23-05-2003, 18:30 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: 13piisab
m-khm!
üldiselt kaalu siis oma tengelpunga ja võimalusi; arvesta ka, et lääne masinate mootori originaal-tihendid (rõngad, saaled - täismäng) maksavad näiteks suurusjärgus alates 10k. Taas vene masina tugev pluss!
teet,
ütleb ikka: \"käige mu sõnade, mitte tegude järgi!...\"
vanade lääne autode jupid on tõesti kallid (meenutan ka wax\'i capri teemat). samas tabas mind ennast tõsine üllatus, kui austinile kõik vajalikud mootori tihendid, saaled ja kolvid ainult 4 K eest sain (tutikad). need jupid olid odavad, sest mini\'ga identsed ... aga kui hakkasin uurima mootoripatja, siis > maxavad 1300.- juhipoolne ja 1600 kõrvalistuja poolne. poolteljed 1800.- tk siksi mootoripadi, mille ma oma katkise mootoripadja vahele aretan, maksab aga 60.- ahjaa, ja austini vedrustus :o ma ei hakka mõtlemagi esialgu. põlvast sain õnneks kaks tervet elementi kaa, kuid ma kujutan ette, et kui neid ei oleks, siis vajaksin $$$
EDIT: aga neist sinu pakutud variantidest võtaksin mina escorti see fiat ei sobi igapäevasteks sõitudeks. vaatame tõele näkku: ega sa vist escort\'iga kah ei hakka iga päev sõitma, kuid igas mõttes on too parem valik:
1) tal suurem ajalooline väärtus
2) ta on ikka \"auto moodi\"
3) ... mm, mulle meeldib rohkem
aga kui sa tahad vene asju taastada/ehitada, siis mina võtaks gaz 24 või mosse 401 (saaremaal seisab üx pikal tänaval tagahoovis > selle sebix omale kui projektiotsinguil oleks)
EDIT2: ja igapäevasõitudeks võtaksin kas VAZ 2101 või siis mosse 2140