(24-09-2017, 20:47 PM)olli Kirjutas: (24-09-2017, 20:17 PM)rocker Kirjutas: Puht sportlikust huvist, mis on sellise masina ehitamis eelarve?
2-3-4 tuhat praegust raha?
Terve töökoda oli vaja maha põletada et raamile õige viimistlus anda. krt, sellist ikka seeriatootmisse ei lükka. Pakun et isegi amprihais on juures ilma et juhtmeid kärsatada vaja. Tõeliselt ainulaadne!
Ja ma nüüd võin täpse retsepti anda kui keegi tahab sellist teha omale.
1. teed ise või ostad Liberatori ilusa sileda ja puhta ( noh need rattad mida ma teen)
2. kasutad enda oma või laenad sõbralt korteri,toa vms. seinad peavad olema kaetud voodrilauaga. 1/3 toast möbleeritud.
3. paned ratta tuppa, sulged aknad ja uksed ja süütad seina ääres lõkke.
4. ootad kuni tekib piisavas koguses gaasi , seda saab aknast vaadata kui leegid on paksud ja ilased ja siis avad korraks ukse või akna ja lased lisa hapniku.
5. varjud või jooksed eemale sest aknaraame ja uksi hakkab lendama
6. lased tekkunud tuletormil mõjuda umbes 6 minutit ja siis lubad varem valmis pandud tuletõrjekomando tuld kustutama.
7. ootad umbes 2-3 h ja võtad kenasti jahtunud pooleldi põlenud ratta välja ja asut teda sõidukorda seadma.
Kordan veel üle soovitatavat temperatuurid.
6 min on vaja lae alla ca 1000 -1200 C umbes 1,2 m kõrgusel ca 400C ja põrandal 60-80C
Miks ma arvan,et temperatuurid nõnda olid. Mul oli laual alumiiniumist mootor ja see sulas ära. Põrandal oli kilekott akudrelliga, trell töötab kott oli terve... seega intensiivne temperatuur väga lühikest aega. Ratta ( seal kus on kustutist paak ) kontroller oli sulanud rehvid pealt kadunud all terved, paagi all akukast terve, aku prefektne. Mootor tagarattas terve PS! püsimagnet mootor demagneetub 180C see oli maast ca 30 cm. töölaual olnud mootor oli deformeerunud , magnetid demagneetunud...
LAHE KOGEMUS IGATAHES!
https://www.youtube.com/watch?v=Esbz-dU0...x5w03c010c