14-03-2013, 02:01 AM
(13-03-2013, 21:08 PM)maitus Kirjutas: ...sain vihjest aru ja hakkan MTZ -i rippsüsteemi otsima ... . See sõna: "soliidne" , võlus mu ära- võiks ju ikka väljanägemist ka asjal olla muidugi .Eugene Farkase - oli see mees, kes konstrueeris Fordsoni esimesi ilma raamita traktorid - komponendid (mootor, käigukast, tagasild) ühendati poltidega ja nii moodustus ühtne jäik tagaosa. Sama põhimõtet on järgitud kaasajani välja ja see teeb seeriatootmise masinad sõna otseses mõttes kaalukaks.
Kui ma Bertat vaatan, siis tundub taguots kerglane olevat. Mitte ses mõttes, mis võib tekkida, kui Reeperbahnil Punaste laternate piirkonnast läbi jalutad, vaid just kaalu mõttes. Seepärast, mõttes neid rippseadmeid võrreldes sobib mtz oma paremini. Üks miinus sel on - koma asukoht. T-25-l on see vasakul pool, mtz-l keskel. Silindri paigutuse suhtes ei ole see kõige parem, aga tuleb vist istmealuse keskmine piirkond silindri jaoks broneerida .