Eesti ratas?
#1
Eile sai selline raam koju tassitud. Kogu raam on üpris jämedast torust ja ka esikahvli auk ja kaelamuhvid on erakordselt suured ja jämedad. Raaminumber on 1474. Kahjuks suurt midagi peale raami säilinud ei ole aga ehk keegi midagi tunneb ära.

PILDID

[Pilt: bg9_ZRBok6Ij8vwj-gXfni5bgh2UaYt3EcSfMxXs...66-h318-no]
Vasta
#2
Ühe Viljandis tegutsenud rattatootja kohta räägiti lugu, et see ehitas oma ratta sellistena, et need pidid kandma kahte meest ja karmoškat.

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3
Keda nüüd sealt Viljandist meelde tuletada? Juhan Suits?

Rain Vaikla lehel veel selline info, mitte, et see tegelikkuses meid kuidagia ntud teema raami tootjale lähemale viiks aga Viljandi rattattööstus väärib ka uurimist!

1927. aasta septembris peetud Viljandi näitusel eksponeeris J. Suits oma töökojas valmistatud jalgrattaid: "J. Suitsu poolt esitatud ratastekogu on tõestuseks, et meie teedele kõige kohasemaid jalgrattaid võib valmistada ikkagi ainult kodumaa tööstus. Muidugi on siin üksikud osad tellitud väljamaalt, kuid konstruktsioon on eriti meie halbadele teedele vastavalt tugev." (Sakala 18. september 1927)
1927: "... Pääle selle laos oma töökojas valmistatud jalgrattad, missugused valmistatud eriti meie teedele vastavalt. Oma pika raami (52 tolli), ilusa välimuse, kerge käigu ja suure vastupidavuse tõttu on nad jalgrattasõitjatele saanud eelistavamaks jalgrattaks. Senini on nad kroonitud näitustel igal väljapanekul suurte kuld- ja hõbeaurahadega. Annan nende kui ka "Göricke" jalgrataste pääle täieliku vastutuse vähemalt aasta kestel. ...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne