29-10-2003, 13:58 PM
Minski forsseerimise võtetest võib lugeda 1991a. kardi aastaraamatust (Rahvusraamatukogu 7. korruse reaalteaduste saalis on riiulis). Umbes sellises stiilis: \"Tehase keps ei pea akende suurendamisele vastu, seepärast tuleb teha uus, suurema tugevusvaruga. Sama käib väntvõlli, siduri ja käigukasti kohta.\" Vändas kasutati CZ nõellaagreid, kolb oli isetehtud, sidur oli hammasülekandega (väntvõll pöörles teist pidi) ja tükk maad suurem, kasutati ka Jawa sidurit.
Minu ülemus oli 80-date alguses kardis n-liidu meister, tema rääkis, et ehitas Minski mootorile Yamaha tehnika sisse - kolb, membraanid, vänt jne. oli kõik Yamaha. Aga väljast tavaline minsk ) Mootor oli 13000 pöörde peal kusagil 25hp teinud.
Minu ülemus oli 80-date alguses kardis n-liidu meister, tema rääkis, et ehitas Minski mootorile Yamaha tehnika sisse - kolb, membraanid, vänt jne. oli kõik Yamaha. Aga väljast tavaline minsk ) Mootor oli 13000 pöörde peal kusagil 25hp teinud.