22-04-2018, 22:33 PM
Võta rahulikult selle originaalsusega, ilm selgelt on sulle pädevust juba piisavalt kogunend et võid ise peagi hindajate ridadesse kuuluda.Tubli,ära ainult end lõhki tööta.
(15-04-2018, 13:29 PM)Formika Kirjutas: Tollal vist nikeldati ainult neid asju. Kas kellelgi on kogemust, mis sellel nikeldamisel ja kroomimisel vahet on ja kas üldse on mõtet nikeldada ja kus seda teha saab? Seni olen oma asju ainult kroominud.Seda, kuidas ennevanasti asja tehti, ma öelda ei tea, aga ega keemia nüüd nii palju ka muutunud pole...
(02-06-2018, 10:19 AM)kaunvili Kirjutas: Siit ehk midagi võtta: https://osta-ee.postimees.ee/gaz-aa-voi-...40654.html !?Ma ei oska vahet teha Gaz AA-l või MM-l. See Taavi rida. GAZ A on meie mail ikka nii haruldane isend, et sellele Eestimaalt juppe leida on tõeline loterii võit. Vaatamata kõigele on juba koos terve hulk originaal vidinaid. Raam, sillad, mootor + käigukast, kardaani värk ja peotäis pisividinaid. Kokku tahaks hakata monteerima sügisel, kui Ameerikast ka jupid kohale jõuavad. Seni selle projektiga suurt edasiminekut ei ole.
(07-06-2018, 18:32 PM)reigu Kirjutas: https://www.autoscout24.de/angebote/ford...cldtidx=11Kahjuks ei oska midagi sellega peale hakata.
hakkas silma
(07-06-2018, 20:06 PM)Raivo Kirjutas: Spidomeeter ja võibolla mõni seonduv tigu või hammasratas?Spidokas kõik sama. Neid tegid Ameeriklased ka ekspordiks km skaalaga, lihtsalt sihverplaadile joonistati kriipsud teistmoodi ja kui numbrid algasid miilide puhul 5-st, siis km-de puhul 10-st. Võtmele võidi küll GAZ peale stantsida, kahjuks pole ühtegi orig. GAZ A võtit kohanud.
Lihtsalt teistest kirjadest ei piisa, sest odo vaja ka teise sammuga tööle panna.
Süütevõti?
(07-06-2018, 21:20 PM)Taaviw126 Kirjutas: Hr.Raivo võlus kuskilt lausa joonised välja ja postitas need kunagi minu teemasse. Ma arvan et Gaz A-l võis ka midagi sellist olla?Taavi, kahjuks see GAZ 11 võti. All nurgas kuupäev ka olemas- 12.4.41. Selline võti mul ka kuskil panipaigas Gaz 11-le juba varutud.