24-02-2011, 14:01 PM
Täna sai korda viimane näidik mis ei toiminud, nimelt on nüüd imeline vöimalus observeerida auto roolitaga istudes ka bensiinitaset paagis juhikohalt lahkumata.
Bensuandur paagis oli nimelt veerand paagi asendisse kinni roostetanud....kogu protsess koos anduri eemaldamise, vea tuvastamise ja uuesti käima loksutamisega vöttis veidi alla 5 minuti
Muidugi, kell töötab ka poole vöimsusega, st et tiksub a edasi ei liigu...
Tundub, nagu oleks ralliks köik valmis. Käivitamist olen plaaninud vaid hommikuks, aku tuleb tuppa tösta ööseks ilmselt ja kui siis ka käima ei lähe peab paluma kaasvöistlejatelt tömbamisabi. Samas kui korra hääle sisse saab ja soojaks läheb kapotialune siis edasi toimib ka seestpooltkäivitus.
Ilm töotab tulla külm, aga röve. Ilmselt vene kuulsad mittepärisümmargused talirehvid nisp ei saa endid heast küljest näidata seoses värske lume puudumisega, niiet pean nende pidamisepuudust kompenseerima oma fenomenaalse söiduoskusega
Talverallil näeme, raisk!!!!
Bensuandur paagis oli nimelt veerand paagi asendisse kinni roostetanud....kogu protsess koos anduri eemaldamise, vea tuvastamise ja uuesti käima loksutamisega vöttis veidi alla 5 minuti
Muidugi, kell töötab ka poole vöimsusega, st et tiksub a edasi ei liigu...
Tundub, nagu oleks ralliks köik valmis. Käivitamist olen plaaninud vaid hommikuks, aku tuleb tuppa tösta ööseks ilmselt ja kui siis ka käima ei lähe peab paluma kaasvöistlejatelt tömbamisabi. Samas kui korra hääle sisse saab ja soojaks läheb kapotialune siis edasi toimib ka seestpooltkäivitus.
Ilm töotab tulla külm, aga röve. Ilmselt vene kuulsad mittepärisümmargused talirehvid nisp ei saa endid heast küljest näidata seoses värske lume puudumisega, niiet pean nende pidamisepuudust kompenseerima oma fenomenaalse söiduoskusega
Talverallil näeme, raisk!!!!
Karateturbo-kolm purki ja tigu