07-03-2011, 03:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-03-2011, 03:23 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(06-03-2011, 16:24 PM)einota Kirjutas: Meil oli tähtis osavõtt muus nagu savi. Aga hing jääb kripeldama ikkagi nende lisakatsetega. Kuna meil kiivreid ei olnud siis nagu ei trüginudki ja jätsime vahele nüüd siis tuleb välja et oli kiiver või ei sõita sai ikkagi. Et siis järgmine talv võiks selle asja konkreetsemaks ajada ehk siis kas on kohustuslik või vabatahtlik.
eino
Eraldi Einole: Hangoveri "keiss" ehk päris puruks Saab lisakatsel näitas ära, et mistahes autospordiga natukenegi sarnaneval tegevusel, kus mingil suletud lõigul mõõdetakse absoluutaega, on lihtsalt korralik kiiver PARATAMATU. Selge, et me ei taha olla "pahad" (ja siiani just-for-fun-üritusel kedagi keelata liskatsel sõitmast) ega naturaalseid "funnijaid" diskrimineerida aga kui midagigi juhtub, näidatakse lõpuks kelle peale näpuga: "Lible tegi, Lible tegi..."? Me niigi mängime hea tava piiril ja EALi närvidel ning liiga palju seda teha lihtsalt ei saa. 21.sajand ja vana tehnika ei võrdu kahjuks enam "maailma tippralli 1965".
"Käperdad" avalikul teel LE järgi sõites ära - Teie mure. Teete seda lisakatsel - võib saada minu mureks. Sest mina tõesti ju ei tea, mida võtavad ette Teie sugulased, kui Te ennast kogemata lisakatsel "kasti sõidate". Kasvõi kerge koksatus polsterdamata uksepiidaga oimukohta ja võibki olla kõik...
Muuseas, Sina käitusid absoluutselt täiskasvanulikult ja ei hakanud oma kaasreisijate tervisega asjatult riskima. Mini pole ju ohutuselt ka Volvo või Saab, S-Mersust rääkimata... Aga Sind või Kaarel Simsoni tiimi (ainsad, kes vist sõitsid kogu aeg kiivritega, sport2 klassi muidugi) on vähemus, enamusele tuleb sedasorti suhteliselt elementaarseid ohutusnõudeid "meelde tuletada". Kuid nii paha on olla "paha", sest pole ju mõisapeale üritus, just for fun.