Postitused: 911
Teemad: 169
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
25-01-2017, 16:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2017, 16:42 PM ja muutjaks oli
aksel73.)
Kahjuks on need kohalikud vanakesed,trofeeautod nii raiped, üle ehitatud vene juppidele ja kere detailidele ning pealegi gaasi keevitusega kõveraks lastud...neid ei ole arukas taastada, kui mujalt maailmast saab kordades odavamalt ja originaali lähedase aparaadi kätte.
onjuuuu.
Peabki tooma uut verd meie konnatiiki.
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Postitused: 2,451
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
56
Teema oleks vast, jah, mingi kohaliku ajaloolise tegelasega seotud aparaadi restaureerimine. Igal sajal muul juhul on otstarbekas lörtsimata toorik importmaalt hankida.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 911
Teemad: 169
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
(25-01-2017, 17:05 PM)Regardman Kirjutas: Uunikute TalveRALLI (mitte enam FUN) vs haldusreform. S*ttagi vahet pole, kõik aetakse omavahel tülli ja lõpuks kõrge kaarega keegi ikka kuseb selle peale.
FUN ja FUN ja veelkord FUN on ikkagi, ainult vähe parema ja vanema tehnikaga.
Ei aeta siin ju kedagi tülli.
Kahjuks on lõunasöögi ja ööbimise kohad seadnud talverallitajatele oma kindlad arvud mida naad saavad vastu võtta ja teenindada.
Haldusreformist ei tea ma mitte midagi.
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Postitused: 1,398
Teemad: 19
Liitus: Apr 2007
Maine:
46
Totaalne OT.
Kahjuks paljud noored(palun mitte solvuda noortel nüüd eks) ei suudagi vanade ja igasugu kiiksudega autodega sõitta. IHC pole ju teab mis vana ,aga pean isegi tunnistama,et sõittes Viimsist Õismäele tipptunnil selle liikuriga on ikka oi bljaad milline töö. Oled just saavutanud paldiski uulitsal kiiruseks 65+km tunnis (see on juba tõsine kiirus) kui mõni kena kaasliikleja oma 4xketastel koos kõikvõimalike abimeestega sulle ette keerates,et kusagile reastuda kiiruse pea nulli pidurdab hetkega. Lahe. Ei aga ikka sõidan kui tuju tuleb.
Aga on siin mõned 20+ aastased proovinud sellega sõitta. Enamus ei suuda rooligi kohapeal keerata ning arvab,et midagi on pekkis kuna rool nii raske. Ja kui esimesega kohalt hüpatakse ja pööre üles läheb ei taha see teine käik kohe kuidagi sisse minna ilma väikse vahegaasita. See aga on juba ulmevaldkond tänapäevastele.
Eks neid vanu lõpuks ainult kuuriall vaadatakse ja kindlasti tuleb kunagi EU määrus mis need veel üliohtlikeks tunnistab. Ja kasutamise eest vanglat pakub.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 1,398
Teemad: 19
Liitus: Apr 2007
Maine:
46
https://tekniikanmaailma.fi/autot/monte-...7605a0-700
Tekstis on hea koht kus kirjeldatakse kuidas hoitakse etteantud kiirust(45..50km/h)
....kurvid läbitakse põhjagaasiga
ja sirgetel mida on suht vähe siis veeretakse vaikselt.
Kogemata mingi aeg ühe vana tuttavaga trehvates tulid jutuks mõlemate hobid nagu ikka ja tuli välja,et ta juba palju aastaid Saksamaal töötades oma pealiku porge 911 turbo tiimi kuulub.Mitte siis autos aga abistavas tiimis. Palusin tal lihtsalt haigest uudishimust uurida mis maksab ligikaudu ühele tiimile selline üritus. Maksumus just ürituse seisukohast. osalustasud/ööbimised/jne. Auto enese hind polegi oluline. Ok, ei pea minema tiimiga. Võid ka lihtsalt koos kaardilugejaga minna ja osta vajaliku abi korraldajate koostööpartneritelt.
Eks kui neil asi läbi ja ta jälle kodumaal käimas, saab vast muljetada ning infot natuke.
Või on keegi maarjamaalt seal käinud?
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
27-01-2017, 17:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2017, 00:15 AM ja muutjaks oli
spitfire.)
Selle aasta MonteCarlos osalevad minu kodarveljed leedukate auto all.
Aga suurusjärgud on siis sellised, et velgede eest saadud pleki eest sõidab siin ära talverally
Monte stardi maks oli sel aastal 4800 euri + kolmas mees ehk second co-driver veel 1500.- Sinna juurde sai veel osta valmis arvutatud legendid, hinne kuskil 500-1000. Aga see juba musta turu bisnes, aga ilma selleta tulemust ei sõida. Usun, et poistel on ka see legend olemas. Kuna neil ka saate meeskond kaasas siis puhas osalus ilma auto ehituseta on ikkagi ilmselt juba viiekohaline number. Aga eks kunagi kuuleb täpsemalt.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 26
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
1
Numbritest ? Võin mõned ligikaudsed "pöidlareegli" suurusjärkude näited tuua regularity rally kohta. Arvestatud ainult osalemisega seotud kulud ( kohale- tagasisõit ( MC ja LB puhul laevaga Travemündesse ja tagasi ), osalustasu, ööbimsed, söök-jook, kütus, muu ) komplektile vedukauto, haagis, võistlusauto, 2+1 inimest:
Monte Carlo Historic Rally - EUR 7.700 ( üle poole maksumusest osalustasu )
Legend Boucles a Bastogne - EUR 3.700 ( alla 1/3 maksumusest osalustasu )
Rajd Polski Historic ( FIA Cup ) - EUR 1.600 ( 1/3 maksumusest osalustasu )
2 päevane võistlus Kesk-Soomes - EUR 800 ( 1/3 maksumusest osalustasu )
2 päevane võistlus Lätis - EUR 600 ( 1/3 maksumusest osalustasu )
Uunikute Talveralli ( ilma ööbimiseta ) - EUR 200 ( pool maksumusest osalustasu )
Kuludesse ei ole arvestatud auto ettevalmistust ning investeeringuid varustusele. Regularity rally puhul tuleb ainuüksi tänapäevaste navigeerimisriistade peale arvestada EUR 1500 - 2000 vastavalt maitsele.
Postitused: 2,451
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
56
See vast pole jonnimisekoht. Et misiganes ja siis repro viiekas.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 5,776
Teemad: 733
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Rallye Monte Carlo Historique 2017. Üks Žiguli ka kenasti pildis.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,255
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Lisaks ka "Hispaania Žiguli".
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
30-01-2017, 19:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2017, 00:24 AM ja muutjaks oli
spitfire.)
See "null kolm" oli läti poiste oma ja kenasti on näha, et poisid on vähemalt selles punktis "ideaalajas". Kuidas sellest aru saada? Umbes 50m peale kurvi läbimist vilgutavad autod piduritulesid, see on punkt kus ollakse jälle ajas, peale kurvis kaotatud sekundit. Peale esimest staget olid läti poisid kolmandal kohal. Null kolm ehk ametlikult Lada 1500 S on ka ainuke siks mis sinna kvalifitseerub.
Kuna kurve on rajal tohhujaa siis on näha ka seda, et mitmed kaardilugejad on hädas otsustamisega kas siis ikka parem või vasak pööre ? See tundub kummaline, aga nii see on. Piisab kui GPS ( a tegelt ma ei tea kas gps on üldse lubatud) loeb 50m mööda (mäed). Isegi kui sisteemid on duubeldatud ei jõuta neid sellises kurvide kaskaadis jälgida. Sellises olukorras usaldatakse tavaliselt rajaääres tegutsevaid fotograafe. Ja nad päästavad nii mõnegi mehe päeva.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
30-01-2017, 19:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2017, 02:04 AM ja muutjaks oli
spitfire.)
Siit viidikust on näha, et GPS on ikkagi lubatud. Auto tagatiival on suur kleps linna nimega kust ekipaaz on startinud.
https://www.youtube.com/watch?v=YO4Njaru0Zg
See Hispaania "siks" on 1977 aasta Monte täpne replica.
Siit on näha ka leedukad oma rohelise MGB-ga (tänaseks on selgunud, et see oli neil varuks kaasas ! lihtsalt ). Monte stardis paistab neil mingi tehniline kamm olevat. Õnneks on velgedega kõik oolrait
https://www.youtube.com/watch?v=ARinVjbx5po
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 16
Teemad: 3
Liitus: Aug 2017
Maine:
0
Tere
Küsimus aus ja ootaks ausat vastust.
Kas multicariga tasub rajale tulla?