15-01-2012, 22:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2012, 22:28 PM ja muutjaks oli Tz4k14.)
Mina mõõdaks silindri kompresiooni rõhu ära. Kui õli õhufiltris siis kahtlustan et rõngad ei ole piisavalt tihedad.(surve pääseb karterisse) Ei tea kas uus silinder ja rõngad tahavad sisse sõitmist... Kui teadjad masinamehed mootorit tegid ja vaatasid et kõik tolerantsid oleks paigas. Nt, rõnga paisumis pilud ja kolvi loks. Asjad võivad ju uued olla aga üle peab mõõtma ikka. Õlipump tasub üle vaadata. Kas summuti on seest kergelt õline ka? Proovi käivitada nii, et valad törtsu õli sellest eelsoojendusküünla august sisse. Kui siis käivitub laksust, on mootor hõre.
Kui summustist tuld lööb, siis võib süütenurk ka vale olla ehk pihustamise ajastus. Seda reguleeriti vist kütusepumba all olevate tihenditega.. Kas remondi aeg neid näpiti?
Kui summustist tuld lööb, siis võib süütenurk ka vale olla ehk pihustamise ajastus. Seda reguleeriti vist kütusepumba all olevate tihenditega.. Kas remondi aeg neid näpiti?