Õhumullid pealevoolutorus vw vento 1.9td 55kw
#21

Paak vaakumisse ei jää?

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#22

Väga tuttav teema. Mersu v-klassil hakkas ka küte alla vajuma ja hommikused käivitused muutusid väga raskeks. Üle viskas siis kui juba peale lühikest seismist käima ei tahtnud minna. Erinevates remondi kohtades vahetati alati kütusefilter ja mõni detail. Kuu jooksul umbes 3 filtrit ja kütuse torustik mis tuli paagist etteande pumpa kuid viga ikka ei kadunud. Lõpuks võtsin kätte ja lammutasin asja laiali lõpetades pidustite kontrolliga. Kuna auto vana siis oli üsna palju kahtlasi liiteid mis võisid potensiaalselt õhku vahele lasta, sest kummirõngastel olid väiksed praod sees.
 Lõpptulemusena olid pihustid korras, vahetasin ära etteandepumba ja kõrgsurve pumba vahelise toru ja hulgem rõngaid erinevatest liidetest lisaks klapi mis asub küttefiltri peal ning mure kadus. Jäi veel üks kahtlane koht mis oli sette väljalaskmise kork ja filtri all asuv poole pöördega vee andur. Nüüd on korra veel seda viga näitanud siis likvideerisin ära sette punni filtrist ja nüüd on mitu kuud mureta olnud. Tagavaraks on üks filter millel sellised lisad üldse puuduvad, see on jäänud viimaseks abinõuks kui viga uuesti tagasi tuleb. 
 Pärast remonti oli sama mure ja murdsin pead pikalt, sest ei saanud õhku kätte süsteemist, kuna ühisanumast tulev tagasivoolu toru suundus filtri peal asuvasse klappi, mis ei lasnud küttel vabalt paaki voolata, vaid suunas selle uuesti ringlusesse. Ei saanud aru miks selline süsteem on tehtud. Lasin isegi kütust enne klappi voolikust kanistrisse kuid osa mulle jäi ikka sisse. Lammutasin vana filtri klappi laiali ja sealt seest vaatas mulle üllatuseks vastu bi-metall klapp mis peaks hoidma filtri soojana tekitades kütuse ringluse pumbast tuleva sooja tagasivoolust kütusega kui aga kütus liiga soojaks läheb avab vaba tagasivoolu paaki. 
 Praeguseks võib ütelda, et viga on kadunud, kuid mullid mingil määral liiguvad ikkagi torudes samas käivitamisega probleeme pole. Oma loogika ütleb, et need mullid võivad tekkida sinna kütusesse kavitatsiooni tagajärjel ja äkki on tõesti normaalne nähtus. 
 Remondi lõpus mõtlesin endamisi, et mis siis selle jama võis põhjustada, ning ei oskanudki midagi konkreetset välja tuua. Lugesin põhjuseks üldist vananemist ja detailide väsimist.
 Vaata kõik liited kriitiliselt üle ja soovitan panna voolikule mis tuleb paagist tagasivoolu klapp vahele.

Filtri klapp:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#23

Mul hiljutine kogemus Astra G 1.7 dt- ga. Peale kütusefiltri vahetust läks käivitumine järjest hullemaks. Panin uue (kallima) filtri, kahtlustasin voolikute kiirliiteid ja pidin hakkama o-rõngaid juba mõõdujärgi ostma. Vea leidsin kui paagipoolsest otsast survestasin pealevoolu. Filtri korpuses oleva kütte soojenduselemendi klemm/läbiviik oli pistikut lahti võttes korpuses lahti tulnud ja sealttvahelt ajas kütust välja - järelikult imes ka õhku vahele.  Ajutise lahendusena lasin pistikupesa epot täis ja auto käivitus poolest pöördest. Kuuaega on nii toiminud ja mingit probleemi pole. Palju sellest kütuse soojenduse elemendist üldse tolku on?
Vasta
#24

(21-12-2016, 20:32 PM)martinjev Kirjutas:  ...
Palju sellest kütuse soojenduse elemendist üldse tolku on?

Kuniks välistemperatuurid püsivad kütuse filtreeritavustemperatuurist kõrgemal, mitte sittagi. Aga kui meil ühel hetke tõesti külmaks läheb või hakatakse pruukima soodsamat kütust, võib iga kraad arvel ollaWink
Vasta
#25

Käe järgi katsudes läheb filter umbes 30-40 kraadi soojaks töötamise ajal. Kui üks kord see soojaks on läinud võid talvel -20kraadiga vabalt suvisega sõita. Külmalt käivitamine on siis võimatu.
Vasta
#26

Aga paagist filtrini uus külm küte ei jõua mitte, järgi omal nahal proovitud ja külmas lõdisetud. Juhtus paarkümend aastat tagasi kui tanklates kõike müüdi.
Vasta
#27

(21-12-2016, 21:05 PM)fanatt Kirjutas:  Käe järgi katsudes läheb filter umbes 30-40 kraadi soojaks töötamise ajal. Kui üks kord see soojaks on läinud võid talvel -20kraadiga vabalt suvisega sõita. Külmalt käivitamine on siis võimatu.

Kasu on siis kui filter on väljaspool mootoriruumi, muidu hoiab mootor ise piisavalt sooja. Samas jah, kahe otsaga asi, kui juba külmunud on, siis ainult filtri soojendamisest ei piisa. Võib ju juhtuda, et sooja mootori ja õige küttega, sõites saad kuskilt solki peale, enne ei märkagi kui järgmisel hommikul on meeldiv üllatus.
Paljudel masinatel on ka paagis võtturil sõel ees, kui sinna kasuka ümber mätsib, siis on p---ets.

Aga teemasse, ise olen leidnud samasuguse õhu sisse lekkimise just tänu külmunud kütusele. Suur masin jäi õue tuksuma ja soojenema. Tagasi tulles oli mootor vaevu käimas, lonkas ja tudises. Paagi juurest kostis kuuldavat susinat... Paagi sõel umbes ja võtturi vaskseibi vahelt imes õhku vahele. Etteandepumbal on ikka päris korralik tõmme Cool


Vasta
#28

Tsitaat:Etteandepumbal on ikka päris korralik tõmme [Pilt: cool.gif]
Just nimelt. Ma olen näinud Maz-i paaki, mis oli lössi imetud, sest paagikorgi atm.klapp oli kinni jäänud.
Vasta
#29

Vanal heal vene ajal pandi Mazi tagasivool kiiremini tööle kui pump peale jõudis imeda. Selline tegevus surus paagi alati kütust täis, mehed ei osanud ülejäägiga muud teha kui valasid kraavi. Kui ära unustasid, oli paak varsti kütusest punnis nagu põrsas. Oh olid ajad alles...

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#30

Hea ksf Viplala on kallil jõuluõhtul juba kõvasti tinistada jõudnud?  Rolleyes

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#31

Tere!

Vahetasin kütusefiltri ja selle peal oleva kolmiku ära ning mullid kadusid.
Vana filter oli Meat&Doria toode.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne