AJS 1930ndatest
#16

Mul oleks küll mõtekam praegu vait olla, aga mitte ei saa, tahaks ka kaasa kilgata.
Urmas kirjutas - sellest AJS - ist korraliku asja komplekteerinime läheb vähemalt 50.000 . Üks lgp. vanatehnika poliitik ühes teises foorumis lausus naljaga pooleks, et taastamine läheb 750.- / kg . Võtame umbes 150 kg x 750 = 112500.- . Vb on 750.- / kg ka bussi või Tðaika - auto taastamise kilohind.
Eks ta kallis lõbu ole, keskmisele tavainimesele suurt midagi tagasi ei too (kui näit. kusagil filmis näitlemas ei käi ja ega sealt ka midagi ei saa suurt).
Aga kui teha "mittekorralik" asi ? Ortodoksed ja fundamentalistlikud täiuseihaldajad restauraatorid hakkavad siinkohal läkastama ja sülitamaSmile. Juba poola kergelt jõnksuliste tuletorude peale tõmmatakse ninad kirtsu. Mõne tõsise tegija moto on, et kui teha, siis nii hästi kui vähegi võimalik, muidu pole mõtet. Aga kui väga hästi ei ole võimalik, siis võib ju ka teha nii hästi, kui on võimalik, ehk siis odavamalt ?
Muidugi mitte mingit "pornot" aretada, midagi säilinud origimaalist ei tohiks rikkuda jne. No on vale käigukast - aga on ju sellegagi sõidetud ja heina veetud ? Pole tulesid - ikka sõidab, mitte küll kiirteel aga kusagil bussikongis või kärupeal mõnele üritusele ikka kannatab minna.
Näiteks rattad/veljed - kui värvitud variant, siis vb kõlbavad olemasolevad veel täiesti.
Mootor on küll oluline komponent, mis võiks/peaks korda saama. Aga "inglise tsiklidisaini" saab nautida ka siis, kui väntvõlligi karteris poleToungue .
Jne, jne. Veidi valvsaks teeb vast fakt, et "kodusvalmistatud" esihargi võlle ja mutreid ära ei tuntud, aga ilmselt ei süvenenud omanik veel asjasse eriti.
Inglased on selliste asjadega tõsiselt ametis, palju on kirjandust ja margipõhiseid raamatuid, kui inglise keelt kuigipalju suus on, siis on mõnus uurida. Ise nutan taga saksa keele algteadmisi, aga mõned sõnad juba tean - kuplung ja bremseCool!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
AJS 1930ndatest - Autor: Stroke - 30-12-2009, 22:41 PM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: kass - 30-12-2009, 23:39 PM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: zxr - 31-12-2009, 11:37 AM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: Aspelund - 31-12-2009, 12:04 PM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: zxr - 31-12-2009, 13:02 PM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: urmast - 04-01-2010, 23:02 PM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: dad - 05-01-2010, 09:20 AM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: urmast - 06-01-2010, 23:15 PM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: ian - 05-01-2010, 23:00 PM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: zxr - 07-01-2010, 00:05 AM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: Stroke - 07-01-2010, 20:13 PM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: urmast - 08-01-2010, 00:08 AM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: einota - 08-01-2010, 09:52 AM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: zxr - 08-01-2010, 10:45 AM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: veiks - 08-01-2010, 11:05 AM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: kass - 08-01-2010, 11:59 AM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: pppp - 08-01-2010, 12:33 PM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: Stroke - 09-01-2010, 03:31 AM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: dad - 09-01-2010, 10:04 AM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: zxr - 09-01-2010, 14:55 PM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: veiks - 09-01-2010, 15:46 PM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: zyndapp666 - 09-01-2010, 23:42 PM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: veiks - 09-01-2010, 16:02 PM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: Stroke - 10-01-2010, 02:38 AM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: einota - 11-01-2010, 00:56 AM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: zxr - 13-01-2010, 17:21 PM
RE: AJS 1930ndatest - Autor: veiks - 19-02-2010, 15:40 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne