Gaz 23 KGB variant

Seoses uue Aasta saabumisega sai ära kasutatud koju tulnud arvutispetsi ja ära vahetatud minu päises olev pilt meie lipulaeva pildi vastu. Muidugi puhtast edevusest, kui ausalt üles tunnistada. Aga kuna selle esimese seeria Volga teostus enam minu nõudmisi ei rahulda, siis tuleb langev täht tõusva tähe vastu vahetada.
Vasta

Tubli.Üks kloun kirjutas ka kirjaoskusest...... .Sa oled ikka fantastiline mees sõna otseses tehnika mõttes. Edu uuel alanud aastal. Uno- Raplamaalt.
Vasta

(31-12-2017, 14:05 PM)Formika Kirjutas:  
(31-12-2017, 12:50 PM)Mufff Kirjutas:  Millised need akuklemmid välja üeavad nägema?
 Need on sellised, mis joodetakse otsa, mitte ei käi kruvidega. Äkki kellelgi on pilti üles panna.

Head uut aastat!

   

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta

    Tervist,
olemas selline laadimisrelee, kasutatud kuid aastaarv ja gost õige.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta

(01-01-2018, 17:43 PM)heikson Kirjutas:  Tervist,
olemas selline laadimisrelee, kasutatud kuid aastaarv ja gost õige.
 Kahjuks jääb see Tshaika genekaga nõrgaks. Õige mudel on PP 101. PP 24-g on viimaste Pobide ja esimeste Volgade relee.
Vasta

See oli vist küll mingi vana Gaz-i tööriistakasti nimekirjas:

   

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta

(01-01-2018, 23:16 PM)Mufff Kirjutas:  See oli vist küll mingi vana Gaz-i tööriistakasti nimekirjas:

Ehk UAZ.
Vasta

(01-01-2018, 23:40 PM)motamees Kirjutas:  
(01-01-2018, 23:16 PM)Mufff Kirjutas:  See oli vist küll mingi vana Gaz-i tööriistakasti nimekirjas:

Ehk UAZ.

Pidasin silmas ikka Formika autoparki. Gaz 11.
Siin ta ongi:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...784&page=7

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta

(02-01-2018, 00:30 AM)Mufff Kirjutas:  
(01-01-2018, 23:40 PM)motamees Kirjutas:  
(01-01-2018, 23:16 PM)Mufff Kirjutas:  See oli vist küll mingi vana Gaz-i tööriistakasti nimekirjas:

Ehk UAZ.

Pidasin silmas ikka Formika autoparki. Gaz 11.
Siin ta ongi:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...784&page=7
 Sul seal muid pakkumisi ka, pane kõik ilusti hunnikusse, saadan poisi järgi. See tunk läheb kindlasti letti.
Vasta

(02-01-2018, 12:03 PM)Formika Kirjutas:  
(02-01-2018, 00:30 AM)Mufff Kirjutas:  
(01-01-2018, 23:40 PM)motamees Kirjutas:  
(01-01-2018, 23:16 PM)Mufff Kirjutas:  See oli vist küll mingi vana Gaz-i tööriistakasti nimekirjas:

Ehk UAZ.

Pidasin silmas ikka Formika autoparki. Gaz 11.
Siin ta ongi:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...784&page=7
 Sul seal muid pakkumisi ka, pane kõik ilusti hunnikusse, saadan poisi järgi. See tunk läheb kindlasti letti.

Panen kokku ja annan teada. Tavotipritsid pean veel üle vaatama ja releevarud ka.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta

GAZ 23-st ka mõni sõna. On ta ju üks viiest tänaseks taastatud originaal 23-st ja kuna selle projekti isa hr. Dmitri Gvozdjajev on oma esimese taastatud GAZ 23-e juba sandiks sõitnud ja minu oma neist kõige originaalsem on, siis saabub igasuguseid pakkumisi. Moskvas Sokolnikis sain siis järgmise pakkumise. Seniajani tuleb naer peale. Mees pakkus mulle vastukaubaks maailma ainukest Moskvichi. Pidi prototüüp auto olema. Väärtuseks hindas 100 000.-€ Autol, kui seda niimoodi võib nimetada, puudusid igasugu paberid, täielikult roostest puretud, puudusid paljud osad. Panen siia mõned pildid, et aru saada, millest jutt.
   
   
   
Ühesõnaga tegu mingi neljaveolise isendiga, millel all 410 sillad ja 412 mootor. Kui kedagi huvitab see isend, võin lasta pilte veel saata, kuna kontaktid olemas. Tavaliselt jääb alati midagi maha. seekord siis fotokas. Telefoniga ei saanud kuigi head ja see vend oli ka nii tüütu. Mitte kuidagi ei tahtnud aru saada, miks ma seda vahetust ei taha Sad .
Vasta

Kusagilt mälusopist kargas välja selline tarkusetera. Panen kohe kirja, pärast lännu Sad
Selle 23 juures on alati kirutud, et pidurid, mis juba 21 jaoks on viletsavõitu, need 23 jaux puhta olematud. Nüüd siis tarkus - neid pidureid saab klotside täppishäälestamisega oluliselt toimekamaks. Selleks on vaja ekstsentrikutest otsida üles magusaim koht, kus peamiselt töötab ekstsentrikupoolne klotsi osa. Mängimist on palju aga väidetavalt tulemus vaeva väärt, nagu võimendi oleks peal. Klotsimaterjal millegi kaasaegsega asendada, mis peale vilistamise ka pidurdab, ei tohiks suur mure olla ja kestvus paraneb. Pidurimeister oskab kindlasti aidata.
Kaasaegne friktsioon vist ülerestaureerimise alla ei käi?
Ma olen pikki aastaid Pobedade ja Volgadega sõitnud, miskipärast jäi oma autodel see asi proovimata. Ju siis noorel mehel oli paremat tegemist Big GrinBig Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(10-03-2018, 21:36 PM)Marko Kirjutas:  ... Klotsimaterjal millegi kaasaegsega asendada, mis peale vilistamise ka pidurdab, ei tohiks suur mure olla ja kestvus paraneb. ...

Tänapäevane klotsimaterjal sööb vanu kettaid-trumleid ahvikiirusel ja ka ise kulub kähku. Ju ta mingi pude abrasiiv on, mis nii toimib ja eriti ohutu kopsudele on Sad .  Mul sai oma esimesel "lääne" masinal vastupidi, vanad laost võetud volga omadest tehtud vene katted peale ja mured murtud, ei mingeid kulumisi enam.
Vasta

Kui ei kulu siis ei pea kah... Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Vaatan seda vahetus kaubaks pakutavat isendit, siis kuidagi ei saa jätta märkimatta, et paljudel, väga paljudel on peas midagi kinni. Ma saaks aru, et see 4x4 Mosse oleks viimase peale ära restaureeritud, omaks dokumente ja siis sellise vahetusega välja tulla, isegi siis leian, et vahetus GAZ 23ga poleks võrdväärne. Küsida sellise romu eest, mis siis, kui isegi maailmas ainus, 100 tonni eurot oleks hullumeelsus. Kahjuks on meil siin Maarjamaal ka palju sellist suhtumist. Mingi vidina eest küsitakse ulmelist hinda või kas kadedusest, või jumal teab mis kaalutlustel ei müüa üldse. Endal ka vaja pole. Näide elust enesest. Tuttaval oli vaja mingi vana traktori karterit, leidis kellel oli, malmist jurakas. Küsiti 200€, muidugi peeti kalliks. Pakkus maks. 100.-. Ei müüdud. Läks paar kuud mööda, küsis uuesti, vastati, poisi kurat oli traktoriga tagurpidi otsa ajanud, asi puruks. Tuttav sai karteri hiljem 50.- ga.
Vasta

Leidsin ikka üles koha, kus kollasest mossest juttu oli. Seal on natuke rohkem juttu ja pilte.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Risustan natuke 23 teemat, aga noh jään ikka Volga lainele. Agentuur leidis Ukrainast Gaz 24-16-e. Pidi mingi eriline sport variant olema. Kas kellelgi on aimu, mis imeloomaga tegemist. Pidi täiskomplektne, uue reg. tunnistusega isend olema.
   
Vasta

(23-03-2018, 10:08 AM)Formika Kirjutas:  Risustan natuke 23 teemat, aga noh jään ikka Volga lainele. Agentuur leidis Ukrainast Gaz 24-16-e. Pidi mingi eriline sport variant olema. Kas kellelgi on aimu, mis imeloomaga tegemist. Pidi täiskomplektne, uue reg. tunnistusega isend olema.

V-6 ?
Vasta

Tsitaat:Так что построенный в 1966 году прототип ГАЗ-24-16 с 2,6-литровым V-образным шестицилиндровым двигателем так и остался опытным образцом.
http://www.kolesa.ru/article/mify-i-real...-24-v-sssr
https://autonews.ua/gaz-24-16-1966-volga...vigatelem/
Vasta

(23-03-2018, 10:19 AM)hobiautod Kirjutas:  
(23-03-2018, 10:08 AM)Formika Kirjutas:  Risustan natuke 23 teemat, aga noh jään ikka Volga lainele. Agentuur leidis Ukrainast Gaz 24-16-e. Pidi mingi eriline sport variant olema. Kas kellelgi on aimu, mis imeloomaga tegemist. Pidi täiskomplektne, uue reg. tunnistusega isend olema.

V-6 ?
 Mulle öeldi ka et V6, aga mille oma?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne