06-10-2005, 00:32 AM
Tänane päev läks vett vedama, võtmekeeramise-eelsel kõigi asjade ülekontrollimise üle kontrollimisel selgus, et käigukastipoolne karteri otsatihend on paigaldamisel ennast oma pesast välja libistanud.
Stabika, roolilati, crossmemberi ja karteri mahavõtmise uus rekord on nüüd 38 minutit. WRC-s tehakse sama asi ära vast 10 minutiga, nii et arenguruumi veel on.
Silikoon sai seekord ka veidi ilusamini pandud, kuna mahavõetud karteri pealt oli ilusti näha, mismoodi ta seal käitub.
Kuniks uus silikoon kuivab, tuleb kannatada
Ehitusservicest õnnestus saada ka väga lahe ja hästi painduv ventilatsioonitoru throttle body ja õhulugeja ühendamiseks, seega sellega vast enam probleeme ei tule. Kuna toru miinimumkogus oli 3 meetrit, siis jätkub ka CAI jaoks. Selle jaoks peab küll aku pagasiruumi kolima, nii et hetkel ei hakka jamama.
Stabika, roolilati, crossmemberi ja karteri mahavõtmise uus rekord on nüüd 38 minutit. WRC-s tehakse sama asi ära vast 10 minutiga, nii et arenguruumi veel on.
Silikoon sai seekord ka veidi ilusamini pandud, kuna mahavõetud karteri pealt oli ilusti näha, mismoodi ta seal käitub.
Kuniks uus silikoon kuivab, tuleb kannatada
Ehitusservicest õnnestus saada ka väga lahe ja hästi painduv ventilatsioonitoru throttle body ja õhulugeja ühendamiseks, seega sellega vast enam probleeme ei tule. Kuna toru miinimumkogus oli 3 meetrit, siis jätkub ka CAI jaoks. Selle jaoks peab küll aku pagasiruumi kolima, nii et hetkel ei hakka jamama.