak,

pole kunagi sellist autot olnud. Traditsiooniline jootmine jah.  Üteldi, et minu eluks jätkub,

Kui pikk see on, teab ainult jumal. Ma loodan et paak peab kauem.
Vasta
#47

(17-08-2016, 21:20 PM)Formika Kirjutas:  
(17-08-2016, 20:24 PM)MAZ Kirjutas:  Kas mitte GAZ 24 ka polnud kahtetüüpi mahutavusega paake? Mis moodi need augud pidama saite? Kas traditsiooniline jootmine?

Poeg taastab mul 2424, kajastab seda Volga.ee foorumis. Sellel elukal on paak 105 L, kuid ma ei tea, kui suur on tava 24 paak,

pole kunagi sellist autot olnud. Traditsiooniline jootmine jah.  Üteldi, et minu eluks jätkub,

Kui pikk see on, teab ainult jumal. Ma loodan et paak peab kauem.

Jootmine,aga jootepasta milline ja kust sebida saab?
Vasta
#48

Kuigi viimastel aegadel öeldakse,  eluaegne iga tehtud asja peale,  pidades silmas ikka asja.Näiteks tihti väidetakse uute autode puhul et käigukastides kasutatav õli on eluaegne.Täpselt nii ongi,kui laiali on siis ongi eluiga läbi. Muidugi ei  ole see tekst teemasse tegelikult. Teema ees juba võtsin mütsi maha, vinge. Loodan kui valmis kunagi saata, leian ka mütsi  ülesse.
Vasta
#49

Summuti lõpuks valmis väänatud

   

   

   

   

   
Vasta
#50

Piltidel näha pole aga kas torud ka kusagil kokku lähevad, või on kaks eraldi toru taha välja?

Eino Cool
Vasta
#51

Vaata pilte ja sealju pole enam kohta kus torud kohtuda võiksid.
Vasta
#52

Noo kui ikke pilte vaadata siis kohtumise koht võib olla käigukasti taga, sest sealt kahjuks pilt puudub Sad Üldiselt V8 vajab väljalaske gaasidele vastusurvet mis on siis tekitatud torude kokkuviimisega, omal on see kogemus olemas juba kahe projektiga. Algul tegin mõlemil (esimesega õppust ei võtnud) kaks toru taha ja kaks resokat. Esimesega läks aega 1,5 aastat kui kokku viisin, teisega oli juba peale esimest sõitu selge et tuleb see töö ära teha. Kokkuviimisel paranes mootori töö ja tuli ka võimsust juurde, teise projektiga oli veel see huvitav lugu, et kui kokkuviidud torudel resokas ärakadus tuli võimu veelgi. Minul oli tegemist gaz 53 ja 14 mootoritega, sama on ka tehtud vist enamus ameeriklastel ka.

Eino Cool
Vasta
#53

(24-08-2016, 10:14 AM)einota Kirjutas:  Noo kui ikke pilte vaadata siis kohtumise koht võib olla käigukasti taga, sest sealt kahjuks pilt puudub Sad Üldiselt V8 vajab väljalaske gaasidele vastusurvet mis on siis tekitatud torude kokkuviimisega, omal on see kogemus olemas juba kahe projektiga. Algul tegin mõlemil (esimesega õppust ei võtnud) kaks toru taha ja kaks resokat. Esimesega läks aega 1,5 aastat kui kokku viisin, teisega oli juba peale esimest sõitu selge et tuleb see töö ära teha. Kokkuviimisel paranes mootori töö ja tuli ka võimsust juurde, teise projektiga oli veel see huvitav lugu, et kui kokkuviidud torudel resokas ärakadus tuli võimu veelgi. Minul oli tegemist gaz 53 ja 14 mootoritega, sama on ka tehtud vist enamus ameeriklastel ka.

Eino Cool

 Tahan autot taastada nii palju kui vähegi võimalik originaalsena ja pean jälgima tehase jooniseid. taha kahe toru otsa läheb veel mingi vidin, aga mul ei ole seda. Kui oktoobri keskpaiku Ukrainasse lähen, siis tuleb teise auto pealt vaadata ja järgi teha. Õhtul panen ka väljalaske torustiku skeemi siia üles, siis on pilt selge.
Vasta
#54

Tsingitud velgi tahad? Mul siin lademes. Sellele autole aitäh eest!
Kindlasti on veel ühtteist.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#55

(24-08-2016, 15:19 PM)Marko Kirjutas:  Tsingitud velgi tahad? Mul siin lademes. Sellele autole aitäh eest!
Kindlasti on veel ühtteist.

 Nii kõva valuuta eest oleks patt ära öelda. Kus ma selle välja pean käima?
Vasta
#56

Saatsin PS-ga kaardi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#57

(24-08-2016, 10:14 AM)einota Kirjutas:  Noo kui ikke pilte vaadata siis kohtumise koht võib olla käigukasti taga, sest sealt kahjuks pilt puudub Sad Üldiselt V8 vajab väljalaske gaasidele vastusurvet mis on siis tekitatud torude kokkuviimisega, omal on see kogemus olemas juba kahe projektiga. Algul tegin mõlemil (esimesega õppust ei võtnud) kaks toru taha ja kaks resokat. Esimesega läks aega 1,5 aastat kui kokku viisin, teisega oli juba peale esimest sõitu selge et tuleb see töö ära teha. Kokkuviimisel paranes mootori töö ja tuli ka võimsust juurde, teise projektiga oli veel see huvitav lugu, et kui kokkuviidud torudel resokas ärakadus tuli võimu veelgi. Minul oli tegemist gaz 53 ja 14 mootoritega, sama on ka tehtud vist enamus ameeriklastel ka.

Eino Cool

See vastusurve siis 4 T mootorite eripära?Nt jupiter kahe pütaga ja sumpad eraldi,2 T.K-750 sumpad kokku viidud 4T.
Vasta
#58

(24-08-2016, 18:10 PM)muska71 Kirjutas:  See vastusurve siis 4 T mootorite eripära?Nt jupiter kahe pütaga ja sumpad eraldi,2 T.K-750 sumpad kokku viidud 4T.

2T mootoritel on vastusurve veel eripärasem ja palju tähtsam.
Vasta
#59

   
Vasta
#60

Küsimus ei ole mitte vastusurve 4T mootorite puhul vaid oskuslikult ehitatud väljalase (torukollektor) aitab kaasa heitgaaside eemaldamisele mootorist e. parandab üldist gaaside läbikäiku mootorist (mootor on olemuselt õhupump kus gaasid peavad võimalikult probleemivabalt läbi käima). Ühest silindrist tulev ühe töötakti heitgaasivool kombineeritakse järgmise teisest silindrist tuleva heitgaasivooluga ning nii väljalaskega mängides (valides sobivad torupikkused, diameetrid ja ühendusviisid - kas 4-2-1 või 4-1 kolled) õnnestub parandada/mõjutada ka mingil määral mootori karakteristikuid (pöörded/väändemoment). Eks siit ka V8 väljalasete kokkuviimine mingit efekti annab. Mängu tulevad resonantsid, keerised, laineteooria jm., see kollede teema on paras tuumafüüsika. Vastusurve rohkem 2T teema. Vähemalt nii olen aru saanud, asjalik arutelu on teretulnud.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne