01-12-2003, 15:31 PM
Aga miks oleks vaja siis seda võimsust vastupidavuse arvelt suurendama hakata?
Kas siis tõesti saab eesmärgiks olla see, et ratas \"kaapsu teeb\" ja \"otsa tõstab\"... ja tippkiiruse tõstmine ei saa ka ühegi vene päritolu masina puhul, nende halbu juhitavus- ja pidurdusomadusi silmas pidades ka mittekuidagi mõtekas olla.
Olen sõitnud igasuguste võimsuste (1-87hp) ja igasugust tootjamaa päritolu kaherattalistega viimased 17 aastat ja olen õppinud mõistma, et igat masinat tulebki võtta sellisena, nagu ta on. Eks ole ka ise vahetevahel tegeletud kanalite lihvimse ja muu sarnasega... aga see rohkem selle eesmärgiga, et asi lihtsalt 99% korralikult tööle saada...
Kas siis tõesti saab eesmärgiks olla see, et ratas \"kaapsu teeb\" ja \"otsa tõstab\"... ja tippkiiruse tõstmine ei saa ka ühegi vene päritolu masina puhul, nende halbu juhitavus- ja pidurdusomadusi silmas pidades ka mittekuidagi mõtekas olla.
Olen sõitnud igasuguste võimsuste (1-87hp) ja igasugust tootjamaa päritolu kaherattalistega viimased 17 aastat ja olen õppinud mõistma, et igat masinat tulebki võtta sellisena, nagu ta on. Eks ole ka ise vahetevahel tegeletud kanalite lihvimse ja muu sarnasega... aga see rohkem selle eesmärgiga, et asi lihtsalt 99% korralikult tööle saada...