11-06-2009, 10:14 AM
"enne seismajäämist matsupill" - kas see on usaldusväärne info? Kui mitte, siis variandid, mis ikka süüte/kappide poole vaatavad:
1) vales asendis "rihmarattad" (või "ketirattad" - need, millel rihma/keti märgid). Kehtib ilmselt ainult OHC moto puhul. Nt paljudel Opeli motodel annab väntvõlli-seibi 6 (või 8?) eri asendisse panna...
2) otse väntvõllilt pööratava jagaja puhul jagaja 180kraadi vale asend nuka suhtes: väntvõll pöörleb ju nukkvõllist 2x kiiremini - jagaja kahest asendist üks on vale. 412 moto paukus siis nii sisse- kui väljalaskesse ning võttis esiti kukalt sügama: 1.sil on siis ju süütehetkel ÜSS-s - aga klapifaas on vale
1) vales asendis "rihmarattad" (või "ketirattad" - need, millel rihma/keti märgid). Kehtib ilmselt ainult OHC moto puhul. Nt paljudel Opeli motodel annab väntvõlli-seibi 6 (või 8?) eri asendisse panna...
2) otse väntvõllilt pööratava jagaja puhul jagaja 180kraadi vale asend nuka suhtes: väntvõll pöörleb ju nukkvõllist 2x kiiremini - jagaja kahest asendist üks on vale. 412 moto paukus siis nii sisse- kui väljalaskesse ning võttis esiti kukalt sügama: 1.sil on siis ju süütehetkel ÜSS-s - aga klapifaas on vale
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"