Gaz 23 KGB variant

(01-09-2018, 18:51 PM)Walter Kirjutas:  Kui releel oli peal midagigi mis meenutas tehasest pealelastavat mingit värvikihti siis tuleks sellega arvestada. Klantsilt särav detail on ilus vaadata aga kas on see ikka nii nagu peab? Sama teema ka teiste kere külge koostatud asjadega (juhtmestik, torustik jne.) mis võidi panna külge enne värvimist. Nagu ameerika muskelautodel kus originaalsuse tagaajajad värvivad osad juhtmed ja lõdvikud osaliselt või täielikult ära kuna tehase vooluliinilt need niimoodi ka tulid.
Mingi perioodi vene plomm kujutas endast kruvi pea alla pandud neljakandilist plekist kaussi kus kruvipea oli kaetud punase plastiliiniga ning tempel peale vajutatud - kuidas siin võis olla?
 Jah tuli meelde. Kunagi sai uudismaal käidud ja selleks anti tutikad GAZ 52/53-d. Neil oli ka relee ühe poldi all selline kausikujuline seib, milles oli mingi punane mögin, kuhu oli mingi tempel vajutatud - tõenäoliselt kvaliteedi kontroll. Olen ise ühe sellise kausi veel tühjaks kookinud, et kruvile ligi pääseda, et kaant maha saada. Nii, et edasi seltsimehed, originaalsuseni veel tee pikk. Relee-regulaatoril puudub plomm Big Grin .
Vasta

Plommi kausse kasutati militaar veokatel kuid varuosa releesi plätserdati  värviga.
Vasta

Mis selle plommi point oli ? 

Sorri poisid aga seoses plommidega tuli lahe lugu meelde:
Meil kroonus toodi paariks nädalaks seeru voodi alla kaks kohvrit, üks oli "sekretno" ja teine oli "sevešenno sekretno". Seeru ei saand pelleris ka käia ilma, et sumadane kaasa poleks võtt. Ühe plommi lõhkumise eest sai 5 ja teise eest 15 aastat. Vähemalt nii räägiti. Vot sellisel plommil on point. 
Kui hästi järele mõtlen, siis oli neid plomme vist isegi kaks, kummalgi kohvril. Avamise juures pidid olema seeru ja kapten. Kummalgi oli pitsat millega see pärast pitseeriti. Enne avamist vaadati luubiga pitseri seisu. Mingil kummalisel põhjusel lasus minul kohustus teada põhjalikult peast mõlema kohvri sisu ja seda sisuliselt une pealt. Sain kohe aru, et see on absull võimatu. "Studeerisin" siis Agu Sihvka kombel öösiti materjalid padja all meetodil. Päeval tassisin seda varandust vöö vahel endaga kaasas (see mis mulle selleks päevaks lugeda anti).  Sel perioodil meieni koduste kirjad ei jõudnud ja ajalehed kah mitte. Aga sooled töötavad omas tempos. Ainsad mehed kogu mansahvti peale kellel pelleri paber varnast võtta olid mina ja seeru. Sealt ka oskus plomme avada ja sulgeda. No problemo. Ega siis iga avamise juurde kaput ei kutsutud. Krt, präegu mõtlen, et äkki olid pitsatid hoopis kahel ohvel, kapul ja majoril, aga major andis oma pitsati seerule, sõnadega nedaibohh. Ta lihtsalt ei viitsind kohale joosta nende sumadanide pärast.
Siiani mäletan kapu nägu kui seeruga talle kohvrid üle andsime. Vend lappas kohvri sisu, läks näost valgeks ja külm higi tuli SEKUNDITEGA tüübil otsaette. Ma arvan , et sellest kirjandusest 1/3 läks tamburist kõige kaduva teed. Nii palju ikka nutti oli, et "seversenno sekretnost" sai oluliselt vähem lehti piizdu pandud. Loeti veel sõnad peale, et kuna oled salajase kirjandusega kokku puutunud siis 10 a. kodumaalt välja ei saa. Puutusin ma jah, kui siis ainult tagumise otsaga Smile

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Tsitaat:Loeti veel sõnad peale, et kuna oled salajase kirjandusega kokku puutunud siis 10 a. kodumaalt välja ei saa.
Nagu need oleks igapäevaselt saanud, kes kokku ei puutunud  Big Grin
Vasta

Need KGB autod üllatavad igal sammul. Tulid välja erilised numbri alused, mida sai kiirkorras vahetada. Need siis GAZ 2424 juures, mida praegu Norra tellimuse järgi taastame. Nad muidugi sellised ei ole nagu USA filmides nähtud, kus  piisab nupule vajutamisest aga küllaltki omapärased. Pildid ka pärast puhastamist ja vähest taastamist.
   
   
   
Vasta

(05-10-2018, 16:41 PM)Formika Kirjutas:  Need KGB autod üllatavad igal sammul. Tulid välja erilised numbri alused, mida sai kiirkorras vahetada. Need siis GAZ 2424 juures, mida praegu Norra tellimuse järgi taastame. Nad muidugi sellised ei ole nagu USA filmides nähtud, kus  piisab nupule vajutamisest aga küllaltki omapärased. Pildid ka pärast puhastamist ja vähest taastamist.

1980-81 ministrite nõukogu autobaasis kruvisid numbreid praktikandid 19ndast tehnikakoolist.Mingit graafikut ja seaduspärasust ei olnd,torgati nr kätte ja teised viisid  pärast vanakese kätte.Igasugu legendid süsteemsest vahetamisest ja konspiratsioonist  tunduvad tagantjärgi jamana.Rohkem vist tehnilised probleemid.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

(05-10-2018, 17:18 PM)jurka Kirjutas:  
(05-10-2018, 16:41 PM)Formika Kirjutas:  Need KGB autod üllatavad igal sammul. Tulid välja erilised numbri alused, mida sai kiirkorras vahetada. Need siis GAZ 2424 juures, mida praegu Norra tellimuse järgi taastame. Nad muidugi sellised ei ole nagu USA filmides nähtud, kus  piisab nupule vajutamisest aga küllaltki omapärased. Pildid ka pärast puhastamist ja vähest taastamist.

1980-81 ministrite nõukogu autobaasis kruvisid numbreid praktikandid 19ndast tehnikakoolist.Mingit graafikut ja seaduspärasust ei olnd,torgati nr kätte ja teised viisid  pärast vanakese kätte.Igasugu legendid süsteemsest vahetamisest ja konspiratsioonist  tunduvad tagantjärgi jamana.Rohkem vist tehnilised probleemid.
Kui tohib küsida kus asus ministrite nõukogu autobaas ???
Minu tuttav käis hooldamas oma kahtlast Volgat mere ääres vangla kõrval Tallinnas ja kahjuks pole mällu jäänud mis autobaas see oli ??? Aga mäletan väga masiivseid raud väravaid ja valvuriputkat ja neid pool pimeidaid koridore mida mööda sõitma pidi.
Vasta

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid236094 

Selle postituse alumine vasak pilt on tehtud 50-ndate aastate min. nõukogu autobaasis. Asukoht Tõnismäel, garaažid pole säilinud, maja, mis paistab on alles. Ma ütleks, et see pilt on peegelpildis minu poisikese mälu järgi aga kindel pole.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Swedbanki taga oli autobaasi viimane adekvaatne asupaik.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Need suured väravad mere ääres oli Suu-Patari tänavas olnud siseministeeriumi autobaas,eks seal käis ka kagebiitide autode remont.
Vasta

Tasapisi toimub vigade parandus ka GAZ 23-e juures. Lõpuks sain originaalse mass klemmi autole. Nüüd puudu veel originaalsed ühetasandilised VOLGA sildid esi poritiibadel.
   

Paralleelselt olen siin kajastanud ka Jesperi (norralane) tellimusel GAZ 2424 kolgata teed. Tänaseks on mootor lahti lammutatud. Nii viletsas seisus asja pole veel elus näinud. Paistab, et seltsimehed on ainult valu andnud. Kogu mootor oli paksult sitta täis. Õli vahetus, kui selline pole vist neil pähe tulnud. Plokki sai kuu aega leotatud, puhastatud. Plokikaaned lähevad vahetusse. Sisse kõik uus. Ime, kuidas ta veel liikus. Mõned pildid ka.
   
   
   
   
Vasta

Tervitus!

Ega selline akukaan ei sobi järsku:

https://osta-ee.postimees.ee/index.php?f...=115320919

T.
Vasta

Hakkab ühele poole ka 2424 mootoriga saama. Nii halvas seisus mootorit pole veel ette tulnud aga nüüd peaks täiesti sõidetav saama. Peale puhastamist ja värvimist on hästi näha, kui robustne töö ikka seltsimeestel oli.
   
   
Vasta

Vaatan, et plokikaaned ka eraldi koodiga algavad 2424, mis siis neil võrreldes GAZ 13 erinevat?
Vasta

(14-11-2018, 20:10 PM)robinson Kirjutas:  Vaatan, et plokikaaned ka eraldi koodiga algavad 2424, mis siis neil võrreldes GAZ 13 erinevat?
2424-l peaks baasmootor juba GAZ 14 olema. See isend oli aga 2 karbussiga. Eks oli vaja midagi teisiti teha. Nii suur spets ise ka pole. Huvi pärast peaks uurima. Ämblikul küll koodi kuskil ei näe.
   
Vasta

Tervist.
 Mina mäletan : GAZ 13 oli ühe neljalõõrilise karburaatoriga , GAZ 14 oli sissepritsega .
Vasta

(14-11-2018, 21:48 PM)edvard Kirjutas:  Tervist.
 Mina mäletan : GAZ 13 oli ühe neljalõõrilise karburaatoriga , GAZ 14 oli sissepritsega .
 Eksid kahjuks Gaz 14 oli 2 karburaatorit ja ei mingit sissepritset. Olen selle auto lahti võtnud ja kokku pannud. Lõpptulemus 98% originaal.
Vasta

GAZ-2424 kerenumbriga 176 oli näiteks ühe karpaga kuni mootor ja käigukast asendati tavalise 24 komplektiga. Pärast selle mootori koolemist asendati ka tagasild sest see oli liiga kiire ja "too much" tavamootori jaoks.
Vasta

Tervist.

 Kohe kindlasti ei eksi , sellel GAZ 14 milline esimesena Tatari tn. garaazi jõudis ( kasutatuna ) ja mille kohalikud meistrid sõiduvõimeliseks meisterdasid , oli sissepritse ( oli Gorki tehase testsõitude ehk katseauto ) . See konkreetne auto oli paras peavalu - kui tolleaegne peaminister autosse istus , siis juhtus , et auto ei käivitunud .
Vasta

(14-11-2018, 22:37 PM)gruppen Kirjutas:  GAZ-2424 kerenumbriga 176 oli näiteks ühe karpaga kuni mootor ja käigukast asendati tavalise 24 komplektiga. Pärast selle mootori koolemist asendati ka tagasild sest see oli liiga kiire ja "too much" tavamootori jaoks.
 Gaz 2424 mootor oligi ainult ühe karbussiga, mitte kunagi kahega. Meie kahe 2424 1984 a. auto kerenumber on 1539 ja selle jutuks oleva 1985 a. masina kerenumber on 1813. See oligi selle seeria üks viimaseid autosid, sest samal so. 1985 aastal hakati välja laskma Gaz 24-10 baasil Gaz 2434, mille omakorda 1990 vahetas välja Gaz 31013. Kuna riigis puhusid juba uued tuuled, siis 2434 ja 31013 toodeti küllalt vähe. Mõlemat c 250 eks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne