17-12-2012, 23:50 PM
Ma tõmbaks kollektorid, ilma tihendita, mootori külge õrnalt kinni. Samal ajal on sisselaske ja väljalaske kollede vahel tihend paigas, aga poldid veel vabad. Kui on mootori vastu tõmmatud (aga on ikke võimalik pisike nihkumine), siis pingutaks neid kõiki polte (nii mootori juurest ja kahe kolle ühenduskoha juurest) järgemööda. Rohkem kahe kolle vahelist ühendust. Lõpuks võtaks kolled uuesti mootori küljest lahti ja kontrolliks seda pinda rihtlatiga. Sealt edasi juba otsus, kas käsitsi suure käiaga või masinlihvimisse.
Eks selle bimetalli kinnitusega on mitmeid võimalusi. Jääb nii või teed korralikult.
Miks seda masinat üldse tehakse - ikke selleks, et kaifi saada. Pole ju enam see aeg, kus iga hinna eest on vaja masin liinile saada. Miks sa seda klappi üldse hakkasid tegema - eks ikke kaifi pärast. Talvel sa ilmselt nagunii ei hakka ZIMiga sõitma ja suvel pole klapil mõtet. Võiks panna suve asendisse ja unustada klapp. Aga ei, see pole õige kaiff. Võiks ka traadiga jätta, aga ei, see pole ka täielik kaiff.
Aga eks teed tunde järgi. Keegi teine seda traati seal nagunii ei näe, ise tead aga küll.
Eks selle bimetalli kinnitusega on mitmeid võimalusi. Jääb nii või teed korralikult.
Miks seda masinat üldse tehakse - ikke selleks, et kaifi saada. Pole ju enam see aeg, kus iga hinna eest on vaja masin liinile saada. Miks sa seda klappi üldse hakkasid tegema - eks ikke kaifi pärast. Talvel sa ilmselt nagunii ei hakka ZIMiga sõitma ja suvel pole klapil mõtet. Võiks panna suve asendisse ja unustada klapp. Aga ei, see pole õige kaiff. Võiks ka traadiga jätta, aga ei, see pole ka täielik kaiff.
Aga eks teed tunde järgi. Keegi teine seda traati seal nagunii ei näe, ise tead aga küll.