Kes remondib?KIIRE
#1

Tere.
Oleks vaja leida kedagi kes remondiks minu jawa 360.
Nimelt kadus 3 ja 4 käik ära.Ehk leidub või teab kedagi kes võiks korda teha.(ise spetsialist ei ole ja ei taha teha võin täitsa nässu keerata)

Ise asun Pärnumaal,ratta võin toimetada kuhu vaja.
Asjaga veits kiire

Tel.56263923    ja hinnas saame kokkuleppele
Kiiresti2
Vasta
#2

Uuemal Jawa mudelil korduvalt teinud, ilmselt käigukahvel katki. Kui lihtsalt uus kahvel panna, siis natuke aega peab ja varsti jälle katki. Arvatavasti vaja käigukasti hammasrattaid natuke kohendada, võib olla vajadus ka välja vahetada. Kas neid aga kusagilt võtta on, ei oska öelda.
(Ennast tegijaks ei paku kuna selle jaoks oleks raske aega leida, pole päris 1 tunni töö.)
Vasta
#3

Juppe leidub jawa.ee-st. Endal kastitäis mingeid pudinaid kas kasutus kõlblikud või vanaraud pole korraliku pilguga uurinud.
Leidub veel 360 mootor (väntvõlli kinni)
Ja leidub 634 mootor.

Ühesõnaga kusagilt ikka saab sobivad jupid
Vasta
#4

Pärnu kandist võib ju ka Lätti viia.

kontakt: https://www.youtube.com/user/JAWA360Georgs64/about
Vasta
#5

http://www.jawamarkt.cz/en/
Teeb lausa kadedaks kui palju on jawale asju veel saada.
Vasta
#6

Lätlane minuga inglise keelt ei räägi  Sad
Ja ise läti ega venekeelt ei oska.
Vasta
#7

Kuna see remont ei jää sul viimaseks, siis soovitan siiski ise remondiga hakkama saada.
Tähtis on mootori kuumutamine enne avamist, spetsiaalse isetehtud rakisega surud laiali (ei tohi lüüa kruvikeerajat karterite vahele ega lüüa haamriga väntvõlli otsa pihta).
Kuumutamiseks kõlbab tavaline praeahi.
Eemaldad ainult süütemängu poolse karteri.
Vahetad katkise käigukahvli.
Vajadusel reguleerid käigukasti.
Kuumutad kaane ning presspingis või poltidega tõmmates surud mootori jälle kokku.
Vasta
#8

(09-07-2018, 15:23 PM)tõnn Kirjutas:  ...presspingis või poltidega tõmmates surud mootori jälle kokku.

Mis mõte sellel kuumutamisel sellisel juhul on?

Käigukasti normaalseks kontrollimiseks/reguleerimiseks tuleks muidugi väntvõll ikkagi ka vasakust karteripoolest välja pressida, et mitte pooli 10x "poltidega kokku tõmmata".
Vasta
#9

Läheb kergemini
al paisub rohkem kui teras. Sama temperatuuri juures.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#10

Point ongi selles, et õige temperatuuri juures peab karteripool minema VABALT lõpuni. Soovitus mingist presspingist või poltidega tõmbamisest näitab, et inimene pole Jawa remondijuhendit tõenäoliselt näinudki.
Vasta
#11

Olen kolme mootorit kokku pannud ja mitte ükski ei läinud vabalt, ikka tahtis kummihaamri või poltidega  kaasa aitamist. Juhend jah... selles osas on sul õigus, paberile võib midaiganes kirjutada, reaalsus on seal ridade vahel.
Vasta
#12

Vähe kuumutasid järelikult.
Vasta
#13

Ei jäänud muud üle kui ise nagu Tõnn soovitas.
Ja on ka hea ütlus:Harjutamine teeb meistriks!
Võtsin kinni oleva 360 mootori.seest suht hea,vahetus vajab spidoajam ja üks käigu vahetus kahvel.
Ja nüüd ootab järge 634 mootor kust tuleb väntvõll.
Vasta
#14

Väntvõlli vahesein käib karteritega komplektis.
Kuumutasin kuni vee aurustumiseni.
Vasta
#15

Eelpool nimetatud lätlasel on torus arvukalt videoid Jawa remontimisest. Soovitan vaadata.
Vasta
#16

Kui juba lahti on ja pole teada millal vahetatud, soovitaks simmerid ja ehk ka laagrid uued sisse panna. Simmerid paraku meie solkbensiiniga pidavat riknema vahel üllatavalt kiirelt (ilmselt oleneb ka simmeri kummi koostisest) ja olen ka sellist teooriat kuulnud väiketehnika remontija käest, et riknenud simmer avaldab negatiivset mõju laagrile.
Vasta
#17

Laagrite ja simmerite vahetus tuleb kindlasti ára teha, kuid see simmeri teooria käib vist pesumasina jms vett ja niiskust tõrjuva simmeri kohta, jawal tekitab riknenud simmer liigset õlikulu ja ebaühtlast mootoritööd.
Vasta
#18

(11-07-2018, 19:30 PM)tõnn Kirjutas:  Laagrite ja simmerite vahetus tuleb kindlasti ára teha...

Miks kindlasti? Me ju ei tea, millal on laagreid vahetatud. Võibolla on täitsa korras. Defekteerimine näitab, mida tuleb teha.
Vasta
#19

Simmerid olemas.laagrid pidin linnast ostma kui mootor lahtivõetud..noh jah aga selgus et on veel probleeme.
Karteri pooltest on käigukahvli varda pesad kulunud(vasakpoolses auk kulunud ovaalseks,lõtk umbes 1mm ja rohkemgi).  Jutt kinni olnud 360 mootorist.

Ja tõmbasin 634 mootori laiali et väntvõll võtta.üllatus suur keegi kunagi teinud mootorit .väntvõll uue poolne,keskmises ja otsalaagrites ei mingit viga täiuslik ja kepsud ka ok.
Kui aega saan siis võtan ratta pealt oma mootori maha ja võtan laiali (Garagest leidsin ka tutikaid käigukahvleid)
Vasta
#20

Kas hr. Motamees oleks nõus ehitama ahju, veidi kasutatud tellistest, mis on kuskil teadmata aja seisnud ning toodetud eitea kus?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne