125 cc tsiklite raamid
#2

Uhh, hulk pilte võrrirapetest. Mõne detailiga oled mööda pannud:

- Selline väike riistakarp, nagu Sul esimesel pildil, oli peale K-125 ka esimestel M-1-A Moskvatel. Vaata, kas raamil paagi all on M-1-Ale iseloomulik süütepoolikronstein. Kui jah, siis Moskva. Kui ei (pool oli "mustas karbis"), siis on K. Ühelgi varajasel K-l polnud pooli paagi all, ikka mustas karbis a la IÞ-350 ja 49.

- See musta karbiga ja eest juba rööbi asemel teleskoobiga isend on Sul tõenäoliselt K-125M (st uuema esiotsaga). Kindluse mõttes vaata ka sel paagi alla poolikinnitust.

- Ükski M-1-M polnud tagant jäiga raamiga, neil oli juba ka taga vedrustus. See, et esiotsa ilmus rööbi asemel teleskoop, ei muutnud M-1-A mudelinimetust veel M-1-M-iks. See jutt kehtib nii Moskva kui ka Minski tehase toodangu kohta, millest mõlemad kandsid mudelitähiseid M-1-A.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
125 cc tsiklite raamid - Autor: speedsta - 10-02-2009, 22:21 PM
RE: 125 cc tsiklite raamid - Autor: valdo - 11-02-2009, 00:15 AM
RE: 125 cc tsiklite raamid - Autor: kopraonu - 11-02-2009, 09:55 AM
RE: 125 cc tsiklite raamid - Autor: kass - 11-02-2009, 17:15 PM
RE: 125 cc tsiklite raamid - Autor: kopraonu - 11-02-2009, 17:20 PM
RE: 125 cc tsiklite raamid - Autor: speedsta - 11-02-2009, 14:54 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne