Lada lõpp Eestis
#13

Mjah alati saab tuua välja teistsuguseid näiteid. Ühes Classic cars numbris seisab vana volvo kirjelduse kohapeal järgmine tekst: It looks like a tank, it's built like a tank. Iseenesest pole vist õnnetuses terveks jääva auto ehitamine mingi probleem. Piisavalt metalli ja ka kõvema kokkupõrke korral säilib enamus masinast. Küsimus vast hinnas, sest mida rohkem metalli, seda raskem masin ja seda võimsam peab olema mootor et seda liigutada. Aga küsimus on ka selles, et kas ka need kes autos sees kokkupõrke üle elavad. Kui hästi mäletan füüsika loengust, siis suudab inimene üle elada kiirenduse 7g, mis kui nüüd väga mööda ei pane vastas kuskil vahemikule 0,7m 80 km h juures. St 80 km pealt nulli pidurdamine 0,7 m maapeal (vabandan kui eksin, sellest loengust aega pea 5 aastat möödas). Kui masin on ehitatud väga tugev ja deformeerumis pinda ei ole, siis toimub see deformatsioon kas teise auto arvelt (masside vahe või deformeeruva pinna pikkus) või ületab seisma jäämisel mõjuv kiirendus taluvuspiiri ning edasi pole mõtet vist rääkida. Seega vana volvo on turvaline, aga niikaua kuni sa teise vana volvoga kokku ei saa.

Isiklikult ladat taga ei nuta. Enamus selle firma toodangust oli ikkagi fiati odav koopia, mis sisuliselt püsis muutumatuna kuni samara tulekuni, mis aga oli juba enne tootmisse jõudmist omast ajast vaata et 10 aastat maas. Sama kehtib ka 11x seeria kohta. Ainsa ladana, mis väärib äramärkimist on niva, mida tuleb tõeliselt pidada väikeste linnamaasturite esiisaks. Aga see oli juba aastakümneid tagasi ning üks õnnetumine ei tähenda, et sellega sisuliselt võib tootearenduse seisma panna. Aga eks see olukord kestab seni kuni riigi kaitsva tiiva all saab logeleda. Venemaal on rahvast palju ja juu see kompentseerib piisavalt vajakajäämised autode ohutuses. Mis puutub vastupidavusse, siis eks ladasid ole seinast seina. Tundub, et kuni 80 keskpaigani oli kvaliteet seeditav, sellest edasi aga ei kannata mingit kriitikat. Parim näide on vast see, et sõjaväes vahetati 07-l järjest 3 veepumpa, enne kui leidus varuosariiulil selline, mis ka vett kinni pidas. Samale masinale , mille vanus küündis 10 aastani, tehti kerele kap rem, mille käigus vahetati enamus plekke (mõni ime kui uued novad roostetasid juba müüki jõudes). Plekke käidi ise valimas ja ka siis ei leitud selliseid, mis ei oleks vajanud pahteldamist. On ju teada vana tõde, et mis kõlbas, see läks auto külge, mis ei, see varuosa riiulisse.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Lada lõpp Eestis - Autor: Regardman - 20-06-2006, 13:45 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: Jesper - 20-06-2006, 14:21 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: Regardman - 20-06-2006, 15:48 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: Jesper - 20-06-2006, 16:28 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: andris - 20-06-2006, 17:33 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: robi - 20-06-2006, 17:34 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: sugraM - 20-06-2006, 18:03 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: PlyVal64 - 20-06-2006, 18:35 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: Coger - 20-06-2006, 21:13 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: rollfix - 20-06-2006, 21:26 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: Regardman - 20-06-2006, 21:49 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: Jesper - 20-06-2006, 21:58 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: sugraM - 20-06-2006, 22:03 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: maniwald - 20-06-2006, 22:05 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: Jesper - 20-06-2006, 22:18 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: PETSS - 20-06-2006, 22:30 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: mrali - 20-06-2006, 22:35 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: denis23 - 20-06-2006, 22:49 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: smolin - 20-06-2006, 22:59 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: anski - 21-06-2006, 12:04 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: Oltsberg - 23-06-2006, 14:11 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: Mell - 24-06-2006, 14:00 PM
RE: Lada lõpp Eestis - Autor: Oltsberg - 24-06-2006, 21:26 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne