28-06-2017, 12:13 PM
Originaalis oli lukk äkki parempoolsel uksel ainult? Meenub, et mingil ajal oli selline "liiklusohutuse" trend, k.a. veoautodel.
(25-06-2017, 16:10 PM)mossepower Kirjutas: Aga 400-401 detailidest niipalju on kõrva jäänud et retrodetal.ru müüdavad akna jms. tihendid on suht. prügi. Pragunevad ära aasta-paariga. Samas pidi mingi UAZ-iku aknatihend almale ilusti istuma. Eks mosseklubist 400/401 teemadest leiab rohkem infot ja vast ka veel rohkem vene lehtedelt (nt. drive2.ru).
(29-06-2017, 22:33 PM)Aspelund Kirjutas: Ma jätaks vana pirka külge. See on auto ajalugu ja väärib säilitamist. Vaata gaz-23 teema viimaseid pilte.
Uudistoode jäta riiulisse. Auto küljes karjub see kaugelt, et on võlts.
(01-07-2017, 09:56 AM)TeeTL Kirjutas: Hee, see päris huvitav.
Uutel autodel pandi sissesõidu ajaks karpa ja sisselaske vahele piirav drosselseib. Millega väheneb etteantav kütus ja mootori võimsus.
Piiraja/seib oli plommitud ja võidi pärast sissesõitu ehk 1000km läbimisel eemaldada ainult koos miilitsaonuga, vormistades ka vastava akti. Ilma milleta tehas edasisi pretensioone ei arvesta mootori suhtes.