Registrist kustutamine
#1

Kindlasti on seda teemat siin kusagil juba arutatud, aga arutame uuesti Big Grin . Kuna põhjuseks on põllurallika soetamine, mis enamasti on arvel (vähe korralikum auto). Jah, on ka selliseid mis pole, aga nendest istud istmega läbi. Nagu ma maanteeameti lehelt ühest lõikest aru saan, siis on põhimõtteliselt nii, et täidad mingisuguse ankeedi ära ja võetaksegi maha? Enne muidugi võtad enne enda nimele siis vist?
Tõin sellesama lõike ka siia, kuidas teie sellest aru saate.

Maanteeamet kustutab sõiduki registrist:
ülejäänud sõidukite või vanasõiduki korral omaniku taotluse alusel;

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta
#2

(01-09-2017, 19:43 PM)52mees Kirjutas:  Kindlasti on seda teemat siin kusagil juba arutatud, aga arutame uuesti Big Grin . Kuna põhjuseks on põllurallika soetamine, mis enamasti on  arvel (vähe korralikum auto). Jah, on ka selliseid mis pole, aga nendest istud istmega läbi. Nagu ma maanteeameti lehelt ühest lõikest aru saan, siis on põhimõtteliselt nii, et täidad mingisuguse ankeedi ära ja võetaksegi maha? Enne muidugi võtad enne enda nimele siis vist?
Tõin sellesama lõike ka siia, kuidas teie sellest aru saate.

Maanteeamet kustutab sõiduki registrist:
ülejäänud sõidukite või vanasõiduki korral omaniku taotluse alusel;

 Pane link konkreetsele paragrahvile, mille alusel sul see järeldus tekkis. Natuke liiga lihtne tundub see.
Vasta
#3

Lihtsam on kopi/pasteda terve lõik, kust antud laused pärit.
Maanteeamet kustutab sõiduki registrist:
  • Sõiduki mootorsõiduki või selle haagise väljaviimisel Eestist seoses sõiduki omaniku teise riiki elama asumisega või sõiduki võõrandamisel teise riiki;
  • nõuetekohase lammutustõendi alusel, kui tegemist on:
    - kolmerattalise mootorratta või kerge nelirattaga;
    - sõiduautoga (M1 kategooria sõiduk);
    - kuni 3500 kg täismassiga veoautoga (N1 kategooria sõiduk);

  • ajutiselt registreeritud sõiduki registreerimistähtaja lõppemisel;
  • ülejäänud sõidukite või vanasõiduki korral omaniku taotluse alusel;
  • Euroopa Liidu liikmesriigi vastava ametiasutuse ametliku informatsiooni alusel sõiduki registreerimise kohta vastavas liikmesriigis;
  • Siseministeeriumi taotluse alusel sõiduki üleandmisel muuseumile või sisejulgeoleku koolitusasutusele õppevahendiks;
  • Keskkonnainspektsiooni, Politsei- ja Piirivalveameti või Päästeameti tõendi alusel, kui lammutustõendi kohustusega sõiduk on hävinud ning seda ei saa nõuetekohaselt lammutada.
Maanteeamet juhib tähelepanu, et sõiduauto või kuni 3500 kg täismassiga veoauto registrist kustutamiseks on vajalik esitada nõuetekohane lammutustõend. Üldjuhul võtavad lammutamisele kuuluva sõiduki vastu jäätmeloaga jäätmekäitlusettevõtted, kellel on Maanteeametiga sõlmitud vastavasisulised lepingud. Seega piisab sõiduki omanikul sõiduk jäätmekäitlejale üle anda ja tema eest esitab taotluse sõiduki registrist kustutamiseks koos lammutustõendiga jäätmekäitleja.
Lammutustõendit ei pea esitama sõiduki, mis on lammutatud või hävinud enne 2004. aasta 1. maid, registrist kustutamiseks.

Ehk siis antud kontekstis on "ülejäänud" sõidukid veokid, maasturid, tsiklid? jm., mida saab siiani avalduse alusel arvelt maha.
Vasta
#4

Mul jälle kogemus kus poiss müüs oma mopi maha ostu/müügi lepinguga ja mop oli minu nimel.
Möödus kuu ja vaatan, et ikka minu nimel. Võtsin kätte helistasin sellele ostjale ja see muudkui lubab ära vormistada aga ei midagi.
Siis mõtlesin, et kustutan läbi netti selle asja arvelt ära aga võta näppust ei saa, ainult ajutiselt saab. No kustutasin ajutiselt asja arvelt ja ootasin veel kuu aga ei midagi ja helistasin uuesti ning ikka sama lalin, et kül vormistab.
Seadsin siis sammud ARK Tallinna büroose ja seal soovisin siis sundvõõrandada aga vot ei saa !
Küsite miks ? Aga sellepärast, et poiss müüs teisele poisile kes pole 18 aastane ja seni pole müügileping siduv kuni ta ei saa 18 aastaseks !!!
Ühesõnaga pean mina ootama veel 2 aastat, et see jama kaelast saada kuni see jorss saab 18 aastaseks. 
Muidugi Arki tädi oli mõistev ja ütles, et ma ei ole esimene ja vist mitte ka viimane vanem kes sama probleemi ees on ja nad ei saagi sellises olukorras midagi teha.
Siit väike hoiatus kõigile kes oma vanasid autosid põllurallikateks müüte, et kustutage ennem arvelt !
Vasta
#5

(01-09-2017, 20:44 PM)hulgus Kirjutas:  ... Ehk siis antud kontekstis on "ülejäänud" sõidukid veokid, maasturid, tsiklid? jm., mida saab siiani avalduse alusel arvelt maha.

Kas mitte absoluutne enamik maastureid ei klassifitseeru M1 elik sõiduautodeks?

Mul pole ka kusagilt järele vaadata, kuna kõik olnud ja olevad on kas kastikad (N1, uazist isuzuni) või parketimaasturid (M1, nivast dusterini).
Vasta
#6

(01-09-2017, 22:43 PM)honkomees Kirjutas:  
(01-09-2017, 20:44 PM)hulgus Kirjutas:  ... Ehk siis antud kontekstis on "ülejäänud" sõidukid veokid, maasturid, tsiklid? jm., mida saab siiani avalduse alusel arvelt maha.

Kas mitte absoluutne enamik maastureid ei klassifitseeru M1 elik sõiduautodeks?

Mul pole ka kusagilt järele vaadata, kuna kõik olnud ja olevad on kas kastikad (N1, uazist isuzuni) või parketimaasturid (M1, nivast dusterini).

Vestlesin aastal 2012 arvelt kustutamise teemal ühe kõrgema MNT LRB ametnikuga. Selgitas, et minu ammu lammutatud sõiduautot maha ei saa, aga kaubikuga poleks probleemi. Küsisin, siis oma "maastikusuutliku sõiduauto" Landcruiseri  ehk M1G kohta ja arvati, et see pole ju M1. Eks selline piiripealne ja tõlgendamise teema, seepärast see küsimärk ka seal loetelu lõpus.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne