Autode veeretakistusest ja õhutakistusest
#10

(26-01-2012, 15:58 PM)heints Kirjutas:  Väike üleskutse kellel viitsimist on, selle teema jätkuks,

praktikas ka ära proovida nende masinatega kellel on autol hetkekulu indikaator.
Siit tabelist saaks teada ka kummaga on kütusekulu suurem, kas väiksema või suurema käiguga ( vaidlus tekkis Motamehega ).
Heameelega täidaks ise ka, aga 88a Camryl puudub hetkekulu mõõtmine.

20km/t suva käik .....(kütuse kulu)
60km/t 4-s käik .....
60km/t 5-s käik .....
70km/t 4-s käik .....
70km/t 5-s käik .....
80km/t 4-s käik .....
80km/t 5-s käik .....
90km/t 4-s käik .....
90km/t 5-s käik .....
100km/t 4-s käik .....
100km/t 5-s käik .....

masina mark ja parameetrid ...........
Vahi-vahi, polegi mina ainuke, kes sellele mõtleb Big Grin

Ka mul tekkis kunagi seltskondlik arutelu sellel teemal ja juhuste kokkulangemise tõttu oli selle põhjustajaks [samuti] Camry (Sinu omast küll põlvkonna võrra uuem). Nimelt olla selle tehasemanualis kirjas, et viiendat käiku ei ole mõtet kiirusel alla 90 km/h pruukida, sest kütusekulu minevat suureks. "Tagumikudüno" järgi kannatas nende ülekannete juures minu meelest ka 60-ga sõita viienda käiguga, 70 juures oli juba normaalne. Kuna aga mõõtmisvõimekus sellel autol puudus, siis ainult teoretiseerimiseks see ka jäi.

Jääksin huviga ootama mõne mehe mõõtmistulemusi selles vallas, sest nagu öeldud, huvitab ennastki selline teema, aga talveautol (=hetkel käibes oleval liikuril) puudub selline featuur, mis mõõdaks hetkekulu.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: xyzwt - 25-12-2008, 12:34 PM
RE: Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: valdo - 25-12-2008, 14:02 PM
RE: Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: xyzwt - 25-12-2008, 14:40 PM
RE: Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: via - 25-12-2008, 17:59 PM
RE: Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: Jesper - 25-12-2008, 19:09 PM
RE: Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: Molotov51 - 25-12-2008, 21:02 PM
RE: Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: xyzwt - 25-12-2008, 22:24 PM
RE: Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: heints - 26-01-2012, 15:58 PM
RE: Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: 41Degree - 26-01-2012, 22:50 PM
RE: Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: hulgus - 27-01-2012, 11:20 AM
RE: Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: motamees - 26-01-2012, 21:48 PM
RE: Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: Janka - 27-01-2012, 02:07 AM
RE: Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: heints - 27-01-2012, 11:43 AM
RE: Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: trevi - 27-01-2012, 17:02 PM
RE: Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: xyzwt - 29-01-2012, 11:58 AM
RE: Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: heints - 29-01-2012, 13:24 PM
RE: Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: hydrofoil - 29-01-2012, 15:35 PM
RE: Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: xyzwt - 29-01-2012, 18:05 PM
RE: Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: karlarnold - 29-01-2012, 18:22 PM
RE: Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: svenson - 29-01-2012, 18:37 PM
RE: Autode veeretakistusest ja õhutakistusest - Autor: xyzwt - 29-01-2012, 20:13 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne