29-08-2012, 12:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-08-2012, 12:44 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Oo, nii põhjalik vastus. Ma tänan
Kütus on täielikult vahetatud - see oli esimene asi, mida ma peale küünlaga juhtunut tegin. Aga sama efekt on isegi "õige" valmisseguga. Ei käivitu, isegi ei popsu.
Kusjuures eelmainit väike saenäkats on selle järgijäänud 3+ liitrit kahtlast kütust kenasti oma punase küünlaga ära põletanud ja mingeid anomaaliaid ei ole esinenud (aga see mootor on paduhõre kah juba)...
Küünla saan märjaks, kui panna õhuklapp kinni. Niisama tirides on küünal kuiv ja summutist bensulõhna ka ei tule. Kui märjaks tirin, siis hakkab ka summutist lõhna tulema. Aga selleks peab ikka kõvasti vaeva nägema (tõmbama kümneid kordi).
Kompressiooniga on lood minu arvates hästi - mootor ise pöörleb vabalt, mingit takerdumist ega poomist ei ole. Surve tekib ühtlaselt ja on püsiv. Võrreldes hõredakskulunud saega, ikka hoopis tummisem. Mõõtsin tavalise kompressomeetriga, mida surusin küünlaavasse ja teise käega tõmbasin käivitusliigutuse.
Vaakumitesti jaoks pean natuke nuputama... Peamiselt seda, kuidas võimalikult väikese lammutamisega pääseda (umbseks tuleb ju teha nii sisse- kui väljalase). Aga mõtleme...
Samas, kas ei peaks hõreda karteri korral ka tühikäik soojalt/külmalt väga paigast olema? Mul on külmalt natuke madal, kuid soojalt väga hea.
Praegu on kõik kena, kuniks seisma jätan. Siis on korras.
Hakkasin praegu mõtlema, et ma kaen õige külma mootoriga ka sädet... Ehk saabki pildi selgeks.
Too reguleerimine sai mainitud seetõttu, et oleks selge - segu on keeratud paika pöörete järgi, laenatud tahhomeetri alusel... Nagu ikka, on ka selle karburaatori kruvidel piirajad, mis ei lase "petsialitsil" väga hulluks minna...
Ning masin ei olegi töökorras - kusagil on midagi väga mäda, kuna varem käivitus soojalt esimese tõmbega... Karburaatori kanalid ja membraanide väsimuse võib välistada. Ei saa välistada seda, et membraanid ise on vigased (või vale karburaatori omad, kuigi füüsiliselt sobivad ja varuosakood on kah õige). Ning loomulikult jääb võimalus, et ma teen midagi põhimõtteliselt valesti (kuigi seni ei ole ükski mootor suutnud minule kaua vastu panna).
Aga mulle tundub, et praegu on kahtluse all süütemoodul, kuna lehtede vahel on näha roostet ja vähe irvitab see südamik küll...
Kütus on täielikult vahetatud - see oli esimene asi, mida ma peale küünlaga juhtunut tegin. Aga sama efekt on isegi "õige" valmisseguga. Ei käivitu, isegi ei popsu.
Kusjuures eelmainit väike saenäkats on selle järgijäänud 3+ liitrit kahtlast kütust kenasti oma punase küünlaga ära põletanud ja mingeid anomaaliaid ei ole esinenud (aga see mootor on paduhõre kah juba)...
Küünla saan märjaks, kui panna õhuklapp kinni. Niisama tirides on küünal kuiv ja summutist bensulõhna ka ei tule. Kui märjaks tirin, siis hakkab ka summutist lõhna tulema. Aga selleks peab ikka kõvasti vaeva nägema (tõmbama kümneid kordi).
Kompressiooniga on lood minu arvates hästi - mootor ise pöörleb vabalt, mingit takerdumist ega poomist ei ole. Surve tekib ühtlaselt ja on püsiv. Võrreldes hõredakskulunud saega, ikka hoopis tummisem. Mõõtsin tavalise kompressomeetriga, mida surusin küünlaavasse ja teise käega tõmbasin käivitusliigutuse.
Vaakumitesti jaoks pean natuke nuputama... Peamiselt seda, kuidas võimalikult väikese lammutamisega pääseda (umbseks tuleb ju teha nii sisse- kui väljalase). Aga mõtleme...
Samas, kas ei peaks hõreda karteri korral ka tühikäik soojalt/külmalt väga paigast olema? Mul on külmalt natuke madal, kuid soojalt väga hea.
Praegu on kõik kena, kuniks seisma jätan. Siis on korras.
Hakkasin praegu mõtlema, et ma kaen õige külma mootoriga ka sädet... Ehk saabki pildi selgeks.
Too reguleerimine sai mainitud seetõttu, et oleks selge - segu on keeratud paika pöörete järgi, laenatud tahhomeetri alusel... Nagu ikka, on ka selle karburaatori kruvidel piirajad, mis ei lase "petsialitsil" väga hulluks minna...
Ning masin ei olegi töökorras - kusagil on midagi väga mäda, kuna varem käivitus soojalt esimese tõmbega... Karburaatori kanalid ja membraanide väsimuse võib välistada. Ei saa välistada seda, et membraanid ise on vigased (või vale karburaatori omad, kuigi füüsiliselt sobivad ja varuosakood on kah õige). Ning loomulikult jääb võimalus, et ma teen midagi põhimõtteliselt valesti (kuigi seni ei ole ükski mootor suutnud minule kaua vastu panna).
Aga mulle tundub, et praegu on kahtluse all süütemoodul, kuna lehtede vahel on näha roostet ja vähe irvitab see südamik küll...