15-12-2007, 23:03 PM
WTF???!!!!! Kas nüüd LADA mees on süüdi et tema sõitis 70 km/h ning SEATi juht süüdi selles et tema ei ole arvestanud võimalusega et LADA peale laupkokkupõrket 2 korda raskema ja oluliselt suurema kiirusega liikuva VOLVO XC90-ga mitte ainult peatub vaid lendab tagasi????
Esitleks, 90 km/h on maksimumkiirus mis on lubatud!!! Talveperioodil ja pimedas tegemist on üsna piisava kiirusega. Väidan et kuskil 100 km tunnis on piir kust kihutamine pimedal maantel muutub juba väga ohtlikuks - kaugtuled ei saa panna kuna vastu tulevad autod ning lähituled ei valgusta piisavalt kaugelt.
Ninb üldse ei saa aru kust LADA kiirus siia üldse puutub? Ega selle kiirus ei olnud ometi põhjuseks miks Volvo möödasõitu alustas. Vastupidi, oleks see suurem, oleks asi veelgi hullem.
Esitleks, 90 km/h on maksimumkiirus mis on lubatud!!! Talveperioodil ja pimedas tegemist on üsna piisava kiirusega. Väidan et kuskil 100 km tunnis on piir kust kihutamine pimedal maantel muutub juba väga ohtlikuks - kaugtuled ei saa panna kuna vastu tulevad autod ning lähituled ei valgusta piisavalt kaugelt.
Ninb üldse ei saa aru kust LADA kiirus siia üldse puutub? Ega selle kiirus ei olnud ometi põhjuseks miks Volvo möödasõitu alustas. Vastupidi, oleks see suurem, oleks asi veelgi hullem.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.