21-04-2010, 22:57 PM
(21-04-2010, 21:04 PM)Veteran Kirjutas: Minu meelest ilus töö...aga...väljaveninud kett ja kulunud tagumine hammasratas...
Ma ei saanud tagumist ketiratast NSU vabajooksu kruvidetaili pealt lahti. Puruks ei tahtnud lõigata... seda saab igal ajal teha. Kulunud ketirattaga koos ei tahtnud ka ketti vahetada, kuna ta (veel hädapärast) toimib. Kett muide algne ja sõjaeelne, igale lülile on "Jumbo" sisse pressitud. Loodetavasti selle ratta algne kett.
Tulevikus saab need detailid muidugi alati vahetada vajadusel. Praegu oli mu esmaseks eesmärgiks saada asi näituseks mingi välimusega kokku.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.