Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta
#7

(29-08-2012, 12:26 PM)v6sa Kirjutas:  Oo, nii põhjalik vastus. Ma tänanWink

Kütus on täielikult vahetatud - see oli esimene asi, mida ma peale küünlaga juhtunut tegin. Aga sama efekt on isegi "õige" valmisseguga. Ei käivitu, isegi ei popsu.
Kusjuures eelmainit väike saenäkats on selle järgijäänud 3+ liitrit kahtlast kütust kenasti oma punase küünlaga ära põletanud ja mingeid anomaaliaid ei ole esinenud (aga see mootor on paduhõre kah juba)...

Küünla saan märjaks, kui panna õhuklapp kinni. Niisama tirides on küünal kuiv ja summutist bensulõhna ka ei tule. Kui märjaks tirin, siis hakkab ka summutist lõhna tulema. Aga selleks peab ikka kõvasti vaeva nägema (tõmbama kümneid kordi).

Kompressiooniga on lood minu arvates hästi - mootor ise pöörleb vabalt, mingit takerdumist ega poomist ei ole. Surve tekib ühtlaselt ja on püsiv. Võrreldes hõredakskulunud saega, ikka hoopis tummisem. Mõõtsin tavalise kompressomeetriga, mida surusin küünlaavasse ja teise käega tõmbasin käivitusliigutuse.

Vaakumitesti jaoks pean natuke nuputama... Peamiselt seda, kuidas võimalikult väikese lammutamisega pääseda (umbseks tuleb ju teha nii sisse- kui väljalase). Aga mõtleme...

Samas, kas ei peaks hõreda karteri korral ka tühikäik soojalt/külmalt väga paigast olema? Mul on külmalt natuke madal, kuid soojalt väga hea.

Praegu on kõik kena, kuniks seisma jätan. Siis on korras.
Hakkasin praegu mõtlema, et ma kaen õige külma mootoriga ka sädet... Ehk saabki pildi selgeks.

Too reguleerimine sai mainitud seetõttu, et oleks selge - segu on keeratud paika pöörete järgi, laenatud tahhomeetri alusel... Nagu ikka, on ka selle karburaatori kruvidel piirajad, mis ei lase "petsialitsil" väga hulluks minna...

Ning masin ei olegi töökorras - kusagil on midagi väga mäda, kuna varem käivitus soojalt esimese tõmbega... Karburaatori kanalid ja membraanide väsimuse võib välistada. Ei saa välistada seda, et membraanid ise on vigased (või vale karburaatori omad, kuigi füüsiliselt sobivad ja varuosakood on kah õige). Ning loomulikult jääb võimalus, et ma teen midagi põhimõtteliselt valesti (kuigi seni ei ole ükski mootor suutnud minule kaua vastu panna).

Aga mulle tundub, et praegu on kahtluse all süütemoodul, kuna lehtede vahel on näha roostet ja vähe irvitab see südamik küll...

Ummmm survetestiks on vaja vaakum/surepumpa manomeetriga ja flantsi ning kummiriba,et väljalase sulgeda.

Küsin parem ära,et kus kandis sa täpsemalt asud? Üle interneti on veidikene kohmakas asja ajada. Survetesti vahendeid mul pole,muu vajalik olemas.

Eino pöörded paika? Sul võib mootor teha tühikäigul 2800 pööret kuna:

*Segu on liigalahja
*Segu on paras
*Segu on liigarikas
*L düüs on umbes aga kuna karburaatori seadistus on sedavõrd paigast ära,et mootor saab ka tühikäigul läbi H düüsi kütust. (Olenevalt karburaatorist sõltub segukruvide arv jm).

-----------------

Piiraja korgid lubavad ka teatavat ulatust ning kui masin on juba mõnevõrra töötanud siis võib juhtuda,et normaalseks toimimiseks pead lubatud ulatusest välja minema.

Üks näide : Segukruvi reguleerib sul OSALISELT( mitte täielikult) kütuse hulka mis läbib L või H düüsi. Kui sul nõelklapi asend liiga kõrge siis mootor töötab normaalselt kui sul on segukruvi vb 0.5 pööret lahti tühikäigul. Normaalse nõelklapi asendi korral on paras umbes 1 pööre lahti.

See segu mis jõuab mootorisse selle segu vahekorda sõltub nii paljudest pisiasjadest.


-----------------

Jah ,kõige enam mõjutab ebatihe karter tühikäiku. Täisgaasil mõju väiksem.

-----------

Ennem kui pole täpselt selge kas sul on tühikäik ilusti paigas,pöördesse minek ja täisgaas siis on 50 50 kas karburaator või süütemoodul. Kui sul tühikäik ilus siis võib ka oletada,et karter on tihe.

Tühikäik on siis hea kui mootor töötab 100rpm kõikumisega minimaalselt 45 sekundit. Igasugune vahelejätmine või "rasvaselt käimine" viitab valele segule.

Kas ta külmalt läheb siis väga hästi tööle?

------------

See,et süütemooduli plekid on roostes ei tähenda midagi. Ma täpselt ei tea milline on Makital kuid paljudel süütemoodulitel on üks pind kaetud läbipaistva kihiga ja on olemas seos ,et kui see on tursunud siis süütemoodul on vigane.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: JaakH - 17-08-2012, 22:38 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: Gravity - 20-08-2012, 10:54 AM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: JaakH - 20-08-2012, 11:43 AM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: v6sa - 29-08-2012, 11:27 AM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: Gravity - 29-08-2012, 12:20 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: v6sa - 29-08-2012, 12:26 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: Gravity - 29-08-2012, 14:20 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: v6sa - 29-08-2012, 14:31 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: aavu - 29-08-2012, 15:41 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: v6sa - 29-08-2012, 19:08 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: Gravity - 29-08-2012, 21:28 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: v6sa - 30-08-2012, 08:11 AM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: Gravity - 30-08-2012, 11:09 AM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: JaakH - 29-08-2012, 20:11 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: JaakH - 04-09-2012, 21:53 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: Gravity - 05-09-2012, 11:07 AM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: JaakH - 05-09-2012, 15:35 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: JaakH - 21-09-2012, 19:39 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: Gravity - 22-09-2012, 12:09 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: JaakH - 22-09-2012, 21:32 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: JaakH - 20-11-2013, 03:27 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne