Gaz-24 Volga mootorile jookseb bensiin karterisse.
#1

Tere!

Mure siis selline, et mootoril jookseb bensiin karterisse ja õlisurve läheb madalaks ära. Sai korra ka õli ära vahetatud, siis hoidis ilusti 4-5bari, aga 2-3 päevaga jooksis uuesti bensiin sisse ja surve läks uuesti madalaks. Kust kohast peaks viga otsima? Kas peaks pumba ära vahetama või võib viga ka milleski muus olla?
Vasta
#2

Bensiini pumba membraan.
Vasta
#3

(20-11-2016, 20:12 PM)dUBZ Kirjutas:  Tere!

Mure siis selline, et mootoril jookseb bensiin karterisse ja õlisurve läheb madalaks ära. Sai korra ka õli ära vahetatud, siis hoidis ilusti 4-5bari, aga 2-3 päevaga jooksis uuesti bensiin sisse ja surve läks uuesti madalaks. Kust kohast peaks viga otsima? Kas peaks pumba ära vahetama või võib viga ka milleski muus olla?

Ilmselt kütusepumba membraanid lekivad ja bensiin jookseb karterisse.
Vasta
#4

Kui nii suur lekkimine on siis ei aita pelgalt küttepumba vahetus. 
Tõenäoliselt on ka sellle pumbal,mis sa paigaldasid,membraanid sees kutud. Membraanid saab teha ka GAZ 53 membraanist väga edukalt. Samuti bensiini täis õli soovitan välja lasta ja uue õli asemele panna, muidu võid varsti mootorist lahti saada.


Vasta
#5

Rohkem variante nagu pole ju. Loomulikult peab pumba ära vahetama. Või membraani.
Vasta
#6

Ise kahtlustan ka membraani, eks tuleb siis vahetus ette võtta. Õli tuleb nüüd nagunii uuesti ära vahetada, selles pole kahtlustki.
Vasta
#7

Jah mul oli kah 24 sama probleem.
Uus pump läks peale ja aitas.
Lada 2103 oli kah samane jama.
Parimat
Vasta
#8

[Pilt: a596e295670bb3c0401dff167db24cb3.jpg]

See väike auguke, mis asetseb membraanide all korpuse sees, kannab nimetust "drenaazi  ava"   Kui see ava on puhas (ei ole ummistunud), siis membraani purunemisel hakkab sellest avast bensiini välja sülitama, et õli ja bensiin kokku ei saaks.  Vaz autodel on selleks otstarbeks aukudega plast rõngas.

Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#9

Seda karterisse lekkinud bena võib võtta ka nii, et alustasid mootori sisepesu Big Grin
Suurtest kiirustest ja koormustest on soovitav muidugi hoiduda, samuti lühikestest sõitudest, mille jooksul nagunii läbi kolvirõngaste mingi kogus benssu õlisse satub.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#10

Minu uazil keeras see mootori tuksi..

Omaette nokitseja.
Vasta
#11

See,et kulunud rõngaste ja hülssi vahelt läheb bensiini auru,karterisse. Ei ole päris see,kui sul õlitase hakkab tõusma ja õli omandab kibed lõhna. 
Ei tea palju see sodi seal lahti peseb aga sellise mootoriga ei soovita minna täis koormusel kihutama. Ise olen peaaegu ühe kokkulasknud,sest ei saanud veast aru. Seal oli veel see tore,et kuna õli oli bensiinine,muutus ottomootor, järsku diiselmootoriks.  Big Grin


Vasta
#12

(21-11-2016, 00:34 AM)kopraonu Kirjutas:  See,et kulunud rõngaste ja hülssi vahelt läheb bensiini auru,karterisse. Ei ole päris see,kui sul õlitase hakkab tõusma ja õli omandab kibed lõhna. 
Ei tea palju see sodi seal lahti peseb aga sellise mootoriga ei soovita minna täis koormusel kihutama. Ise olen peaaegu ühe kokkulasknud,sest ei saanud veast aru. Seal oli veel see tore,et kuna õli oli bensiinine,muutus ottomootor, järsku diiselmootoriks.  Big Grin
Kas rõngad olid nii korvid, et lasid bensu ,õlisegu üles.Kuidas üldse siis käima said  Big Grin Big Grin
Vasta
#13

(21-11-2016, 00:54 AM)linnuke Kirjutas:  Kas rõngad olid nii korvid, et lasid bensu ,õlisegu üles.Kuidas üldse siis käima said  Big Grin Big Grin

Läbi karterituulutuse imeb bena aurusid ja segu muutub liiga rammusaks. Pikem sõit teeb õli jälle korda.
Vasta
#14

(21-11-2016, 01:31 AM)motamees Kirjutas:  
(21-11-2016, 00:54 AM)linnuke Kirjutas:  Kas rõngad olid nii korvid, et lasid bensu ,õlisegu üles.Kuidas üldse siis käima said  Big Grin Big Grin

Läbi karterituulutuse imeb bena aurusid ja segu muutub liiga rammusaks. Pikem sõit teeb õli jälle korda.
Pidasin silmas rohkem seda dislamootori effekti. Rolleyes
Vasta
#15

(21-11-2016, 01:31 AM)motamees Kirjutas:  Läbi karterituulutuse imeb bena aurusid ja segu muutub liiga rammusaks. Pikem sõit teeb õli jälle korda.

Täpselt nii ongi. Juhtub ka oluliselt nooremate autodega. Ma siin kah viimasel ajal mõne kilomeetri mees, pole julgenud õlivarrast uuridagi Big Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#16

(21-11-2016, 01:46 AM)Marko Kirjutas:  
(21-11-2016, 01:31 AM)motamees Kirjutas:  Läbi karterituulutuse imeb bena aurusid ja segu muutub liiga rammusaks. Pikem sõit teeb õli jälle korda.

Täpselt nii ongi. Juhtub ka oluliselt nooremate autodega. Ma siin kah viimasel ajal mõne kilomeetri mees, pole julgenud õlivarrast uuridagi Big Grin
Marko,pead kasutama sellist asja ,nagu vene kroonus oli(Shompal ehk) Big Grin Big Grin (et mitte tekitada liigseid küssa,siis tegu suvalise pikema rauaga relva puhastusharjaga)
Vasta
#17

Ma mõtlesin pigem seda, et pelgan ka oma autodel õlikoguse kontrollimatut suurenemist. Kuidas see vardatoru puhastamine šompoliga? asjasse puutub?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#18

(21-11-2016, 02:16 AM)Marko Kirjutas:  Ma mõtlesin pigem seda, et pelgan ka oma autodel õlikoguse kontrollimatut suurenemist. 

Ei juhtu nendega midagi. 
Ma olen isegi nii teinud, et lasknud mootorist vana õli välja, siis õli asemel Statoili suvist diiselkütet 7L sisse, 30sekki käia lasknud, see diisel uuesti välja (s.t. naabrimehe traktori paaki, kuna materjale ei tohi raisata) ja uus õli koos uue filtriga külge.

Ellu jäävad. Ja pärast on õli veel tükk aega puhas ja hele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne