#21

Ma nüüd ei tea, võib-olla differ juba korras aga 66-e nukk-differ (korras differ) peab laskma ratast ringi keerata vaikselt. Kui järsku gaasi annad puki otsas siis hüppab sealt maha, kuid esimese- teise käiguga peab 66 difriga masin rahulikult puka otsas püsima. Käsitsi peab saama ka ringi keerata ülestõstetud ratast. Isa sõitis 51-ega auto ja rallikrossi siis kui eesti "kohtunikud" väitsid, et ei või lukustuvat diffrit kasutada kuigi tegelikult võis seda juba 1980-ndast (või oli 1982). Ja 66 differ tungraua või puka otsas käitus samamoodi kui 53 differ, õhusolev ratas käis küll ringi. Käib tänase päevani.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Gaz 66 - Autor: ralliace16 - 02-02-2008, 14:10 PM
RE: Gaz 66 - Autor: raix - 02-02-2008, 15:16 PM
RE: Gaz 66 - Autor: ralliace16 - 04-02-2008, 20:19 PM
RE: Gaz 66 - Autor: zazik - 04-02-2008, 20:33 PM
RE: Gaz 66 - Autor: marauder - 04-02-2008, 20:52 PM
RE: Gaz 66 - Autor: valdo - 04-02-2008, 20:53 PM
RE: Gaz 66 - Autor: v126 - 04-02-2008, 21:54 PM
RE: Gaz 66 - Autor: ralliace16 - 04-02-2008, 23:58 PM
RE: Gaz 66 - Autor: ES 95 - 05-02-2008, 19:21 PM
RE: Gaz 66 - Autor: ants11 - 11-02-2008, 22:42 PM
RE: Gaz 66 - Autor: valdo - 12-02-2008, 12:01 PM
RE: Gaz 66 - Autor: ants11 - 12-02-2008, 12:51 PM
RE: Gaz 66 - Autor: unic-härra - 12-02-2008, 13:37 PM
RE: Gaz 66 - Autor: ants11 - 12-02-2008, 17:27 PM
RE: Gaz 66 - Autor: unic-härra - 12-02-2008, 19:35 PM
RE: Gaz 66 - Autor: ralliace16 - 14-02-2008, 16:03 PM
RE: Gaz 66 - Autor: unic-härra - 24-02-2008, 21:18 PM
RE: Gaz 66 - Autor: ralliace16 - 25-02-2008, 01:03 AM
RE: Gaz 66 - Autor: Grupp Seltsimehi - 07-03-2008, 16:25 PM
RE: Gaz 66 - Autor: EESTI METALL - 23-01-2009, 01:43 AM
RE: Gaz 66 - Autor: gruppen - 23-01-2009, 11:11 AM
RE: Gaz 66 - Autor: EESTI METALL - 23-01-2009, 21:20 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne