11-06-2010, 23:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-06-2010, 23:26 PM ja muutjaks oli Huck.)
tühikäigu jaoks on see suur mutter karpa kaane keskel - see tõstab-langetab segusiibrit. Peast pakkudes päripäeva keerates tõstab siibrit - põõrded suurenevad. Vastupäeva laseb siibrit alla - põõrded alanevad.
Vasaku lenksu peal hoob on tõesti külmkäivituse rikastus. See on see teine tross, mis karpasse läheb. Tõõpõhimõte pole mitte õhuklapi sulgemine vaid avab lisadüüsi segu rikastamiseks. See vidin on suhteliselt kapriisne- nimelt minu masinal on hoova käik natuke liiga pikk ning sellega tõmmatakse düüsi avav nõel oma pesast välja karpas.
Segu reguleerimise jaoks on tavaline koonuskruvi - vasakul küljes vedruga kruvi.
Kui tüli ei tee ehk saad teha pildi ka mootori küljelt niii, et karburaatori alt paistab läbi- huvitab kuidas karpa selle vahetüki abil silindri külge kinnitub ning palju karpa ujukikausi ning sidurihoova vahele ruumi jääb.
PS. oleksid võinud kloostrimsetsast uuema raamatu ka võtta. Hea muravei raamat seal letis. Oli vist midagi üle saja kroonu.
Vasaku lenksu peal hoob on tõesti külmkäivituse rikastus. See on see teine tross, mis karpasse läheb. Tõõpõhimõte pole mitte õhuklapi sulgemine vaid avab lisadüüsi segu rikastamiseks. See vidin on suhteliselt kapriisne- nimelt minu masinal on hoova käik natuke liiga pikk ning sellega tõmmatakse düüsi avav nõel oma pesast välja karpas.
Segu reguleerimise jaoks on tavaline koonuskruvi - vasakul küljes vedruga kruvi.
Kui tüli ei tee ehk saad teha pildi ka mootori küljelt niii, et karburaatori alt paistab läbi- huvitab kuidas karpa selle vahetüki abil silindri külge kinnitub ning palju karpa ujukikausi ning sidurihoova vahele ruumi jääb.
PS. oleksid võinud kloostrimsetsast uuema raamatu ka võtta. Hea muravei raamat seal letis. Oli vist midagi üle saja kroonu.