07-03-2006, 19:06 PM
poison Kirjutas:JyrkaEE Kirjutas:Põhimõtteliselt, kui sul on pealehakkamist ja soov saada ühtlaselt töötav mootor, võid ehitada oma Uralile üldse ühe karburaatoriga süsteemi.
Mina kasutasin oma Dnepri puhul ZAZ'i K-125 karbussi.
Täpsem info ja tööde käik ja kokkuvõte siin: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=14151
Kuna pole selle aretisega pikemaid sõite teinud, ei tea öelda, kui vastupidav ja võimas see lahendus on. Samas paljud on nii teinud ja nagu mina olen aru saanud, oldakse monokarpaga ülimalt rahul.
Vat ongi nii et selliste aretistega aretajad ise ei jõua kuigi kaugele...tööd ja raha kulub palju rohkem kui lissalt korrastada karpad, süüde ja reguleerida...voila...muud pole ju vaja.
Ühe karpa AINUKE eelis on tema sünkroonsus
Aga samas, kui terve ühe karpa süsteemi ehitamine läheb maksma umbkaudselt 125 krooni nagu minu puhul, siis see pole ju kuigivõrd halb investeering, hoides kokku närve, mida ju reeglina kahe karburaatori timmine ja ka korrashoid (näiteks kasvõi puhastaminegi) kaasa toovad.
Ja noh. Äkki ma olengi lihtsalt mingi friik ja see ühe karpa süsteem tundus lihtsalt nii seks, et pidi asja täide viima
Ning samas on ju ka teistelgi "emmimeestel" huvitav vaadata, kuidas selline aretus end reaalses elus tõestab.
Pots ja postivahe.