01-02-2006, 18:22 PM
Üldiselt on täiest võimalik e-posti teel (potentsiaalseid) kliente normaalselt teenindada ning telefoni teel täielikku võhiklust ning hoolimatust üles näidata. Minuarust on kõige õudsamad just need firmad, mis maili teel suhelda ei viitsi ning telefoni taha istuma on mingi odavapalgaline jobu palgatud, kes küsib "et oot, mida sa nüüd täpselt tahad, sportnukka või tavalist". Inimestel, kes matsu jagavad, ei ole tihti aega telefoni taga passida, kuid kui nad vastavad oma kirjadele kord päevas ja asjatundlikult, siis on sellest igal juhul rohkem kasu kui lihtsalt mingi sekretäriga vestlemisest.
Täpselt sama käib netikaubanduse kohta. Teeninduskvaliteet ei korreleeru sellega, kas müüakse letist või netist.
Aga noh, eks see tehnofoobia ole moes, mõnede arvates on ka mobiiltelefonid ja pangakaardid mõeldud eelkõige inimeste kiusamiseks.
Täpselt sama käib netikaubanduse kohta. Teeninduskvaliteet ei korreleeru sellega, kas müüakse letist või netist.
Aga noh, eks see tehnofoobia ole moes, mõnede arvates on ka mobiiltelefonid ja pangakaardid mõeldud eelkõige inimeste kiusamiseks.