Postitused: 6,707
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
03-10-2016, 21:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2016, 18:15 PM ja muutjaks oli
Aspelund.)
Rihmaga künnitraktor
Niidukitelgi probleeme. Samas suur osa tundub olevat pandav, niipalju kui piltidelt aru saab.
Edu projektiga!
PS lingid tuleb siin keskkonnas miskipärast eraldi reale panna
http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/sets/1462223
Näe, töötabki!
EDIT: krt nüüd ei tööta siis ka kui enne ja pärast tühi rida jätta
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,707
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
Tegelikult peaks teemaalgataja link ka töötama, korrektselt pandud. No ei tööta
Saatsin adminnile abipalve, ärme rohkem sodi siin.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 28
Teemad: 4
Liitus: Dec 2013
Maine:
1
Nii traktoriehitajad ,andke end nüüd näole!
Oleks vaja veidi nõuandeid. Kumb variant oleks parem ,kas mootorist otse tuua võll (Volkari mootoril jätan alles sidurikoja,hooratta ,korvi ja ketta) välja ja läbi ketiratta Balkancari käigukasti(Balkancari kastil on sidur küljes)külge ühendada? Variant 2 Volkari mootorile panna pooltelg(sidurikojast tuleb võll välja kuhu kinnitub pooltelg) ja see siis kinnitada Balkancari käigukasti võlliga. Või variant 3 Volkari mootoril säilitada 5.käiguline käigukast ja sealt kantakse jõud läbi pooltelje Balkancari käigukasti. Sain natuke infot , et tollel Balkancari kastil 3 käiku+reevers. Sai täna ühe töökaaslasega veidi vaieldud.Töökaaslane pakkus mulle ,et variant 2 kõige parem (samas tekib kiiruste kohta küsimärk see Balkancari ülekanni pidi olema maru kiire). Ehk leidub siin kedagi kes oskab selle silla ja käigukasti kohta sõnavõtta.
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Kolmanda variandiga on veel kaks varianti. Kas fikseerid teise poole pooltelje osa kuidagi poltidega vms kinni, siis saad vastaspoolest 2x kiirema ülekande. Kui aga vaja aeglasemat ülekannet, siis võtad käigukasti pooleks ja keevitad diffri kinni.
Postitused: 28
Teemad: 4
Liitus: Dec 2013
Maine:
1
05-10-2016, 19:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2016, 19:39 PM ja muutjaks oli
Sabaton1989.)
Kusjuures mulle endale meeldib ka see 3.variant muidu läheb liiga kiireks see aparaat ,aga mul vaja jõumasinat. Tagarehvideks tulevad vanad mahakantud Unimogi rehvid millel minujaoks mustrit küll ja veel. 12,5"(31,75 cm) on laiust, kõrgust 102 cm ja istuvad ilusti 20" velje otsa.Ette tulevad ajutiselt Tz4k rehvid eks kunagi hiljem natu laiemad pastlad.Samas kui ma kasutan Vw enda käimakasti ja sidurit siis mul pole mõtet hoida seal seda Balkancari sidurit see tuleb jäigaks teha.
Postitused: 1,556
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
27
Ära kaota teist sidurit ära! Peale esimest kasti saad jõuvõlli võtta, siis on teise kasti abil võimalik mõnda kiirust ka valida ja saad käiku vahetadailma jõuvõlli seiskamata.
Ehk said aru?
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 28
Teemad: 4
Liitus: Dec 2013
Maine:
1
Sain! nv teen pilti ka. Mul tuleb arvatavasti sinna vahele veel hüdropump(see juba paigas vaja ainult kett paigaldada).
Postitused: 24
Teemad: 13
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
Minu omal on opeli mootoril originaal kast küljes. Differ on lukus ja veovõlliga on toodud läbi kahe hammasratta (ketiga ja stabiliseeriva hammaka) kaudu vedu Gaz 53 kasti. Käike on kasutada palju. Mootori küljes oleval kastil on mingi käik paigas ja teisega saad siis valida parajat.
Postitused: 12
Teemad: 0
Liitus: Jun 2015
Maine:
0
Tere
On au tunda selle traktori konstrueeriat. Vanem härra töölt ikka meenutab kuidas kavrossi sinna esiveljele häsrti sobis. Selle rihma asemel oli algselt haspli variaator aga kuna mootor jäi lahjaks suurema
ülekande puhul loobus sellest variandist. Muidu oli saanud kodus kõik selle rihmaga tehtud. Loobuski traktorist kuna ei olnud sellel ajal midagi paremat selle õnnetu mootori asemel panna.
Postitused: 28
Teemad: 4
Liitus: Dec 2013
Maine:
1
Sai see nädalavahetus käidud "rüüstamas" üht Kuusakoski minevat Audi 80 B4-ja. Sain rikkamaks 90A genekaga, roolivõimuga, ja kogu roolisüsteemiga, radiaatoriga. Millaski lähen sellele Audi tagasillale järgi, hea talasild on. Suht lihtsalt annab sellest järelkäru valmistada.Huvitav on see ,et see Audi on bensukas aga roolivõimu pump sobob 1:1-le mu diiselmootorile otsa isegi poldiaugud olemas ja keermestatud. Järgmine nädalavahetus üritan selle diiselmootori lõplikult raamile kinnitada.
Postitused: 28
Teemad: 4
Liitus: Dec 2013
Maine:
1
Mõlemad pumbad tulevadki enne sidurit. plaan kunagi see Audi roolilatt kasutusele ka võtta.