23-02-2009, 10:12 AM
Suur-suur tänu kogu korralduskomiteele, kes suutsid ja tahtsid korraldada sellise fantasilise talvise võiduajamise ja veel sellise olematu eelarvega.
Rada oli supper hea, legend klappis täielikult, ajakanal oli ilusti paigas, ristsõna keeruline ja väga huvitav, ühesõnaga väga hästi ettevalmistatud võiduajamine talvistesse oludesse!
Meie jõuvanker pidas ilusti vastu, ise olin ma selle roolis ikka päris-päris "toores", testikilomeetreid praktiliselt ei olnudki, kaardilugejal oli kah esimene selle laadne üritus, saime hakkama küll. Meele tegi kurvaks see, et kohe peale esimest kiiruskatset ülesõidul otsustas üks tagarehv tuule enda seest visinal välja ajada ning pidime terve võiduajamise sõitma nõnda, et ühel pool tagateljel oli olematu mustriga, ehk siis kuivailma libe lamell rehv, mis ei toiminud ültsegi. Katsetel läks nii mõnigi sekund selle arvelt kaduma, lada käigukastiga ei saanud kah kuidagi sina peale, tagurpidi käigu sisse saamisega oli raskusi ja nagu kiuste oli taguridi käiku kahel lisakatsel vaja, jällegi hunnik sekundeid vastu taevast!
Lõpp hea kõik hea, veel kord suur kummardus ja tänu orgkomiteele, kaasvõistlejatele.
Margus "carrec" Künnap jõuvankril number 13.
Rada oli supper hea, legend klappis täielikult, ajakanal oli ilusti paigas, ristsõna keeruline ja väga huvitav, ühesõnaga väga hästi ettevalmistatud võiduajamine talvistesse oludesse!
Meie jõuvanker pidas ilusti vastu, ise olin ma selle roolis ikka päris-päris "toores", testikilomeetreid praktiliselt ei olnudki, kaardilugejal oli kah esimene selle laadne üritus, saime hakkama küll. Meele tegi kurvaks see, et kohe peale esimest kiiruskatset ülesõidul otsustas üks tagarehv tuule enda seest visinal välja ajada ning pidime terve võiduajamise sõitma nõnda, et ühel pool tagateljel oli olematu mustriga, ehk siis kuivailma libe lamell rehv, mis ei toiminud ültsegi. Katsetel läks nii mõnigi sekund selle arvelt kaduma, lada käigukastiga ei saanud kah kuidagi sina peale, tagurpidi käigu sisse saamisega oli raskusi ja nagu kiuste oli taguridi käiku kahel lisakatsel vaja, jällegi hunnik sekundeid vastu taevast!
Lõpp hea kõik hea, veel kord suur kummardus ja tänu orgkomiteele, kaasvõistlejatele.
Margus "carrec" Künnap jõuvankril number 13.