Mida uut Järva-Jaani vanaautode varjupaigas?
#41

Üle tüki aja ka midagi hingekosutawat!Õnnitlused minugi poolt.
Vasta
#42

Kas 200se MAZi parempoolne esiporitiib on olemas (või lootust seda kusagilt saada)?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#43

valdo Kirjutas:Kas 200se MAZi parempoolne esiporitiib on olemas (või lootust seda kusagilt saada)?
On küll olemas:
MAZ Järva-Jaanis.
Vasta
#44

Toetan pkuldsaare mõtet, et see masin võiks originaalsena säilida. Kuigi jah, sauna või kiriku ehitamine oleks kah huvitav ettevõtmine. Aga võib-olla on tegemist ainsa sellise säilinud sõidukiga
Vasta
#45

koguja Kirjutas:Toetan pkuldsaare mõtet, et see masin võiks originaalsena säilida. Kuigi jah, sauna või kiriku ehitamine oleks kah huvitav ettevõtmine. Aga võib-olla on tegemist ainsa sellise säilinud sõidukiga

Eestis on üks kindlasti kohe veel.

Mis algupärasse puutub, siis loomulikult tuleb kõik säilitada! See ei sega aga sisemusse lisamast kergelt teisaldatavaid konstruktsioone, sest nagunii pole selle suure bussi/furgooni sisu säilinud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#46

Nädalapäevad tagasi käis varjupaigas üks noorhärra Mart ja pakkus TA 6-1. Sai vastatud, et aitäh, aga meil neid ikka juba on. Siiski ei andnud hing rahu ja täna sai koos Regardmaniga vaatamas käidud ning paari tunni pärast ka ära toodud. Kohal käis ka TA-de suur asjatundja TAR. Loodan, et seegi kord panevad spetspiltnikud peagi fotod üles.

Üks pilt siin:
http://img310.imageshack.us/img310/7443/...0620lb.jpg

Vasta
#47

ning ma arvan, et sa ei kahetse otsust, välja nägemine on täitsa nägus

Vana tehnika ja veokite huviline
Vasta
#48

Ega küll küllale liiga tee, ütleb rahvasuu (ilus on ta küll)...
Aga tõsiselt - paljukest neid TA-busse seal Järva-Jaanis nüüd on? Äkki võiks vahelduse mõttes mõnele Ikarus 620-le pilgu keerata, nagu vahepeal arutati - nendega justkui kitsam lugu. Kui asi ikka soojaku taga seisab, siis võiks omanikule selle kilokese kasvõi juurde maksta. Ma usun, et foorumlastele on tähtsam 620 olemasolu Järva-Jaanis kui mõne suvalise õue peal, kust natsalnik selle kuusakoski kaudu iga kell rahaks võib teha. Ei pea vist meenutama, et just 620-tel (a.k.a. \"Traktor\") on meie linnatranspordis väärikas ajalugu. Ja selle säilitamise nimel nõustuks ka fondi finantseerima.

(TA-sid väga austades...)
Vasta
#49

muuseumipapa Kirjutas:Kuna praegu käib alles \"tuvastamine\", mis masinaga on tegu, (äkki on kellelgi mingit infot?) siis hetkel on vara otsustada, mis isendiga ette võtta. Väliselt jääb kindlasti originaali. Vähe usutav, et sisemusse õnnestub nõukogude armee seadmeid vms. hankida. Üks ideedest on siiski juba olemas - võib-olla tuleb sisse söökla/stolovaja koos nõukaaegse köögi sisustuse, vakstuga kaetud laudade, alumiiniumnõude ja muu selleaegse sümboolikaga ... Kui kellelgi on ettepanekuid, oleksime väga tänulikud!

Sai veidi veebis kolatud ja tekkis küsimus, et kas antud liikur ei või olla MAZ 200 AKDS /SKDS ehk liikuv hapniku tootja/laadija. Seega oleks tal (sõja)lennuväljal täiesti vajalik masin. Toodab väliolukorras otse õhust meditsiinilist hapniku. Pilt auto mudelist, ehtsast autost ei õnnestunud pilti leida.
http://denisovets.narod.ru/maz/mazkuzova...mmeria.jpg
Vasta
#50

Järjekordselt peab tunnistama, et järgnev ei ole mingi uudis : aega lihtsalt pole kodulehekülge korralikult uuendada. Siinkohal siis ainult nimekiri sõidukitest, mis viimasel ajal endale uue kodu varjupaigas leidnud. IŽ 27151; Zil 130 (tuletõrjeauto); M-21412; Zil 131 (tuletõrje tehnilise teenistuse auto); Zil 131 (tuletõrje voolikubaas); Gaz 66 (demineerijate furgoon) ja autobuss Kag.
Tänaõhtuse pimeduse saabumisega jõudis lõpule trammi T-4-le aluse ettevalmistamine. Sai lõpetatud tee-ehitus Laialt tänavalt raudteetammile, ära veetud pinnas trammi aluse kohalt, täidetud peenkillustikuga ja tasandatud. Nüüd jääb vaid loota transpordifirmale, kes lubas veel sel nädalal kohale vedada rööpad, liiprid, veermikud ning pantograafi.
Vasta
#51

muuseumipapa Kirjutas:Järjekordselt peab tunnistama, et järgnev ei ole mingi uudis : aega lihtsalt pole kodulehekülge korralikult uuendada. Siinkohal siis ainult nimekiri sõidukitest, mis viimasel ajal endale uue kodu varjupaigas leidnud. IŽ 27151; Zil 130 (tuletõrjeauto); M-21412; Zil 131 (tuletõrje tehnilise teenistuse auto); Zil 131 (tuletõrje voolikubaas); Gaz 66 (demineerijate furgoon) ja autobuss Kag.
Tänaõhtuse pimeduse saabumisega jõudis lõpule trammi T-4-le aluse ettevalmistamine. Sai lõpetatud tee-ehitus Laialt tänavalt raudteetammile, ära veetud pinnas trammi aluse kohalt, täidetud peenkillustikuga ja tasandatud. Nüüd jääb vaid loota transpordifirmale, kes lubas veel sel nädalal kohale vedada rööpad, liiprid, veermikud ning pantograafi.
Mis kella ajal see rööbaste naelutamine toimub?Osaleks ka asjas kui asi valges toimub. Õhtul pean Väätsal olema.
Vasta
#52

Pilt siis trammialusest <<siin>>
Vasta
#53

Laupäeval, 8. oktoobril, koguneme Järva-Jaani keskväljakule kell 10.00, kus kõigepealt tervitame Muhuklubi liikmeid. Seejärel liigume varjupaika, kus \"muhumehed\" asuvad oma objekti kallale, \"trammimehed\" oma ettevõtmise juurde. Praeguseks hetkeks on teada, et neljapäeva hommikul hakkame Tallinna linna pealt trammiga seotud koormat koguma, mis peale lõunat varupaika jõudma peaks. Nii, et TALGUD tulevad laupäeval kindlasti. Trammi vaguni transport on planeeeritud järgmisesse nädalasse. Kohtumiseni!
Vasta
#54

Rööbassõiduki toomine Järva Jaani on midagi sama põnevat nagu Kingissepa raudtee ehitamine. Selleks puhuks võiks küll Reporteri võttegrupp kohal olla, sest kui tihti need trammid ikka Järva Jaanis sõidavad. Ma tahaks kunagi tulla seda närvilist signaali või kella helistama, mille lülitile naissoost trammijuhid pingelises liiklussituatsioonis aega ajalt oma käe terveks minutiks unustavad.

Tallinna lennujaamas seisab kasutult lennumasin TU134. Selle vanarauakupongidesse arvestatud hind on muidugi murettekitav.

Kui tramm on paigas ja emotsioonid jahtunud, oleks meil Eesti Volga Seltsi nimel au muuseumile üle anda järgmine eksponaat, millest saaks ilmselt muuseumi esimene esindussõiduk. Kõikide Volgade lipulaev Gaz 3102 on muuseumi jaoks veidi üles putitatud ning tänaseks 95% ulatuses komplekteeritud.

[Pilt: 3102remont38.JPG]

Täpsemalt võivad huvilised lugeda autost Volgaseltsi foorumist:
http://www.volga.ee/modules.php?name=For...c&start=15

Seinaleht - www.volga.ee
Vasta
#55

Siinkohal meenuvad üheksakümnendate keskpaiga ettevõtmised, kui tollase Põrnikaklubi organiseerimisel ehitati Hiiumaale relsipikkune raudteeületuskoht, Vormsi saarele valgusfoor ja Kuressaare linna sissesõidule paigutasime trammivaguni. Nii et - ei midagi uut päikese all. Ainuke erinevus on selles, et me ei pidanud mingit korjandust organiseerima ja mingit roostetanud kolakat \"päästma\" (ei tea küll millest?), vaid kõik organiseeriti muul viisil ja ilma maksmata.
Tänapäeval, mil õues vohab kapitalism ja amfoorumlaste keskmine vanus on \"näppudega\" arvutamisel nii umbes ...4 aastat, siis tulebki korjandusi organiseerida ja kahjuks raha maksta.
Ja veel. Lp. muuseumipapal tuleb vist nüüd, kui vanaautode varjupaika hakkavad saabuma trammid, vedurid, linttraktorid - ka paigale sobivam nimi leida?

Lugupidamisega
Sm. Tasku
vanatehnikahuviline
M-72 `59, Gaz 51 `69, Gaz 24 `78, Gaz 3102 `84, SAAB 900 `84 JNE.
Vasta
#56

Tänud sm.Taskule Põrnikaklubi ettevõtmisi meenutamast. Möödunud sügisel pidas Põrnikaklubi oma suvelõpupidu meie varjupaigas, paigaldades ka vanamoelise laternaposti koos valgusti, kannude ja alumiiniumist liiniga.
Kuressaare trammivagunist olime meiegi kuulnud. Kahjuks ei olnud sel aastal võimalust teda vaatama minna. Seda suurem on ootus näha teda tuleval aastal ja nüüd juba võimalusega meie vaguniga võrrelda. Trammivaguni soetamiseks korjandust ei korraldanud varjupaik, vaid see tuli foorumlaste vaba tahte avaldusena. Arvan, et annetajate vanus siin küll mingit rolli ei peaks mängima. Aga seda, et headus ja vastutulelikkus ilmast kadunud ei ole, tõestab asjaolu, et varjupaiga sissesõidutee jagu killustiku, selle kohaleveo, tasandamise, trammi aluse pinnase äraveo, killustikuga katmise, liiprite, relsside, veermiku ja pantograafi veo, nende mahatõstmise, trammivaguni kohaleveo, paigaldamise ja veel mitme tegevuse eest ei pea me sentigi maksma ...
Ka uue nime peale oleme mõelnud ja suure tõenäosusega saab ümberristimine Vanasõidukite varjupaigaks teoks L 15. oktoobril, mil auto-motofoorumlaste sügisene lustisõit (vabandan väljendi varguse eest!) Tallinnast Järva-Jaani toimub.
Vasta
#57

Kas Tallinnast minejaid on?Sooviks üht istekohta sinna ja pärast Tallinna tagasi ka.
Vasta
#58

Kuressaare tramm - tegelikult asub Tahula külas, viis kilti enne linna. Igatahes kaks nädalat tagasi oli kenasti alles. Natuke kandilisem mudel kui meie (võib vist nii kutsuda) oma.
Igatahes arvan, et see ümaram tramm on tükk maad uhkem.
Vasta
#59

tactic Kirjutas:Kuressaare tramm - tegelikult asub Tahula külas, viis kilti enne linna. Igatahes kaks nädalat tagasi oli kenasti alles. Natuke kandilisem mudel kui meie (võib vist nii kutsuda) oma.
Igatahes arvan, et see ümaram tramm on tükk maad uhkem.
See ümaram T4 on sellest sügisest ju juba uunikum, tavaliikluses teda Eestimaal enam näha ei saa. Ja Tahula tramm, tegelikult ju ainult pool trammi (B-sektsioon) on praegugi üle Euroopa laialt levinud KT-4 tüüp.
Vasta
#60

PETSS Kirjutas:Kas Tallinnast minejaid on?Sooviks üht istekohta sinna ja pärast Tallinna tagasi ka.
SAMA SIIN!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne