28-03-2010, 00:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2010, 00:25 AM ja muutjaks oli h2rra.)
Veel natuke meeldetuletust kooliajast ja loogikast.Eelpool postitustes rääkisin USSR suurtest sõpradest alates kaug-põhjast ja lõpetades neegrite ja Hr.Fidel Castroga.Kui keelt ei oska, aitab loogiline mõtlemine.
BUSP-2 pildil on näha 5 valget lülitit.Kõige vasakul pool on näidatud lüliti asend (kõrge ja madal...nupp väljas -sees)ja vastavalt mida ükski asend teeb
1. lüliti tingmärk on ju solenoid ventiil ja see on gaasile. kas gaas jookseb pidevalt või siis kui vajutad päästikut.
2.neid tingmärke peaks teadma ju lasteaiast on-off see peaks lülitama juhtimise toite sisse.-välja
3.lüliti D- arvan juhtimine etteandelt ...M-juhtimine suurest põhi aparaadist
4. lüliti keevitamine- punktidega-liinil, mille sagedust saad määrata paremalt ülevalt esimese potekaga (oh imet tingmärgid on sarnased)
5.lüliti nupp väljas- keevitamine liinil- pidev õmblus- (lülitub traadi puutega detailile)
nupp sees ( seda on Sinul vaja )keevitamise juhtimine käsitsi-päästikuga ja kiiruse valid kas suurelt aparaadilt või etteandelt vastavalt mille juhtimine on sisse lülitatud (jälgi lüliteid 2 ja 3)
väikeste potekatega regud gaasi andmise algust ja lõppu vaata ühel on t märk sümboli alguses teisel lõpus.
nuh see oli minu väike loogika enne uinumist
ja veel et nende lülitite kontaktid on päris kehvakesed kui ei kasutata.Võta ja klõbista neid lüliteid sisse-välja oma 20-30 korda igat ühte kipuvad oksüderuma kui ei kasuta kaua. ja jumal taevas teab mis sajandil seda viimati kasutati. aga kuusakoski on kjüll viimane koht kuhu viia ja vene asju annab alati ratsida, tehnika ja teadus palju edasi arenenud ju. Nii et pikka ja rahulikku meelt
BUSP-2 pildil on näha 5 valget lülitit.Kõige vasakul pool on näidatud lüliti asend (kõrge ja madal...nupp väljas -sees)ja vastavalt mida ükski asend teeb
1. lüliti tingmärk on ju solenoid ventiil ja see on gaasile. kas gaas jookseb pidevalt või siis kui vajutad päästikut.
2.neid tingmärke peaks teadma ju lasteaiast on-off see peaks lülitama juhtimise toite sisse.-välja
3.lüliti D- arvan juhtimine etteandelt ...M-juhtimine suurest põhi aparaadist
4. lüliti keevitamine- punktidega-liinil, mille sagedust saad määrata paremalt ülevalt esimese potekaga (oh imet tingmärgid on sarnased)
5.lüliti nupp väljas- keevitamine liinil- pidev õmblus- (lülitub traadi puutega detailile)
nupp sees ( seda on Sinul vaja )keevitamise juhtimine käsitsi-päästikuga ja kiiruse valid kas suurelt aparaadilt või etteandelt vastavalt mille juhtimine on sisse lülitatud (jälgi lüliteid 2 ja 3)
väikeste potekatega regud gaasi andmise algust ja lõppu vaata ühel on t märk sümboli alguses teisel lõpus.
nuh see oli minu väike loogika enne uinumist
ja veel et nende lülitite kontaktid on päris kehvakesed kui ei kasutata.Võta ja klõbista neid lüliteid sisse-välja oma 20-30 korda igat ühte kipuvad oksüderuma kui ei kasuta kaua. ja jumal taevas teab mis sajandil seda viimati kasutati. aga kuusakoski on kjüll viimane koht kuhu viia ja vene asju annab alati ratsida, tehnika ja teadus palju edasi arenenud ju. Nii et pikka ja rahulikku meelt
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA