10-07-2006, 09:50 AM
Ega pääsu pole, tuleb kaas maha võtta ja vaadata mis seal all toimub. Võibolla ongi midagi tihvtiga lahti... igaks juhuks uurin juba ette- kui tihvt peaks olema pooleks, kust hankida uut? Või millega asendada? Õnneks saab selle operatsiooni nii ära teha, et mootorit pole vaja maha võtta- hea seegi
Paistab, et see konkreetne mootor on võtnud nõuks mulle põhjalikult tutvustada oma ehitust. Aasta tagasi ei teadnud ma neljataktiliste raskeraudade ehitusest ja hingeelust huntigi, tänaseks on mootor kaks korda pilbasteks lahti- ja kokku käinud, aga ikka oskab veel üllatada
Paistab, et see konkreetne mootor on võtnud nõuks mulle põhjalikult tutvustada oma ehitust. Aasta tagasi ei teadnud ma neljataktiliste raskeraudade ehitusest ja hingeelust huntigi, tänaseks on mootor kaks korda pilbasteks lahti- ja kokku käinud, aga ikka oskab veel üllatada