13-10-2007, 18:53 PM
Aga selline küsimus.
Kuidas jagunesid Tsaikade-14 tööülesanded ENSVs?
Nii nagu mina sain aru, oli need korraga vähemalt kuus autot?
Kellel siis oli õigus (ning komme) need kasutada?
Kas NLKP I sekretäril, Ministrite Nõukogu esimehel ning Ülemnõukogu Presiidiumi esimehel?
OK, sellisel juhul on kolm potentsiaalset kasutajat.
Aga ülejäänud autod? Millega üldse sõitsid ENSV tuusad? Minul millegipärast meenub et vähemalt aastatel 1988-90 sõitsid enamuses need GAZ-3102-ga, mitte Tsaikadega. Kes siis Tsaikadega sõitis?
Kas igal kliendil oli oma auto või see ei olnud tähtis?
Kuidas jagunesid Tsaikade-14 tööülesanded ENSVs?
Nii nagu mina sain aru, oli need korraga vähemalt kuus autot?
Kellel siis oli õigus (ning komme) need kasutada?
Kas NLKP I sekretäril, Ministrite Nõukogu esimehel ning Ülemnõukogu Presiidiumi esimehel?
OK, sellisel juhul on kolm potentsiaalset kasutajat.
Aga ülejäänud autod? Millega üldse sõitsid ENSV tuusad? Minul millegipärast meenub et vähemalt aastatel 1988-90 sõitsid enamuses need GAZ-3102-ga, mitte Tsaikadega. Kes siis Tsaikadega sõitis?
Kas igal kliendil oli oma auto või see ei olnud tähtis?
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.