30-01-2009, 23:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2009, 23:41 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Supp, seal on kaks täiesti erinevat lähenemist:
1. teed FIA reeglitele vastava puuri ja saad vajadusel sporti teha
2. teed koopia kunagisest puurist, mis ei ole 99% võimalusena FIA sport-legaalne. Vihuri puur näiteks.
Kuidas asja kontrollitakse, kirjutas juba Jesper: spetsialist vaatab keevised üle. Dragis on juhtunud USAs ka seda, et tehakse materjali seinapaksuse kontrolliks pisike puurimine. Puuri kohustuslik joonis ja kirjeldus on FIA kodukal olemas.
Edit: võid vaadata ka inglaste ühtede parimate puuriehitajate kodukat.
1. teed FIA reeglitele vastava puuri ja saad vajadusel sporti teha
2. teed koopia kunagisest puurist, mis ei ole 99% võimalusena FIA sport-legaalne. Vihuri puur näiteks.
Kuidas asja kontrollitakse, kirjutas juba Jesper: spetsialist vaatab keevised üle. Dragis on juhtunud USAs ka seda, et tehakse materjali seinapaksuse kontrolliks pisike puurimine. Puuri kohustuslik joonis ja kirjeldus on FIA kodukal olemas.
Edit: võid vaadata ka inglaste ühtede parimate puuriehitajate kodukat.