Belarus traktorid.

Tänan kiirete vastuste eest. Ma mõtlesin et võtan selle õlaku eest ära, ei hakka siis roolivarrast väänama ja lihtsam majandada, aga jääb võtmata siis.
 Need kaeluse poldid on jah veits ära kobrutanud, saab lõbus olema. Eile lasin kõvasti sussu peale neile, äkki saab lahti täna.

Kui juba küsimiseks läks, siis mis ollust sinna reduktorisse valada?
Vasta

Kui on näha et ei pidanud siis löö tavotti peoga täis ja paksemat õli ka takka. Mulle tundub,et kui juba vedrut vahetad siis vaheta ka kõik sk. tihendid ära,hülsitihendid ja samuti reguleeri võllide laagrid üle ja üldse loobi kõik sõnnik sealt seest välja. Kui juba remondiks läks siis tuleks ikka kõik korda teha.
Muret teevad need poldid mille pead on nagunii ära keeratud. Nendega on jama,sest kaubandusvõrgust ei saa sellist polti. Saad 19 mm. peaga aga need ei sobi. Kunagi lasin freesijal uued peenema kuuskandi peale lasta... hiljem läksin kergema vastupanu teed ja lasin relakaga. Big Grin  Sisekant võtmega keeratavad poldid unusta kohe ära ja samuti pehmed veneaegsed. Alla 8.8 tugevusega polte ära sinna pane.
Poolik remont ei tasu seal ära,sest nagunii isegi korralikult tehes ei pruugi õli sees püsida.
T.
Vasta

Parem kui saad 10.9( või mis ta oli) tugevusega poldid. Ainuke koht mis võib jooksma hakata on rattavõlli( see kuhu kinnitad ratta Big Grin ) sk-tihend. Võll aja jooksul nii ära kulunud tihendi kohalt, et ei peagi. Muidugi teine koht on see suur " ring" . Sinna pane tihend koos silikooniga sest ei tea kui kõverad pinnad võivad olla. Õliks võid panna vana hea TEP-15.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

(20-05-2017, 19:15 PM)52mees Kirjutas:  Tere, järjekordne probleem. Nimelt tahab mootor minna liiga pöördesse. Viga tuli järsult. Tühikäik ok, aga täispöördeid on umbes kõrva järgi 2500, kuigi peaks olema ainult  1850. Mõtlesin et plunsu max asendis kinni aga ei. Tundub nagu oleks regulaatoris viga. Oskate midagi pakkuda?

Nii, nii. Ise küsin, ise vastan. Aitas regulaatoris selle suurema vedru pikemaks tegemine. Ja lisaks küttekoguse maha keeramine.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

Külgülekannet remontides (laagrid olid õhtal) sai orig. poltide asemele visatud sisekuuskant poldid. 12.9 tugevusega. Aga jah, nagu ksf. Talupuig ütles, siis need 19mm polte on paha keerata seal.

Almost Again
Vasta

Palju 52 esisild võiks kaaluda?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(22-05-2017, 19:35 PM)saarrand Kirjutas:  Palju 52 esisild võiks kaaluda?

Pakun et umbes 130-180 kg.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

(22-05-2017, 22:04 PM)52mees Kirjutas:  
(22-05-2017, 19:35 PM)saarrand Kirjutas:  Palju 52 esisild võiks kaaluda?

Pakun et umbes 130-180 kg.

Õige vastus on, koos ratastega ja käigukasti väljavõttega 370 kg.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(24-05-2017, 16:06 PM)saarrand Kirjutas:  
(22-05-2017, 22:04 PM)52mees Kirjutas:  
(22-05-2017, 19:35 PM)saarrand Kirjutas:  Palju 52 esisild võiks kaaluda?

Pakun et umbes 130-180 kg.

Õige vastus on, koos ratastega ja käigukasti väljavõttega 370 kg.

Kui hakata vaatama, siis võib 370 kg täiesti realistlik olla. Rattad 90-100 kg, väljavõte 20-30 kg ja ülejäänud sild siis 240 kg. Noh natuke panin siis kaaluga puusse, ainult 100 kg Toungue . Tegelt mõtlesin et tahad ainult silla kaalu.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

Nende va poltidega läks nii nagu võis arvata, läheb puurimiseks või peaks proovima midagi otsa keevitada, üks murdus ära ja teise lõikasin ise maha, vähemalt ei murdunud nii lähedalt:
[Pilt: 20170522_221346.jpg]

Vedrust oli saanud mitu vedru
[Pilt: 20170522_221332.jpg]

Üks russipilt ka juurde
[Pilt: 20170521_201045.jpg]
Vasta

Malmi seest saab üldjuhul murdunud tiku kätta mutri otsakeevitamisega, läbi mutri siis. Vahepeal mingit õli-petroolisussu ka ja jälle nõkanõka kuni tuleb. Mutreid peab tavaliselt olema oluliselt rohkem kui üks Big Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Küsimus
Kas keegi on puurinud esisilla prussi alla sellele nn klotsile hüdrorooli kinnituse jaoks auke ja need keermestanud. Ehk oskab öelda, mis poldid sinna panna ja kui sügavad augud tuleb puurida.
Olen kuulnud jutte, et kui läbi puurid, siis hakkab õli välja voolama ja ei saagi pidama. Lähiajal võtan silla laiali ja peab selle töö ette võtma.

Võib ka pakkuda tegijat, kes selle töö ära teeks tasu eest.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

To Kult. Kui tahad polte pikemalt keeramise jaoks näha, võta siis juba ülejäänud püstak ka maha. Loodan et saad aru mida mõtlen. Kinni käib kahe poldiga, mille sa juba oled lahti keeranud( piltide järgi vaadates) . Seal peaks olema kaks keermestatud auku, kuhu paned need samad poldid ja hakkad keerama. Kindlasti hakkab sealt õli tulema, niiet pane kauss alla. Tuli segane ja pikk jutt aga loodetavasti said aru. Pärast võin anda sinna käiva o-rõnga mõõdu.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

Kuidas oleks kõige lihtsam moodus mtz-50 pooltelje välimist laagrit vahetada. Kuidas saaks vana laagri kätte. Ei taha päris laiali lammutama hakata. Muidu saaks vastu ratta rummu koputades välja, aga kuidas pärast diffri blokeeri värk tagasi saada paika.
Vasta

Küsimus - keegi MTZile kolmanda punkti (kesktõmmitsa) asemele h-silindrit on paigaldanud? Kogemused? Mis kestab, mis mitte. Ausalt enam ei jaksa kruvida seda kaigast kinni-lahti...  Toungue
Vasta

(27-05-2017, 07:59 AM)52mees Kirjutas:  To Kult. Kui tahad polte pikemalt keeramise jaoks näha, võta siis juba ülejäänud püstak ka maha. Loodan et saad aru mida mõtlen. Kinni käib kahe poldiga, mille sa juba oled lahti keeranud( piltide järgi vaadates) . Seal peaks olema kaks keermestatud auku, kuhu paned need samad poldid ja hakkad keerama. Kindlasti hakkab sealt õli tulema, niiet pane kauss alla. Tuli segane ja pikk jutt aga loodetavasti said aru. Pärast võin anda sinna käiva o-rõnga mõõdu.
Kuhu täpsemalt need 2 polti tuleb keerata.
Vasta

Seal hülsi ligi peaks olema kaks keermestatud auku. Tavaliselt on need sodi täis ja ei näe. Soovitan võtta mingi oraka ja katsuda läbi, ehk leiad.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

(28-05-2017, 10:05 AM)JaanKaer Kirjutas:  Küsimus - keegi MTZile kolmanda punkti (kesktõmmitsa) asemele h-silindrit on paigaldanud? Kogemused? Mis kestab, mis mitte. Ausalt enam ei jaksa kruvida seda kaigast kinni-lahti...  Toungue

Mul on lukustusklappidega Songe, kiirühenduspeaga. Kruvitavat ei taha enam nähagi.

Arvesta, et lukustusklappideta silinder hakkab koormuse all roomama, kuna jagur ju ei pea.

Arvestades russi olematut tõstevõimet, kestavad kõik 22+ silmaga silindrid. Pikkusega pead vaatama, et klapiks Sinule vajalik vahemik. Minu Songe on 420-700 mm ja pole seni puudu jäänud. Üle küll paar korda Toungue
Vasta

Vastan siia, võib teistelegi kasuks olla.

Songe on kvaliteetsete tarvikute valmistaja Taanist. Hinnaline, kuid hea.

Sarnaseid asju saab ka odavamalt:
http://www.ebay.co.uk/itm/Hydraulic-Top-...2499008623

Siikandis küll veidi kallimalt:
http://www.flint.ee/e-tellimiskeskus/uni...mits-cat-2

Aga alla 200€ säärast korralikku ei saa. Hea hüdrosilindri saab 50 €... 

Tuleb arvestada, et alla 50 mm kolviga silindrist käib russi jaks üle. 75+ on juba päris hea.

Kui jagur peab, pole lukustusklappe vaja.
Vasta

(26-05-2017, 19:53 PM)Marko Kirjutas:  Malmi seest saab üldjuhul murdunud tiku kätta mutri otsakeevitamisega, läbi mutri siis. Vahepeal mingit õli-petroolisussu ka ja jälle nõkanõka kuni tuleb. Mutreid peab tavaliselt olema oluliselt rohkem kui üks Big Grin

 Mutreid on kulunud jah rohkem kui üks, aga kätte pole saanud, viga keevitamise oskuste puudulikuses, iga kord teeb nagu mutrile mütsi pähe, aga poldi külge ei taha kinni hakata, polt muidugi lüheneb.  Mis vooluga peaks seda tegema et rohkem lootust oleks, inverter elektrood on.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne