Kes teeks head värvimistööd ja hilisem regist 1961a DoubleDecker
#1
Video 

Tere kasutajad.

Tänud vastamast teemale ( kategooriad ja liikluseeskiri eestis ) hmmm.Nüüd hakkasin omandama D-kat loodan, et saan hakkama Smile

Plaan:

1. Isend juppideks lahti ( pahtel, plekid sirgeks, uus värv jne ) väljast tip-top, ET SILM PUHKAKS Smile
    Ütleme, et töö tehtud! Otsin kontakte!!!!!

2. Registeerimine ( sellest võib tulla ooper) väliselt ok, a) kõrgus 4.38 mida peaks teadma.....üldiselt, et registrisse          saada

3. Viimane Pilt on nali Smile , aga läikida võiks küll selliselt


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Pilt (pildid)
   
Vasta
#2

Selline firma nagu Busland tegeles selliste asjadega vanasti...
Vasta
#3

(03-01-2018, 00:43 AM)Taaviw126 Kirjutas:  Selline firma nagu Busland tegeles selliste asjadega vanasti...

    Saatsin sinna päringu. Aga samas proovin leida ka asjaharrastajaid ( nn. iga mutter ja polt, viimane lihv )
Vasta
#4

Kui juba tahad "polt ja mutter" teha, siis tee see ikka "musta numbrisse" ja ma ei usu, et mingeid takistusi tuleb. Sa ei pea seda ARK-s sel juhul üldse näitama, ka mitte esmast ei pea tegema.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#5

(03-01-2018, 00:37 AM)Routemaster Kirjutas:  Tere kasutajad.



2. Registeerimine ( sellest võib tulla ooper) väliselt ok, a) kõrgus 4.38 mida peaks teadma.....üldiselt, et registrisse          saada
See kõrgus võib saada probleemiks. Lubatud on 4 meetrit. Olen sõitnud poolhaagisega, mis oli dokumentides 4 meetrit, kuid tegelikult 4,18. Päris mitmes kohas õnnestus kinni jääda katusega. Igasugu üle tee tõmmatud kaablid ja väiksemad kahetasandilised ristmikud, rääkimata vastu kuuti käivatest puuokstest. Paljudesse tanklatesse ka ei mahu. Kui isegi saad sellise kõrgusega arvele, siis sõitmisel pead oma maršruudid eelnevalt läbi käima ja mõõtma.
Vasta
#6

Näiteks siia on mitu korda kinni sõidetud: https://www.google.ee/maps/@58.3789819,2...312!8i6656

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#7

Uuri sellelt pundilt asja, neil tee juba läbitud.
https://m.postimees.ee/section/381/464744
Vasta
#8

1990datel oli neid Londoni busse hulgim Tallinnas, Vabaduse puiesteel, Kannikese hotelli ees. Toona ühtki arvele ei saadud ja nii need jäid. Kasutati varasemalt kohvikutena ka üle Tallinna, meenub näiteks Balti jaama juures.
Hiljuti oli üks neist ökosaare projekti raames veel vaateväljas, nüüd konutavat see Maardus.
Vasta
#9

Pärnus konutas aastaid tagasi üks eksemplar rannarajoonis. MTÜ Leyland on oma tegevuse aga lõpetanud aastajagu päevi tagasi. Nähtavasti ei saanud plaanidest asja.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#10

Tere,

Selliste bussi ümberehituste ja uunikute taastamisprojektidega tegeleb Autoks TC, Kadaka teel. Kontakteeru sealt Tarmo Remmet 51 87 162
Vasta
#11

(03-01-2018, 16:27 PM)Miliitsia Kirjutas:  Tere,

Selliste bussi ümberehituste ja uunikute taastamisprojektidega tegeleb Autoks TC, Kadaka teel. Kontakteeru sealt Tarmo Remmet 51 87 162

Tänud kõikidele vastajatele, info igati abiks!  Smile
Vasta
#12

(03-01-2018, 14:08 PM)Aspelund Kirjutas:  Pärnus konutas aastaid tagasi üks eksemplar rannarajoonis. MTÜ Leyland on oma tegevuse aga lõpetanud aastajagu päevi tagasi. Nähtavasti ei saanud plaanidest asja.

A.

Miks ei saanud? Buss sai neil täitsa valmis ja hinnati musta numbri vääriliseks. Sõitis kõiksugu üritustel kah. Ju seal siiski muud põhjused.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne