25-01-2008, 23:11 PM
Asjade selgitamiseks on enamasti kaks teed, kas üldiselt üksikule või üksikult üldisele liikudes. Valiksime selle viimase tee.
Pildi peal on esiakna kohal rullis olnud liinide kangas. Seda kangast keeras bussijuht ühe rullipealt teise peale ja valgus paistis läbi kanga. Kangast tuleb hoida väga õrnalt, sest seegi räbal koosneb mitmest tükist ja alumised osad on kusagile haihtunud. Tundub, et nähtavad osad on trükitud nii, et matriits on olnud üle kanga laiuse, ehk siis ilmselt on samu liine sõitnud ka teised bussid, mille liinide kangas oli laiem. Alumised ja osaliselt hävinud kirjad on kirjutatud käsitsi.
Ehk on võimalik nende kohanimede järgi tuvastada ka bussiettevõtet?
Küljeaknal on klambrid kuhu vahele sai asetada ilmselt siis vineerist liinitahvli, kuid kahjuks ühtegi sellist tahvlit säilinud ei ole.
Pildi peal on esiakna kohal rullis olnud liinide kangas. Seda kangast keeras bussijuht ühe rullipealt teise peale ja valgus paistis läbi kanga. Kangast tuleb hoida väga õrnalt, sest seegi räbal koosneb mitmest tükist ja alumised osad on kusagile haihtunud. Tundub, et nähtavad osad on trükitud nii, et matriits on olnud üle kanga laiuse, ehk siis ilmselt on samu liine sõitnud ka teised bussid, mille liinide kangas oli laiem. Alumised ja osaliselt hävinud kirjad on kirjutatud käsitsi.
Ehk on võimalik nende kohanimede järgi tuvastada ka bussiettevõtet?
Küljeaknal on klambrid kuhu vahele sai asetada ilmselt siis vineerist liinitahvli, kuid kahjuks ühtegi sellist tahvlit säilinud ei ole.
Tõnu Piibur
5116265