#17

Hanzelka ja Zikmundi Aafrika-raamatu kolmanda osa lõpus on ka väga põhjalik jutt igatsugu lahendustest,mida nad oma reisil kasutasid.Nende 87 talus väga hästi ka mitmekordset ülekoormust (siin eelnevalt minu poolt viidatud Tšehhi lehel on 87 tühikaaluks pandud 1370-1410 kg ning kanevõimeks 450 kg.Kaplinnas enne laevale paneku kaalus nende auto koos kahe sõitjaga 2206 kg...
Samuti õnnestus neil tänu Tatra õhkjahutusega mootorile läbida Nuubia kõrb Egiptuse-Sudaani piirialadel väljaspool järjekorda.
Hilisem Tatra 805 oli neil ehitatud eritellimusel furgoonkerega (805 põhimudel oli madel).Mootor pärines 805-l Tatra 603-lt (2,6 l V8,75 hj),täismass oli üle 5 tonni ja max.kiirus 75 km/h.Üks neist autodest peaks praegu asuma Koprivnices Tatra muuseumis,taastatuna tuntud Tšehhi veoautoässa (kuuekordse Dakari alli võitja) Karel Lopraisi juhtimisel.
805-st veel inffi (kahjuks vaid tšehhi keeles): http://www.volny.cz/t805/t_ramy.htm
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Tatra - Autor: Soobel - 16-03-2004, 19:48 PM
RE: Tatra - Autor: Potsataja103 - 26-02-2006, 12:27 PM
RE: Tatra - Autor: smolin - 01-03-2006, 12:23 PM
RE: Tatra - Autor: ennww - 27-02-2006, 09:58 AM
RE: Tatra - Autor: kalevpoeg - 27-02-2006, 12:11 PM
RE: Tatra - Autor: PETSS - 27-02-2006, 23:27 PM
RE: Tatra - Autor: mrali - 28-02-2006, 00:15 AM
RE: Tatra - Autor: smolin - 01-03-2006, 12:17 PM
RE: Tatra - Autor: supp - 01-03-2006, 14:09 PM
RE: Tatra - Autor: ints - 05-03-2006, 11:56 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne